بهترین قیمت اکسیژن ساز یوول 5 لیتری

اکسیژن ساز یوول 5 لیتری از جدید ترین و سبک ترین دستگاه های اکسیژن ساز در جهان است، فروش و عرضه این دستگاه با بهترین قیمت هم اکنون در این سایت امکان پذیر می باشد.

چرا اکسیژن ساز یوول بخریم؟

تغلیظ کننده اکسیژن یا همان دستگاه اکسیژن ساز یک وسیله برقی است، که اکسیژن مورد نیاز بیماران تنفسی را فراهم می کند. این دستگاه با کمپرس کردن هوای داخل اتاق نیتروژن آن را از بین برده و اکسیژن بالای 95 درصد در اختیار بیمار قرار می دهد.
این دستگاه برای بیمارانی استفاده می شود که نیاز به منبع ساکن اکسیژن در طولانی مدت دارند و بیشتر در منزل استفاده می شود. همچنین در مدل های پرتابل (باتری دار) امکان استفاده بیمار در بیرون از منزل نیز میسر می باشد.
پس متوجه شدید که بیماری که از دستگاه اکسیژن ساز استفاده می کند باید همواره این دستگاه را همراه خود داشته باشد. پس همواره یکی از مشکلات افراد نیازمند به اکسیژن، دشواری مربوط به جا به جایی کپسول سنگین اکسیژن است.
اکسیژن ساز یوول 5 لیتری از جدیدترین، سبک ترین و بروزترین دستگاه های اکسیژن ساز ساخت کشور چین می باشد که علاوه بر وزن بسیار کم، صدایی کم تر از 48 دسی بل را تولید می کند. جالب است بدانید میزان خلوص اکسیژن خروجی از دستگاه 87 تا 95.5 درصد و میزان فشار خروجی 40 تا 70 کیلو پاسکال هست.

قیمت اکسیژن ساز یوول

مشخصات اکسیژن ساز یوول 5 لیتری چگونه است؟

همان طور که گفته شد خرید اکسیژن ساز قابل حمل از مهم ترین نکاتی است که برای یک بیمار تنفسی باید در نظر داشته باشید که دستگاه اکسیژن ساز یوول 5 لیتری این ویژگی را داراست. وزن این دستگاه 15.5 کیلوگرم می باشد و این کمترین وزن در میان تمام دستگاه های اکسیژن ساز در بازار هست.
این دستگاه با طراحی زیبا و داشتن صفحه LCD، میزان ساعت کار را نشان می دهد. این دستگاه اکسیژن ساز دارای تایمر بوده و این امکان را برای کاربران فراهم می کند که به صورت دقیق زمان استفاده از دستگاه را تعیین نمایند.
حتی قیمت دستگاه اکسیژن ساز یوول 5 لیتری نسبت به کیفیت و بازده ای که به همراه دارد بسیار مناسب است. همچنین بهترین انتخاب برای بیماران مزمن ریوی است که نیاز به استفاده طولانی مدت و یا به صورت شبانه روزی از این دستگاه را دارند.
اصلی ترین ویژگی های این دستگاه، تولید جریان اکسیژن با خلوص 90 تا 97 درصد در هر دقیقه است.

مهم است بدانید که برای انتخاب بهترین اکسیژن ساز، میزان اکسیژن مصرفی بیمار باید حتما مشخص شود تا ظرفیت دستگاه را بتوان انتخاب کرد.

بهترین مرکز فروش اکسیژن ساز مارک یوول با قیمت مناسب

این دستگاه برای افرادی که نیازمند اکسیژن درمانی هستند بسیار مناسب و موثر است. قابلیت استفاده 24 ساعته از این محصول این اطمینان را به بیمار می دهد که بدون هیچ نگرانی از این کالا استفاده کنند حال بیمار در هر سطحی از بیماری چه حاد و چه مزمن که باشند.
این مجموعه با داشتن بهترین کارشناسان فروش در زمینه تجهیزات پزشکی به ارائه مشاوره و خدمات در رابطه با انتخاب و فروش دستگاه اکسیژن ساز به عموم مردم می پردازد. هدف اصلی این مرکز فروش ارائه بهترین خدمات و محصولات به مشتریان خود می باشد.
شما عزیزان می توانید از طریق این سایت به صورت اینترنتی دستگاه اکسیژن ساز یوول 5 لیتری را سفارش دهید و این اطمینان را می دهیم که این دستگاه با قیمت مناسب و گارانتی پس از فروش در محل مورد نظر به دستتان خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما