خرید اکسیژن ساز برای بیماران کرونا

اکسیژن ساز برای کرونا امروزه یکی از موارد بحث برانگیز در وزارت بهداشت و عموم مردم می باشد. دستگاه اکسیژن ساز دو نوع دارد: خانگی- پرتابل. با پیشرفت تکنولوژی همواره سعی می شود که این دستگاه ها برای استفاده ی آسان حجم و وزن کمتری داشته باشند.

انواع اکسیژن ساز و مزایای هر کدام

همان‌ طور که گفته شد دو نوع دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران کرونا وجود دارد: دستگاه اکسیژن ساز خانگی و دستگاه اکسیژن ساز پرتابل.
برای اشخاصی که به دلیل کهولت سن و یا دلیل دیگری دوره ی درمان خود را در منزل سپری می کنند، دستگاه اکسیژن ساز خانگی توصیه می شود. این دستگاه قابل حمل آسان دارند و همچنین اکسیژنی با درصد خلوص بالایی تولید می کنند.
دستگاه اکسیژن ساز پرتابل علاوه بر تولید اکسیژن با درصد خلوص بالا، به دلیل وزن و حجم و اندازه ی کمی که دارد به آسانی می توان آن را حتی در منزل حمل و نقل کرد.

اکسیژن ساز بیماران کرونایی

بهترین اکسیژن ساز برای کرونا با قیمت مناسب

طبق گفته های وزارت بهداشت هشتاد درصد اشخاصی که به ویروس کرونا مبتلا می شوند بدون نیاز به درمان خاصی در بیمارستان بهبود سلامتی خود را به دست می آورند. و گفته شده از هر شش نفر افراد مبتلا به کرونا، یک نفر مشکل اکسیژن و تنفسی، به دلیل آسیب ویروس کرونا به ریه ی آن ها، پیدا می کند.
بیماران مبتلا به کرونا در اکثر موارد نیاز به دستگاه اکسیژن ساز برای کرونا پیدا خواهند کرد. دستگاه اکسیژن ساز، اکسیژن را با فشاری مناسب به ریه های شخص بیمار از طریق دهان یا بینی می فرستد.
اکسیژن با فشار وارد ریه می شود و ریه را باز نگه می دارد تا عمل تنفس برای بیمار آسان شود، بنابراین ماسک بیمار باید محکم و کیپ دهان و بینی اش باشد.
برای انتخاب یک دستگاه اکسیژن ساز مناسب که بهترین کارایی را داشته باشد باید به سه نکته ی اساسی توجه شود: 1- مقدار اکسیژن خالصی که دستگاه در یک دقیقه تولید می کند 2- صدای دستگاه 3- امکان حمل و نقل دستگاه اکسیژن ساز.
برند های معتبر زیادی در رابطه با اکسیژن ساز برای کرونا وجود دارد که از بهترین برند های اکسیژن ساز برای کرونا، دستگاه اکسیژن ساز ماهان مدیکال می باشد.

خرید دستگاه اکسیژن ساز

خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی و پرتابل در بازار ایران

دستگاه اکسیژن ساز خانگی و پرتابل برای بیماران مبتلا به کرونا توصیه می شود که دوره ی بیماری خود را در منزل می گذرانند. دستگاه اکسیژن ساز خانگی را می توان از بهترین دستگاه های تنفسی به شمار آورد که برای بیمارانی که مشکل ریوی و تنفسی دارند مخصوصا در این ایام کرونا، در منزل کاربردی عالی دارد و توصیه می شود. دستگاه اکسیژن ساز برای کرونا بهترین جایگزین کپسول های تنفسی می باشد.

این روز ها در ایران بهترین اکسیژن ساز برای کرونا با قیمت مناسب در بازار ارائه می شود تا دسترسی به این دستگاه های اکسیژن ساز برای همگان فراهم شود.
دستگاه اکسیژن ساز برای کرونا، برای بیماران مبتلایی که زمان طولانی را در خانه باید سپری کنند اکسیژن ساز خانگی پرتابل توصیه می شود. حمل و نقل دستگاه اکسیژن ساز پرتابل هم آسان می باشد و شخص بیمار به راحتی می تواند دستگاه را به همراه کیف چرخ دار آن با خود حمل کند.
دستگاه اکسیژن ساز پرتابل علاوه بر کیف چرخ دار، شارژر و باتری نیز دارد که بیمار در بیرون از منزل و به هنگام مسافرت هم میتواند دستگاه اکسیژن ساز برای کرونا را با خود داشته باشد و از آن استفاده کند. زیرا در بیماران مبتلا به کرونا باید غلظت اکسیژن خون بالا نگه داشته شود و این امری حیاتی می باشد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی، دستگاه اکسیژن ساز خانگی پرتابل در اندازه و سایز و همچنین وزن بسیار کمتری نسبت به قبل ساخته می شود تا بیماران بتوانند به راحتی در بیرون از منزل از آن استفاده کنند.
امروزه فروش دستگاه اکسیژن ساز خانگی و پرتابل در بازار ایران با توجه به افزایش مبتلایان بیماری کرونا روز به روز در حال افزایش می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما