دستگاه اکسیژن ساز برقی 10 لیتری مارک کانتا

دستگاه اکسیژن ساز برقی 10 لیتری مارک کانتا، از جمله تجهیزات پرفروش در حوزه پزشکی به شمار می رود. نمایندگی فروش اکسیژن ساز خارجی، بهترین دستگاه ها را با قیمت بارونکردنی به فروش می رساند.

چقدر با دستگاه اکسیژن ساز آشنایی دارید؟

دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران تنفسی مانند یک معجزه عمل می کند و به تنفس هرچه بهتر این افراد کمک خواهد کرد. کسانی که با مشکلات ریوی دست و پنجه نرم می کنند، نیازمند اکسیژن با غلظت بالای 90 درصد هستند. بدین منظور، استفاده از انواع دستگاه اکسیژن ساز برای این بیماران پیشنهاد می شود.
اکسیژن سازها برخلاف کپسول های قدیمی اکسیژن، نیاز به پر کردن مداوم ندارند و تنها کافیست تا دستگاه را به برق زده و اکسیژن خالص را با فشار قابل تنظیم دریافت کرد.
طرزکار دستگاه اکسیژن ساز بدین صورت است که ابتدا هوای موجود در محیط پیرامون را می گیرد. سپس با عبور آن از مخزن، اکسیژن موجود در هوا را متراکم کرده و به درجه خلوص بالای 90% می رساند.
انواع مختلف این دستگاه به خصوص دستگاه اکسیژن ساز برقی 10 لیتری در مراکز درمانی و حتی در منازل، برای بیماران حاد تنفسی که نیاز به اکسیژن تراپی دارند بسیار توصیه می گردد. از جمله مزایای آن می توان به تأمین اکسیژن با خلوص بالا، صدای کم، جابجایی راحت و قیمت مقرون به صرفه اشاره کرد.

اکسیژن ساز 10 لیتری کانتا

معرفی اکسیژن ساز 10 لیتری کانتا

دستگاه‌ های اکسیژن ساز انواع متنوعی دارند که در شرایط و محل های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند. به طور کلی دو نوع اصلی این دستگاه که در بازار موجود بوده و برای مصارف خانگی بسیار کاربردی است، شامل اکسیژن سازهای ثابت و پرتابل می شود.
این تقسیم بندی بر اساس مکانیزم و ظرفیت دستگاه است و هر یک از این دو نوع اکسیژن ساز می ‌توانند از تکنولوژی ‌های مختلفی برای تأمین اکسیژن استفاده نمایند.
اکسیژن ساز 10 لیتری کانتا یکی از پرفروش ترین دستگاه های مونتاژ چین است. این دستگاه قابلیت تأمین اکسیژن تا حداکثر 10 لیتر در دقیقه را داشته، همچنین می تواند به صورت مداوم و 24 ساعته کار کند.
به طور کلی اکسیژن سازهای مارک کانتا به برق شهری با ولتاژ 220 ولت نیاز دارند. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه، این است که دارای آلارم بوده یعنی در صورت عملکرد نادرست (افت یا افزایش فشار اکسیژن) هشدار می دهد.
علاوه بر این ها، دستگاه اکسیژن 10 لیتری مارک کانتا بسیار کم صداست و وزنی سبک دارد که به کمک چرخ های زیر دستگاه، حمل و جابجایی آن بسیار آسان می شود.
گفتنی است که قیمت اکسیژن ساز 10 لیتری کانتا در بازار، به نسبت کارایی فوق العاده ای که دارد، بسیار مقرون به صرفه بوده، از این رو جزو بهترین گزینه های پیش رو به حساب می آید.

نمایندگی فروش دستگاه اکسیژن ساز برقی 10 لیتری مارک کانتا

این مجموعه به عنوان معتبرترین مرکز فروش تجهیزات پزشکی، بصورت اینترنتی در حال فعالیت بوده و دستگاه های اکسیژن ساز وارداتی را مستقیماً و با حذف واسطه ها، در اختیار متقاضیان گرامی قرار می دهد.
در نتیجه خریداران محترم می توانند با خرید دستگاه اکسیژن ساز برقی 10 لیتری مارک کانتا از ما، خریدی پرسود و در عین حال بی دردسر را برای خود رقم بزنند.

جهت اطلاع از لیست قیمت لحظه ای دستگاه ها، با مشاورین نمایندگی اکسیژن ساز کانتا تماس برقرار کرده و ضمن برخورداری از مشاوره رایگان، سفارش خود را در کمترین زمان ممکن ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما