دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل airsep

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل airsep از بهترین و معروف ترین برندهای موجود در بازار است. امروزه با افزایش آمار بیماری های ریوی ناشی از آلودگی هوا و بیماری های شایع تنفسی، و احتیاج روزافزون به اکسیژن تراپی، باید اطلاعات کافی داشته باشید پس با کارشناسان متبحر این مجموعه ارتباط بگیرید.

انواع دستگاه اکسیژن ساز و معرفی آن

دستگاه اکسیژن ساز، نوعی وسیله پزشکی است که وظیفه اکسیژن رسانی به بیماران تنفسی را بر عهده دارد. افرادی که مقدار اکسیژن خون پایین تر از حد معمول دارند از این دستگاه استفاده می کنند.
این دستگاه هوای اطراف را فیلتر می کند، اکسیژن هوا را از دیگر عناصر جدا کرده و با خلوص بالا در اختیار بیماران قرار می دهد.
دستگاه اکسژن ساز در دو نمونه طراحی و تولید می گردد:

  1. دستگاه اکسیژن ساز ثابت
  2. دستگاه اکسیژن ساز پرتابل

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل چیست؟

اگر خریدار دستگاه اکسیژن ساز هستید ولی هنوز نمی توانید انتخاب درستی داشته باشید، در ادامه با ما همراه باشید. این دستگاه ها در نوع ثابت و قابل حمل عرضه می شوند. نوع ثابت که اغلب حجیم تر است و برای خانه ها، بیمارستان ها و هر کسب و کاری که به این مدل نیاز داشته باشند استفاده می شود.
اما نوع پرتابل یا قابل حمل آن، مناسب افراد و بیمارانی است که محدود به مکان مشخصی نیستند. این دسته از بیماران به راحتی می توانند دستگاه اکسیژن ساز خود را همراه خود حمل کنند.
این دستگاه ها وزن و حجم کمی دارند و به آسانی قابلیت جابجایی و همراه بیمار بودن را دارند. دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل airsep جزء بهترین و ارزان ترین و با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار است و بدون شک انتخابی فوق العاده است.

چه افرادی از دستگاه‌ اکسیژن ساز قابل حمل استفاده می‌ کنند؟

خریدار دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل اغلب بیمارانی هستند که به نوعی درگیر بیماری های تنفسی و مشکلات ریوی هستند. به چند مورد از بیماری هایی که لزوم استفاده از دستگاه اکسیژن ساز را دارند اشاره می کنیم:

  • برونشیت
  • آمفیزم
  • اختلال انسداد ریوی مزمن
  • آسم
  • ذات الریه
  • دیسپلازی ریوی
  • نارسایی احتقانی قلب
  • فیبروز کیستی

برای این دسته از بیماران خرید دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل airsep به شدت توصیه می شود. زیرا این برند از معروف ترین و با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار بوده و علاوه بر این قیمت ارزان و فوق العاده ای دارد.

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل airsep

موارد استفاده از دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل

در حقیقت می توان گفت که دستگاه های اکسیژن ساز، اهمیت حیاتی و فوق العاده بالایی را در زندگی بیماران تنفسی دارند. اما نوع دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل می تواند در مواقعی شما را از خطر مرگ نجات بدهد.
این دستگاه را می توانید به هر جایی از قبیل منزل، محیط کار و حتی مسافرت ببرید و هرجا که به مشکل خوردید از آن استفاده نمایید.
دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل ایرسپ به راحتی و آسانی قابل حمل است و هم با برق شهری و هم باتری کار می کند و به سادگی قابل شارژ است.

قیمت دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل airsep

شما بیماران عزیز و آن دسته از افرادی که به نوعی به این دستگاه نیاز دارند اصلا نگران نباشید! شما عزیزان به سادگی می توانید در فروشگاه ما، ارزان ترین و با کیفیت ترین دستگاه اکسیژن قابل حمل ایرسپ را خریداری کنید.
برند airsep جزء بهترین و با کیفیت ترین برندهای جهانی دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل است. این دستگاه علاوه بر قابلیت استفاده از برق شهری، قابلیت استفاده از باتری و شارژ به روش های متداولی همچون اتصال به فندکی ماشین را دارد.
از دیگر ویژگی های این دستگاه این است که وزن سبک و جابجایی آسان و فوق العاده ای دارد که با داشتن تمامی مشخصات، قیمت دستگاه اکسیژن ساز airsep در این مجموعه مناسب ارائه می گردد. شما می توانید دستگاه اکسیژن ساز مورد نیاز خود را در این فروشگاه با خیال کاملا راحت خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما