خرید آنلاین اکسیژن ساز پرتابل شارژی

میزان جریان اکسیژن در دستگاه های اکسیژن ساز به چه صورتی تعیین می شود؟ در خرید آنلاین یک اکسیژن ساز پرتابل شارژی چگونه می توان ارتباط مستقیم با تأمین کننده دست اول داشت؟

دستگاه های اکسیژن ساز نمونه ای از تجهیزات پزشکی بسیار مهم و حیاتی برای بیمارانی هستند که با مشکلات تنفسی حاد و مزمن مواجه هستند.

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل

لازم به ذکر است که این دستگاه علاوه بر کاربرد ذکر شده جهت رفع سردرد و خستگی نیز بکار گرفته می شوند. میزان جریان اکسیژن در دستگاه های اکسیژن ساز خانگی و پرتابل بر حسب لیتر بر دقیقه می باشد و حداکثر این اکسیژن رسانی در مدل های پرتابل شارژی 5 لیتر بر دقیقه در نظر گرفته شده است.

از طریق این سایت شرایط خرید آنلاین با قیمت بسیار ویژه و مشاوره رایگان برای داشتن بهترین انتخاب از بین برند های مختلف دستگاه اکسیژن ساز پرتابل شارژی فراهم گشته است.

پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما بوده تا بتوانید بهترین مارک یک اکسیژن ساز پرتابل شارژی را که به شما معرفی می شود را به راحتی خریداری کرده و از خرید خود راضی باشید.

همچنین برای آشنایی بیشتر با اکسیژن ساز های شارژی پرتابل می توانید روی لینک زیر کلیک نموده و از آپارات فیلم توضیح استفاده از اکسیژن ساز پرتابل را ملاحظه بفرمایید.

https://www.aparat.com/v/xWELH

اکسیژن ساز پرتابل شارژی

اکسیژن ساز پرتابل شارژی و معرفی بهترین مارک های آن

همانطور که می دانید علاوه بر اکسیژن سازهای خانگی، امروزه شاهد تولید انواع دستگاه اکسیژن ساز پرتابل شارژی هستیم که اگر چه دارای قیمت بیشتری بوده، اما دارای مشخصات و ویژگی هایی هستند که خرید آنها را ارزشمند قرار می دهد.

آیا شما به عنوان فردی که به طور 24 ساعته نیاز به اکسیژن خالص دارید، نگران این بوده که در بیرون از منزل چه کاری باید انجام دهید؟
آیا وابستگی شما به اکسیژن خالص، مانع این شده تا شما کارهای روزانه خود را در بیرون از منزل انجام نداده و یا به کسی دیگر محول کنید؟

خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تولید اکسیژن ساز پرتابل شارژی در دستور کار اغلب برندها قرار گرفته و با این حساب دیگر نگرانی های فوق از میان می روند.
[highlight color=”green”]بله یک اکسیژن ساز پرتابل یا همراه با دارا بودن قابلیت شارژ باتری خود، می تواند بدون محدودیت مکانی و زمانی مورد استفاده مصرف کنندگان که غالبا بیماران ریوی هستند، قرار گرفته باشد.[/highlight]
امروزه این دستگاه ها در انواع اکسیژن رسانی به صورت مداوم و پالسی موجود بوده که به نظر می رسد جهت صرفه جویی انرژی و میزان باتری مصرفی، نوع پالسی این دستگاه کارایی بهتری برای مصرف کنندگان داشته است.
از آنجا که مارک خوب می تواند خیال خریداران را از بابت خرید راحت کرده باشد، آشنایی با بهترین مارک های اکسیژن ساز پرتابل شارژی آن هم قبل از خرید می تواند در انتخابی مناسب، نقش فزاینده ای را دارا باشد.
مارک های خوب و باکیفیت اکسیژن ساز پرتابل شارژی عبارتند از:

  • اکسیژن ساز لانگفیان
  • اکسیژن ساز ایرسپ مدل لایف استایل
  • اکسیژن ساز اینوژن آمریکا
  • اکسیژن ساز رسپیروکس ترکیه

در بین مدل های ذکر شده مارک ایرسپ جزء مواردیست که واردات آن دیگر انجام نمیشود و بندرت در ایران موجود می باشد.

شایان ذکر است که با توجه به کیفیت خوب اکسیژن ساز پرتابل اینوژن آمریکا، در ادامه به مشخصات این برند، خواهیم پرداخت.

اکسیژن ساز اینوژن

مشخصات اکسیژن ساز پرتابل اینوژن آمریکا

همانطور که متوجه شدید امروزه مارک های گوناگونی از اکسیژن ساز پرتابل شارژی در بازار موجود بوده و هر یک دارای مشخصات خاصی هستند که می توانند برای مشتریان، مناسب باشند.

اکسیژن ساز پرتابل اینوژن مدل ONE G5 ساخت آمریکا، به عنوان کوچکترین و سبک ترین اکسیژن ساز پرتابل در دنیا شناخته شده بوده که هم اکنون توسط نمایندگی معتبر فروش به عرضه می رسد.
این دستگاه با مشخصات ذیل برای مشتریان، می تواند انتخاب خوب و مناسبی بوده باشد:

  1. میزان اکسیژن دهی 1 تا 6 لیتر بر دقیقه
  2. صدای دستگاه کمتر از 38 دسی بل
  3. وزن با باتری 2.3 کیلوگرم
  4. دارای باتری لیتیوم قابل شارژ تا حداکثر 13 ساعت
  5. قابلیت اتصال به شارژ فندکی اتومبیل، قایق و هواپیما
  6. غلظت اکسیژن بالای 93 درصد

آیا می دانید که هم اکنون یکی از بهترین شیوه های خرید بهترین مارک اکسیژن ساز پرتابل شارژی در بازار کشور ما، خرید آنلاین و بی واسطه می باشد؟

نکته: یکی از نکات مهم در خرید اکسیژن ساز شارژی دقت در نحوه عملکرد این مدل اکسیژن ساز است که بصورت پالسی و هوشمند می باشد.

در این روش با هر تنفس بیمار اکسیژن وارد ریه می شود، بنابراین همانند مدل های برقی اکسیژن یکنواخت نخواهید داشت.

دلیل این امر هم بی شک کمک به عدم اتمام سریع شارژ باتری در هر مرحله شارژ کامل خواهد بود.

خرید اکسیژن ساز پرتابل

معرفی و فروش دستگاه اکسیژن ساز رسپیروکس ترکیه

در بین اکسیژن ساز های ترک مدل خانگی چندین سال است که وارد شده و مود استفاده کاربران قرار می گیرد.

و اما در این بین برند رسپیروکس Respirox از مارک های معتبر چینی ترکیه ای می باشد که با آیتم های کاربر پسند، مورد توجه بیماران و مورد تایید پزشکان قرار گرفته است.

دستگاه اکسیژن ساز ترکیه ای شارژی

با هم مروری بر مشخصات دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل رسپیروکس خواهیم داشت. شایان ذکر است که جهت کسب اطلاعات کامل تر کارشناسان ما مشاوره لازم را خواهند داشت.

  • دارای وزن 2.35 کیلوگرم و مجهز به کیف رودوشی جهت حمل بسیار آسان توسط بیمار
  • دارای باتری با مدت زمان نگهداری شارژ بین 1.5 ساعت تا 4 ساعت برحسب درجه خروجی اکسیژن
  • امکان خرید باتری اضافه جهت شارژ بیشتر
  • مجهز به آیتم اکسیژن دهی یکنواخت علاوه بر اکسیژن دهی پالسی
  • قابل شارژ با فندکی اتومبیل
  • دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

توجه: دستگاه اکسیژن ساز ترکیه ای رسپیروکس تنها اکسیژن ساز موجود در ایران است که به آیتم کانتینیوز مجهز است و هر 5 ثانیه دستگاه اکسیژن دهی اتومات یکنواخت خواهد داشت.

چرا خرید آنلاین اکسیژن ساز؟

در دنیایی که تمامی تجارت های آن الکترونیکی شده و فضای مجازی در کسب و کار افراد نقش فزاینده ای داشته، چرا شما برای یکبار هم که شده خرید آنلاین دستگاه اکسیژن ساز را تجربه نکنید؟
گفتنی است که اگر شما می خواهید با کمترین قیمت، بهترین کیفیت مارک های خوب اکسیژن ساز پرتابل را خریداری نمایید، بی شک خرید آنلاین بهترین گزینه است.
از جمله مزایای خرید آنلاین اکسیژن ساز پرتابل شارژی می توان به طور خلاصه موارد ذیل را نام برد:

  • خرید مستقیم و بی واسطه با همان قیمت واقعی
  • دریافت مشاوره های رایگان قبل از خرید
  • دریافت سفارشات در کمترین زمان ممکن
  • خرید دستگاه همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی

شما می توانید این مجموعه فروش آنلاین اکسیژن سازهای ایرانی و خارجی را برای خرید انتخاب کنید.

نمایندگی اکسیژن ساز اینوژن

بهترین نمایندگی فروش مستقیم اکسیژن ساز پرتابل

بهترین نمایندگی فروش مستقیم اکسیژن ساز پرتابل نمایندگی هست که توانسته باشد هر یک از مزایای ذکر شده در خطوط فوق را برای مشتریان خود به ارمغان آورده باشد.
یک دستگاه اکسیژن ساز پرتابل شارژی، اگر چه قیمت بیشتری نسبت به مدل خانگی یا مبله این دستگاه داشته، اما اگر از بهترین نمایندگی فروش خریداری گردد، مناسب ترین قیمت را دارد.
مقصود از مناسب ترین قیمت اکسیژن ساز پرتابل یعنی اینکه خریداران می توانند با حذف تمامی واسطه ها هنگام خرید، مستقیما از درب کارخانجات بزرگ تولیدی یا وارد کنندگان برندهای خارجی، خریدی آسان و مطمئن با همان قیمت عرضه شده و بدون هیچ افزایشی داشته باشند.

این مجموعه فروش آنلاین اکسیژن ساز، مفتخر است تا نه تنها در شمال کشور، بلکه در تمامی جای جای ایران عزیز می تواند بهترین برند اکسیژن سازهای خانگی و پرتابل را ارسال کرده تا بتواند نقش کوچکی را در حفظ سلامت بیماران داشته باشد.

سفارش بهترین برندهای اکسیژن ساز دست دوم

اگر بودجه شما کم است ولی می خواهید کیفیت خوب و درجه یک از یک دستگاه اکسیژن ساز را خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم که روی خرید اکسیژن سازهای دست دوم تمرکز بیشتری داشته باشید.
خرید اکسیژن ساز دست دوم در حد نو، از مارک های معتبر ایرانی و خارجی، از طریق هر مرکز فروشی نمی تواند قابل اطمینان باشد، اما شما می توانید با سفارش آن از طریق این مجموعه فروشگاهی، کاملا متفاوت تر خرید خود را به انجام رسانیده باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما