مناسب ترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز برای خانه

دستگاه اکسیژن ساز برای خانه را با مناسب ترین قیمت از همین مجموعه تهیه فرمایید. تمام دستگاه های این مجموعه دارای ضمانت بوده و گارانتی خدمات پس از فروش دارند.

مشخصات بهترین دستگاه اکسیژن ساز برای خانه

یک دستگاه اکسیژن ساز برای خانه عادی هم باید حداقل استانداردهای دنیا را داشته باشد. البته هر چه دستگاه اکسیژن ساز با کیفیت تر و گران تری بخرید، طبیعی است که امکانات آن نیز بیشتر خواهد شد.
یک دستگاه معمولی جهت حفظ جان بیمار باید شامل اجزای نبولایزر، لیوان مرطوب کننده، فیلتر داخلی دستگاه اکسیژن ساز، فیلتر خارجی دستگاه اکسیژن ساز، سوند نازال اکسیژن و ماسک اکسیژن باشد. برای شناخت مشخصات این دستگاه باید انواع آن را بشناسید.

دستگاه اکسیژن ساز خانگی

به طور کلی دو نوع دستگاه اکسیژن ساز داریم: دستگاه اکسیژن ساز پرتابل یا قابل حمل و دستگاه اکسیژن ساز خانگی از انواع دستگاه اکسیژن ساز می باشند. در ادامه به توصیف این دو دستگاه می پردازیم.
دستگاه اکسیژن ساز پرتابل برای افرادی می باشد که مدام در حال حرکت هستند. ظاهر کلی دستگاه اکسیژن ساز پرتابل مثل چمدان بوده و با کمک دسته می توان آن را مثل یک کیف بر دوش گذاشت.
مزیت این دستگاه وزن سبک آن می باشد که جابجایی دستگاه را راحت می کند. با گذر زمان، سایز این دستگاه ها نیز کوچک تر شده و کیفیت آن ها بهتر می شود. افرادی عاشق سفر و پیاده روی و شاغلان بهتر است این دستگاه را خریداری نمایند. این دستگاه معمولاً با باطری کار می کند.
نوع دوم دستگاه اکسیژن ساز که بیشترین فروش را در میان بیماران دارد دستگاه اکسیژن ساز خانگی یا همان مبله می باشد. نامگذاری این دستگاه به دلیل شکل ظاهری آن است که شبیه به مبل بوده و می تواند روی سطح زمین بایستد.
دستگاه اکسیژن ساز برای خانه با نیروی برق کار کرده و به همین خاطر نمی توان آن را حمل کرد. وزن دستگاه اکسیژن ساز برای خانه با توجه به برند آن متغیر می باشد اما به طور کلی وزن آن از 14 کیلوگرم شروع شده و به 28 کیلوگرم می رسد.
دستگاه اکسیژن ساز خانگی را می توان در مسافت های کوتاه حمل کرد. در برخی از این دستگاه ها تجهیزاتی از قبیل فیلتر، مرطوب کننده و سوند نازال قرار داده شده است. پالس اکسیمتر نیز در برخی از آنها دیده می شود.

از کجا اکسیژن ساز برقی مارک معتبر بخرم؟

دستگاه اکسیژن ساز برقی را می توان از طریق روش های مختلفی تهیه کرد اما آن چه که ارزش دارد، برند و کیفیت آن می باشد. معمولاً قیمت این دستگاه ها خریداران را گول زده و به اشتباه می اندازد.
صرفاً قیمت بالا نمی تواند نشانه کیفیت بالای دستگاه باشد. برای کیفیت بالا باید به برند و ضمانت کالا توجه فرمایید.
خرید اینترنتی به دلیل وجود نظرات مشتریان نیز می تواند کمک بسیار زیادی در خرید به شما بکند.
بهتر است از طریق مراکز معتبر که این دستگاه ها را با حذف واسطه ها عرضه می کنند اقدام به خرید نمایید.

فروش ویژه اکسیژن ساز خانگی نایدک با قیمت مناسب

دستگاه اکسیژن ساز برای خانه را می توانید در همین سایت و در طرح فروش ویژه خریداری کنید. فروش ویژه برای معرفی هر چه بیشتر مشتریان با دستگاه های این مجموعه می باشد.
خرید ویژه دستگاه اکسیژن ساز خانگی نایدک را با قیمت مناسب می توانید از این سایت و به صورت غیر حضوری نیز انجام دهید. این مجموعه هیچ دستگاهی را بدون گارانتی و ضمانت به مشتریان خود عرضه نمی کند.
این مجموعه فروش اکسیژن ساز مفتخر است تا خریدهای شما را از داخل منزل شما ثبت نموده و در محل مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما