مرکز فروش دستگاه اکسیژن ساز خانگی در تبریز

مرکز فروش دستگاه اکسیژن ساز خانگی در تبریز با دارا بودن سابقه ی چندین ساله در زمینه تولید و فروش انواع اکسیژن ساز، بهترین اکسیژن ساز خانگی را بدون دخالت واسطه و با قیمت کاملا اقتصادی به بازار عرضه می کند.

همه آنچه از اکسیژن سازها نمی دانید

افرادی که دچار مشکلات تنفسی می باشند، نمی توانند اکسیژن را از هوای اطراف خود جذب کنند؛ بنابراین این افراد به اکسیژن درمانی و یا مصرف اکسیژن مکمل نیاز دارند تا بتوانند میزان مناسبی از اکسیژن را جذب کنند و همچنین خواب راحتی دارا باشند و به طور کلی زندگی بهتری را تجربه کنند.
استفاده از اکسیژن سازها موجب می شود تا ۱۵ برابر مقدار اکسیژن موجود در هوای نرمال به بیماران رسیده شود و اکسیژن مازاد توسط ریه ها وارد خون گردد و به سلول ‌ها و قسمت ‌های متفاوت بدن برسند. اثرات و نتایج اکسیژن اضافی در قسمت ‌های گوناگون بدن متفاوت می باشد و در تعدادی از قسمت‌ ها سبب تسریع بازسازی بافت ‌ها و در برخی نیز حتی ممکن است منجر به نجات جان بیمار گردد.
نحوه کار اکسیژن سازها در ادامه ی مطالب ذکر شده است.

همان طور که می دانید در هوای محیط اطراف ما حدوداً ۲۱ درصد اکسیژن و ۷۸ درصد نیتروژن و یک درصد گاز های دیگر موجود می باشد که اکسیژن سازها وظیفه ی غلیظ کردن اکسیژن را برعهده دارند.
شاید در ظاهر تنظیمات یک اکسیژن ساز کمی دشوار به نظر بیاید اما نحوه ‌ی کار با آنها بسیار آسان می باشد.
دستگاه‌ های اکسیژن ساز ابتدا هوای اطراف ما را گرفته، و سپس نیتروژن موجود در آن را حذف می‌ کنند و در نتیجه اکسیژن را با درصد خلوص ۹۵ درصد توسط ماسک یا نازل به بیماران منتقل خواهند کرد.

فروش دستگاه اکسیژن ساز خانگی

مقایسه اکسیژن ساز خانگی و پرتابل شارژی

با ما همراه باشید تا به مقایسه دستگاه های اکسیژن ساز خانگی و پرتابل شارژی بپردازیم.
اکسیژن سازها در انواع ثابت و پرتابل شارژی در بازار وجود دارند که تفاوت آن‌ ها فقط در قابلیت حمل آنها می باشد.
به طور کلی اکسیژن سازهای پرتابل شارژی قابلیت حمل و جابجایی را دارا هستند که انواع ثابت آن ‌ها این ویژگی را ندارد، در غیر این صورت از لحاظ نوع کار و فعالیت و نیز تضمین اکسیژن برای بیماران با یکدیگر فرقی نخواهند داشت.
اکسیژن سازهای خانگی به طور معمول ثابت هستند و به طور پالسی و یا به صورت مداوم اکسیژن تولید خواهند کرد، اما اکسیژن سازهای پرتابل شارژی معمولاً اکسیژن را فقط به‌ طور پالسی تضمین می ‌کنند و قابلیت حمل و جابجایی را نیز دارند.
لازم به ذکر است دستگاه اکسیژن ساز پرتابل شارژی علاوه بر تغذیه با برق ۲۲۰ ولت، دارای باتری نیز می باشد و بیمار می تواند با شارژ کردن باتری آن، از آن در مکان های مختلف استفاده کند که دستگاه اکسیژن ساز خانگی این ویژگی را ندارد.

مرکز فروش دستگاه اکسیژن ساز خانگی مارک معتبر

همان طور که متوجه شدید، دستگاه اکسیژن ساز که می توان به آن دستگاه امید بخش نیز گفت در سلامت و بهبود بیماران تنفسی نقش به سزایی دارد.
اما نکته حائز اهمیت، انتخاب بهترین مارک از مراکز معتبر می باشد که اگر این نکته در نظر گرفته نشود، ممکن است جان بیمار به خطر بیفتد.
به همین دلیل ما مرکز فروش دستگاه اکسیژن ساز خانگی را به شما معرفی می کنیم که معتبر ترین مارک ها را به قیمت مناسب به شما عرضه می کند.
مرکز فروش اکسیژن محصولات خود را به روش اینترنتی که بسیار راحت است، به فروش می رساند و متقاضی می تواند بدون تلف کردن وقت خود این دستگاه را خریداری کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما