قیمت فروش دستگاه اکسیژن ساز اسپلش

با توجه به فرم هندسی و شرایط استخر از چه نوع دستگاه اکسیژن ساز باید استفاده کرد؟

دستگاه اکسیژن ساز اسپلش زمانی انتخاب میشود که شکل هندسی استخر و گونه ی ماهی در حال پرورش متناسب با آن باشد.
در استخرهای پرورش ماهی، یکی از روشهای مقدماتی برای افزایش تولید ماهی جدای از نوع و شکل هندسی استخر، تامین نیازهای اولیه ماهی یعنی اکسیژن می باشد.
در صورتیکه میزان آب ورودی به استخرهای پرورش ماهی را نتوان بخوبی تامین کرد میتوان با استفاده از انواع دستگاه های اکسیژن ساز و هواده این نیاز مهم را تامین نمود.
نکته ای که در بحث هوادهی و اکسیژن رسانی در استخرهای پرورش آبزیان حائز اهمیت می باشد این است که از چه تعداد دستگاه هواده و با چه مشخصاتی استفاده گردد.

عوامل زیر در تعیین نوع و تعداد دستگاه های هواده در استخر ها موثر است:

  1. متوسط وزن ماهی موجود در استخر
  2. بیوماس ماهی در استخر
  3. هندسه و ابعاد استخر
  4. مقدار آب ورودی (آب تازه)
  5. مشخصات فیزیکی و شیمیایی آب
  6. وضعیت عمومی استخر و تراکم ماهی

    دستگاه اکسیژن ساز اسپلش چیست؟

    دستگاه هواده اسپلش یکی از دستگاه های رایج و کاربردی در پرورش ماهی می باشد که کار اکسیژن رسانی و هوادهی در استخر های پرورش ماهی را انجام می دهد.
    این دستگاه متشکل از یک شناور از جنس پلاستیک می باشد که موتور مورد نظر روی آن نصب شده و بوسیله پروانه ای که به موتور وصل میشود آب را بصورت عمودی فواره کرده و کار اکسیژن رسانی را انجام می دهد.

    اکسیژن ساز اسپلشقیمت فروش انواع هواده اسپلش و دستگاه های اکسیژن ساز با توجه به برند دستگاه و قدرت موتور آن متفاوت میباشد.

    جهت مشاوره برای انتخاب دستگاه هواده مورد نظر با توجه به شکل هندسی و شرایط استخر و همچنین استعلام قیمت تجهیزات مورد نیاز پرورش ماهی میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما