قیمت هر کیلو پودر زئولیت اکسیژن ساز

پودر زئولیت اکسیژن ساز با کیفیتی فوق العاده به صورت کیلویی در بازارهای منتخب به فروش می رسد. هر لحظه ممکن است به پایان برسد برای خرید با قیمتی شگفت انگیز دست بجنبانید.

پودر زئولیت اکسیژن ساز چیست؟

ممکن است تا به حال نام زئولیت را برای استفاده در دستگاه اکسیژن ساز شنیده باشید. اما زئولیت چیست؟
زئولیت از جمله مواد معدنی بوده که بیشتر از آلومینوسیلیکات به وجود آمده است. این ماده عمدتا در صنعت به عنوان جذب کننده سطحی به کار برده می شود.
از این ماده در کشاورزی (برای ماده جذب کننده رطوبت، حاصلخیزی، کنترل بو، پرورش گل و…)، بوگیری منازل و حیوانات، در صنعت به عنوان جذب کننده نفت و جداسازی گاز، مدیریت و پاک سازی زباله های اتمی، جذب فلزات سنگین و آلودگی های نفتی در طبیعت، تصفیه آب و موارد بسیاری دیگر استفاده می شود. با این وجود، زئولیت های اکسیژن ساز رایج ترین کاربرد این پودر معدنی هستند.

زئولیت اکسیژن ساز

زئولیت های اکسیژن ساز را می توان در چندین گروه متنوع قرار داد:

  • پور زئولیت های اکسیژن ساز خانگی
  • پودر زئولیت های اکسیژن ساز صنعتی
  • پودر زئولیت های اکسیژن ساز پزشکی

که هر کدام از این انواع در زمینه های مختلف جهت تولید اکسیژن مصنوعی به کار می روند که در آنها زئولیت ها به صورت پودر استفاده شده و جزئی مهم به شمار می رود.
شایان ذکر است زئولیت به صورت پودر در دستگاه های اکسیژن استفاده می شود و سبب روند بهتر و مطلوب تر آن دستگاه می گردد.
پودر زئولیت در دستگاه اکسیژن ساز باعث از بین رفتن نیتروژن موجود در آن و در نتیجه خلوص بیشتر اکسیژن دریافتی مصرف کننده می شود.
در نتیجه به اهمیت وجود زئولیت در دستگاه های اکسیژن ساز پی می بریم.

قیمت زئولیت

از کجا باید پودر زئولیت برای دستگاه اکسیژن بخرم؟

مراکز صنعتی و پزشکی همچنین افرادی عادی از جمله خریداران اساسی زئولیت اکسیژن ساز هستند که می توانتد برای خرید آن از راه های زیر اقدام کنند.
امروزه تولیدکنندگان بسیاری در زمینه تولید و عرضه پودر زئولیت در بازار فعالیت می کنند که نتیجه این فعالیت، وجود مقدار کافی از زئولیت در بازارها هست.
به طور کلی هم تولیدکنندگان ایرانی و هم خارجی در تهیه و پخش این ماده در سراسر بازار فعالیت میکنند.

مراکز پزشکی و صنعتی که در زمینه فروش کپسول های اکسیژن فعالیت می کنند، پودر زئولیت را نیز به فروش می رسانند.
از طرفی مراکز خاصی نیز تنها برای فروش زئولیت اختصاصی شدند که می توانند مراجع خوبی برای خرید این پودر باشند.
ارین نمایندگی ها می توانید مرغوب ترین نوع زئولیت را به صورت جزئی یا عمده و به صورت مستقیم خریداری کنید تا از قیمه های کم آن نیز بهره مند شوید.
همچنین مراکز غیرحضوری و بازارهای برخط می توانند انتخاب خوبی به عنوان فروشگاه باشند چرا که خدمات خود را به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

مناسب ترین قیمت پودر زئولیت در بازار ایران

قیمت زئولیت در بازار به عواملی همچون کیفیت و مرغوبیت، تاریخ انقضا و ماندگاری، خدمات پس از فروش و غیره بستگی دارد.
با اینکه کشور سازنده نیز تاثیر بسزایی در تعیین قیمت نهایی این محصول دارد، اما همچنان زئولیت های تولیدی کشورهای آلمان و چین با توچه به کیفیت خوبی که دارا هستند، قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر موارد مشابه در بازار دارند که می توانند بهترین انتخاب برای خرید و استفاده از این کالا باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما