سایت خرید دستگاه اکسیژن ساز فیلیپس

دستگاه اکسیژن ساز فیلیپس یکی از پرکاربرترین تجهیزات پزشکی برای بیماران می باشد. برای خرید ارزان و عمده این دستگاه همین حالا از طریق سایت اقدام کنید.

همه آنچه درباره اکسیژن سازها باید بدانید

دستگاه اکسیژن ساز یکی از ابزارهای تأمین اکسیژن است که جایگزین مناسبی برای کپسول های قدیمی به حساب می آید و برای بیماران به راحتی قابل استفاده می باشد.
در واقع وظیفه دستگاه اکسیژن ساز، غلیظ کردن اکسیژن است، به این صورت که اکسیژن محیط را می گیرد و داخل مخزن خود متراکم کرده و به اکسیژن غلیظ تر و خالص تر تبدیل می کند.

اکسیژن ساز فیلیپس

دستگاه های اکسیژن ساز به دو گروه ثابت و سیار تقسیم می شوند:

دستگاه های اکسیژن ساز ثابت: این دستگاه مورد استفاده برای مصارف خانگی می باشد و در فواصل زمانی مشخص، مقدار مشخصی اکسیژن تولید می کند که به این مکانیزم، پالسی گفته می شود.

دستگاه های اکسیژن ساز پرتابل یا همراه: این نوع دستگاه وزن کم تر و سایز کوچک تری نسبت به نوع ثابت دارد و به راحتی می توان آن را حمل کرد. در این مدل دستگاه می توان میزان اکسیژن خروجی را بر اساس نیاز بیمار، تنظیم نمود.

یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید دستگاه اکسیژن ساز، طول عمر باتری می باشد. برخی دستگاه ها دارای باتری قوی تر هستند و مدت زمان بیشتری شارژ را در خود نگه می دارند. البته باید گفت که طول عمر باتری رابطه مستقیمی با طرز استفاده کاربر از دستگاه دارد.

دستگاه اکسیژن ساز فیلیپس

ویژگی های دستگاه اکسیژن ساز فیلیپس آمریکا

لازم به ذکر است که دستگاه های اکسیژن ساز یکی از تجهیزات حیاتی در صنعت پزشکی هستند. بیمارانی که از مشکلات تنفسی و انسداد ریوی رنج می برند، بیماران آسمی، بیماران قلبی و حتی افراد سالم جهت رفع خستگی می توانند از این دستگاه استفاده کنند.
بدون شک یکی از شرکت های معتبر و موفق در زمینه تولید دستگاه اکسیژن ساز، شرکت فیلیپس آمریکا می باشد. این شرکت با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات مدرن به تولید و عرضه دستگاه اکسیژن ساز پرداخته است.
از ویژگی های بارز دستگاه اکسیژن ساز فیلیپس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت حمل آسان: این دستگاه از وزن بسیار کمی برخوردار است و همین ویژگی باعث شده تا خطر آسیب به دستگاه در اثر حمل و نقل به حداقل برسد.
  • کم صدا: از آن جا که دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران در طول شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرد، فاکتور کم صدا بودن بسیار حائز اهمیت می باشد.
  • تولید اکسیژن بدون وقفه: این دستگاه به دلیل این که به صورت مداوم در حال تولید اکسیژن می باشد، گزینه مناسبی برای بیماران مزمن است.

از دیگر خصوصیات دستگاه اکسیژن ساز فیلیپس عبارتند از: مصرف پایین برق، تولید گرمای ناچیز، سیستم هشدار دهنده، دارای تأییدیه FDA آمریکا، کارکرد آسان و 24 ساعته و …

سایت عرضه مستقیم بهترین مارک اکسیژن ساز در دوران کرونا

امروزه مردم در کلان شهرها علاوه بر مشکل آلودگی هوا، با ویروس کرونا نیز دست و پنجه نرم می کنند. عده ای که دارای بیماری های تنفسی و ریوی هستند بدون دستگاه های مخصوص با مشکل کمبود اکسیژن مواجه می شوند.
چنان چه خواهان دستگاه اکسیژن ساز با بهترین کارایی و ارزان ترین قیمت هستید، خرید مقرون به صرفه را با کمک مشاورین ما و بدون واسطه تجربه نمایید.
همچنین با خرید از فروشگاه ما دیگر خیالتان از بابت اصل بودن دستگاه راحت باشد. گارانتی اصلی شرکت سازنده به همراه مهر شرکت در اختیار خریداران عزیز قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما