مناسب ترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری آمریکایی

قیمت دستگاه اکسیژن ساز ۸ لیتری آمریکایی در این مجموعه به علت حذف کامل واسطه ها و عرضه این محصولات به شکل مستقیم مناسب ترین قیمت ممکن را دارد، جهت ثبت سفارش با بخش فروش ما تماس بگیرید.

هم اکنون دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری آمریکایی را با مناسب ترین قیمت و از بهترین برند خریداری نمایید.

آیا در مورد اکسیژن ساز آمریکایی و ویژگی های آن اطلاعاتی دارید؟

چرا در بین تنوع برندهای موجود اکسیژن ساز در بازار، دستگاه اکسیژن ساز نایدک بخرم؟

بهترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی را از کدام مراکز می توان به دست آورد؟

در بازار تجهیزات پزشکی و دارویی، می توانید برند های مختلفی از دستگاه اکسیژن ساز را پیدا کنید که برای تولید اکسیژن طبی مداوم به کار می روند. تولیدی اکسیژن در این دستگاه ها متنوع می باشد و مدل 8 لیتری یکی از مدل ها خواهد بود که در این دسته بندی قرار دارند. مصرف اکسیژن طبی از طریق دستگاه اکسیژن ساز می تواند از عواقب مخرب آسیب های ریوی بطور چشمگیری بکاهد.

تولید دستگاه اکسیژن ساز بر اساس نیاز بیماران در لیترهای مختلف صورت می پذیرد که برند نایدک به عنوان بهترین دستگاه اکسیژن ساز محسوب می شود.

اگر در هنگام خرید دستگاه اکسیژن ساز اطلاعات کافی برای انتخاب نمونه مناسب ندارید تا پایان این مطلب همراه ما باشید، تا ضمن آشنایی کامل با بهترین برند موجود در بازار با مرکز فروش معتبر این دستگاه نیز آشنا شوید.

دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی

همه چیز درباره اکسیژن ساز آمریکایی

 اکسیژن به عنوان یک عنصر شیمیایی بسیار پرکاربرد مورد توجه است، نقش اکسیژن در تنفس جانداران روی کره زمین مهم و حیاتی می باشد. تنفسی که ما با عمل دم و بازدم انجام می دهیم موجب تبادل اکسیژن و کربن دی اکسید است، که به دست آوردن اکسیژن خالص با کمک سلول های داخلی بدن و همچنین ریه کمک به سوخت و ساز بهتر بدن ‌می کند.

در صورتی که ریه ها قادر نباشند اکسیژن و هوای تازه محیط را دریافت کنند ممکن است کلیه بخش های داخلی بدن نیز با مشکلات زیادی روبرو گردد، به همین منظور انواع شرکت های تجهیزات پزشکی اقدام به ساخت دستگاه های مخصوص نموده اند تا بتوانند با مشکلات مختلف بشر مقابله کنند.

در حال حاضر برند نایدک یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که با کمک دستگاه های فوق پیشرفته در کارخانه اقدام به تولید این دستگاه ها می نمایند.

از آنجا که اکسیژن درمانی یکی از بهترین و موثرترین روش ها جهت مراقبت و همچنین پیشگیری از بیماری های مختلف محسوب می شود و رساندن اکسیژن به اندام های حیاتی بدن با غلظت مناسب می تواند کمک زیادی به کاهش فشار عملکرد دستگاه های تنفسی و کاهش میزان فشار بر قلب داشته باشد، پس لازم است که از دستگاه های باکیفیت بالا استفاده شود.

اکسیژن سازهای نایدک با جداسازی اکسیژن از نیتروژن و دیگر گازهایی که در هوا وجود دارد و امکان تولید اکسیژن با خلوص ۹۵ درصد به بالا برای کمک به بیماران فراهم می‌ کند و اغلب در مراکز مختلف درمانی مانند بیمارستان‌ ها، کلینیک ها و همچنین در منازل نیز ‌بتوان از این دستگاه استفاده کرد.

این دستگاه با استفاده از جذب مولکولی با کمک یک پمپ به نام کمپرسور هوای درون اتاق را جذب کرده و از محفظه که حاوی پودر زئولیت است عبور می دهد، در این محفظه تمامی مواد ناخالص هوا جدا شده و اکسیژن با غلظت مناسب ذخیره می‌ شود. در واقع کمپرسور موجود در این دستگاه باعث افزایش فشار و میزان اکسیژن در محفظه می گردد و خلوص اکسیژن بیشتر از ۹۴ درصد و فشار ۲۳۰ میلی‌ متر جیوه دارد که با کمک فلومتر یا شیر کنترل و به وسیله یک نازل مخصوص به نام سوند به بیمار اکسیژن رسانی می کند.

خوب است بدانید که بهترین دستگاه اکسیژن ساز در بین نمونه‌ های متعددی که در بازار مشاهده می کنید می توان دستگاه‌های اکسیژن ساز نایدک با ظرفیت ۵ و ۸ لیتری اشاره کرد، که ویژگی های خاصی به همراه این دستگاه ها ارائه می گردد و امکان کاربری آنها را ساده تر می کند.

قیمت اکسیژن ساز 8 لیتری

چرا اکسیژن ساز 8 لیتری نایدک بخرم؟

در حال حاضر با پیشرفت های تکنولوژی در زمینه ساخت تجهیزات مختلف پزشکی شرکت نایک آمریکایی سعی می کند تا تمامی محصولات خود را به صورت کاملا منحصر به فرد به بازارهای جهانی عرضه کند تا همیشه در صدر لیست خرید مراکز مختلف قرار بگیرد.

اکسیژن ساز ۸ لیتری نایدک که در کشور آمریکا طراحی و ساخته شده است امکان تولید اکسیژن خالص را برای بیماران مختلف فراهم آورده و از آن استفاده های زیادی می برند.

اگر هنوز هم دچار این دغدغه هستید که چرا اکسیژن ساز ۸ لیتری نایدک بخرم؟ ما در این مقاله برخی از ویژگی های خاص دستگاه اکسیژن ساز ۸ لیتری نایدک را مورد بررسی قرار می‌ دهیم که با فهمیدن این موارد می توانید بهتر در مورد انتخاب این محصول تصمیم گیری نمایید.

برخی از ویژگی های دستگاه اکسیژن ساز ۸ لیتری نایدک عبارتند از:

  • مجهز به فلومتر برای کنترل و تنظیم میزان اکسیژن خروجی از صفر تا ۸ لیتر در هر
  • داشتن وزن کاملا سبک برای جابجایی و حمل و نقل راحت تر
  • مجهز به سیستم صوتی هشدار و آلارم در صورت بروز مشکل و یا قطع جریان برق
  • دارای دسته مقاوم و چهار چرخ مستحکم برای حمل و نقل آسان
  • عمر طولانی مدت قطعات به کار برده شده در این دستگاه و بدون نیاز به سرویس مرتب
  • مناسب بودن قیمت اکسیژن ساز ۸ لیتری به نسبت سایر برندهای آمریکایی دیگر
  • پایین بودن صدای دستگاه در حین کارکرد جهت آرامش بیمار و اطرافیان او
  • داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر
با بررسی تمامی این مشخصات و ویژگی ها در می یابیم که چرا دستگاه اکسیژن ساز نایدک در بین سایر برندهای موجود در بازار بهترین گزینه برای خرید است و در صورتی که دسترسی به این برند داشته باشید به شما توصیه می کنیم که حتما از این دستگاه تهیه کنید.

قیمت اکسیژن ساز نایدک

بهترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری nidek

دستگاه اکسیژن ساز یک ابزار پزشکی بسیار مهم جهت تصفیه هوای محیط و تولید اکسیژن خالص است که در دو نوع ثابت و پرتابل وجود دارد.

در هنگام خرید دستگاه اکسیژن ساز مهمترین مسئله‌ای که مد نظر خریداران قرار می ‌گیرد پس از بررسی کیفیت، توجه به قیمت این محصول می باشد.

در حال حاضر دستگاه اکسیژن ساز ۸ لیتری نایدک جزء بهترین ها محسوب می شود، به همین جهت باید در هنگام خرید این دستگاه توجه بیشتری به مراکز عرضه کننده آن داشته باشید.

خوب است بدانید که قیمت دستگاه اکسیژن ساز ۸ لیتری نایدک در مراکز عرضه مستقیم و بدون حضور واسطه کاملا مقرون به صرفه است.

بهترین راه برای دسترسی به این مراکز عرضه مستقیم و بدون واسطه انتخاب نمایندگی های معتبر عرضه و پخش اکسیژن ساز نایدک می باشد که به دو روش حضوری و آنلاین می توان به این نمایندگی ها دسترسی پیدا کرد.

فروش اکسیژن ساز خانگی و بیمارستانی مارک معتبر

قیمت دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی با توجه به عوامل مختلفی مانند ابعاد دستگاه، برند تولید کننده، حجم اکسیژن تولیدی و بسیاری از موارد دیگر مشخص می شود.

در این مجموعه فروش انواع مختلف اکسیژن ساز خانگی و بیمارستانی مارک معتبر ارائه می گردد تا هر خریدار با توجه به سطح بودجه و نوع نیاز خود بتواند بهترین دستگاه را تهیه کند.

حذف کامل واسطه ها و ارتباط مستقیم با وارد کنندگان موجب شده است تا انواع برندهای معتبر در این مرکز فروش با قیمت های مقرون به صرفه ارائه شود.

در صورتی که برای خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی و بیمارستانی نیاز به دریافت اطلاعات تکمیلی و مشاوره دارید با کارشناسان ما تماس گرفته و به صورت کاملاً رایگان از اطلاعات آنها استفاده کنید، سپس به صورت کاملا آگاهانه اکسیژن‌ساز مورد نظر خود را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما