بهترین قیمت اکسیژن ساز خانگی نایدک

اکسیژن ساز خانگی نایدک اصل و درجه یک را همین حالا به‌ صورت مستقیم از بزرگ ترین و معتبرترین مرجع فروش آنلاین انواع اکسیژن ساز خانگی، با نازلترین قیمت در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

دستگاه اکسیژن ساز چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که مستحضر هستید؛ ریه‌ های انسان وظیفه مهم اکسیژن ‌رسانی به اعضای حیاتی بدن را دارند. دستگاه سیستم تنفسی اکسیژن را از هوای پیرامون جذب کرده و طی فرآیندی آن را به بافت ‌های حیاتی انسان می ‌رساند.
همان طور که متوجه شدید؛ کار اصلی ریه در بدن انسان کمک به نفس کشیدن طبیعی و راحت می ‌باشد. اما در مواقعی که انسان با یکسری بیماری ‌ها و ناراحتی‌ ها درگیر شده و این ناراحتی ها سیستم تنفسی را تحت تاثیر قرار دهد فرد بیمار از فرآیند تنفس طبیعی محروم می ‌گردد.
اکسیژن درمانی یکی از روش‌ های موثر درمانی می ‌باشد که توسط پزشکان معالج به بیمارانی که دارای مشکلات تنفسی هستند توصیه می شود. منظور از اکسیژن درمانی، استفاده از دستگاهی به نام اکسیژن ‌ساز، به منظور دریافت اکسیژن با غلظت بالاتر از اکسیژن محیط پیرامون می باشد.
همانطور که متوجه شدید؛ دستگاه اکسیژن ‌ساز وظیفه دارد اکسیژن موجود در هوا را با غلظت بیشتری در اختیار بیمار بگذارد. لازم به ذکر است که هوای معمولی متشکل از ۲ عنصر اکسیژن و نیتروژن بوده که ۲۱ درصد آن را اکسیژن و بیشتر از ۷۸ درصد باقی مانده را نیتروژن تشکیل می دهد. دستگاه اکسیژن ساز طی فرایندی نیتروژن موجود در هوا را حذف کرده و تا ۹۵ درصد اکسیژن خالص به بیمار می رساند.
در حال حاضر انواع و اقسام دستگاه اکسیژن ساز با مارک ‌های متنوع در بازار موجود است. شواهد و اطلاعات به دست آمده، نشان میدهد که دستگاه اکسیژن ساز خانگی نایدک یکی از مدل های بسیار با کیفیت در بازار هست. این دستگاه ساخت کشور آمریکا بوده و مجهز به بروزترین و مدرن ترین امکانات است.

قیمت اکسیژن ساز نایدک

دستگاه اکسیژن ‌ساز نایدک دارای چه ویژگی ‌هایی می باشد؟

همان طور که متوجه شدید وظیفه اصلی دستگاه ‌های اکسیژن‌ ساز، غنی سازی اکسیژن موجود در هوا به منظور تسریع دسترسی بیمار به اکسیژن هست. دستگاه اکسیژن ‌ساز نایدک یکی از برند های مطرح و معروف در بازار می باشد. این دستگاه ساخت کشور آمریکا بوده و دارای ۲ نوع ثابت و پرتابل یا قابل حمل هست.
نوع قابل حمل آن دارای وزنی سبک بوده، و قابلیت حمل راحت آن امکان دسترسی بیمار به آن را در هر مکان و زمان بسیار راحت کرده است.
به ‌طور کلی شرکت نایدک به دلیل ارائه محصولات با کیفیت، توانسته‌ سهم قابل ملاحظه ‌ای از بازار جهانی این محصول را از آن خود کند.
اجزای تشکیل دهنده اکسیژن ساز نایدک عبارتند از: مرطوب کننده، فیلتر، سیم برق، تایمر زمان، شلنگ مرطوب کننده، بند بطری، مرطوب کننده، نگهدارنده سیستم
مهم ‌ترین ویژگی ‌های دستگاه اکسیژن ساز خانگی نایدک شامل موارد زیر می باشد:

  • بی ‌نیاز بودن به کپسول اکسیژن، به دلیل تصفیه هوا
  • مجهز به کلید تنظیم میزان اکسیژن خروجی
  • مجهز به کلید قطع اضطراری
  • مجهز به تایمر زمانی
  • مجهز به مانیتور و سیستم چک پیشرفته برای اعلام اخطارهای دستگاه
  • دارای آلارم های شنیداری و دیداری
  • قادر به تامین اکسیژن به صورت ۲۴ ساعت
  • قابلیت حمل‌ و نقل راحت
  • دارای صدایی بسیار کم و بی‌آزار
  • تامین اکسیژن تمیز و خالص به صورت مداوم در تمام شبانه روز
  • قابل استفاده برای دو نفر به صورت همزمان
  • مجهز به هشدار فشار بالا و پایین
  • مجهز به سیستم هشدار قطع برق و افت غلظت اکسیژن

بهترین قیمت اکسیژن ساز خانگی

همان طور که می ‌دانید؛ دستگاه اکسیژن ساز یک دستگاه عادی نیست و به‌ صورت مستقیم با سلامتی و جان بیمار در ارتباط است. به همین دلیل هنگام خرید این دستگاه علاوه بر توجه به قیمت آن باید به کیفیت، عملکرد صحیح، گارانتی و خدمات پس از فروش آن توجه کامل داشت.
معمولاً بهترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز را زمانی می‌ تواند تعیین کرد که دستگاه دارای بهترین و کامل ترین خدمات پس از فروش و همچنین دارای گارانتی معتبر باشد. همچنین باید دستگاه خریداری شده کاملاً بی عیب و نقص بوده و از امکانات و کارایی قابل‌ قبولی بهره مند گردد.
همان طور که متوجه شدید خرید دستگاه اکسیژن ساز از حساسیت خاصی برخوردار بوده و لازم است که خریدار قبل از خرید درباره آن اطلاعات کافی داشته و یا حتی ‌المقدور از یک فرد دلسوز در این زمینه کمک دریافت نماید.
اگر می‌ خواهید بهترین دستگاه اکسیژن‌ ساز خانگی نایدک را با مقرون به صرفه ‌ترین قیمت خریداری کنید به شما توصیه می‌ کنیم، همین حالا با بزرگ ‌ترین و معتبرترین مرجع فروش آنلاین انواع اکسیژن ‌ساز، علی ‌الخصوص انواع اکسیژن ساز نایدک با ما ارتباط برقرار کرده‌ و در کمترین زمان ممکن مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

لازم به ذکر است که دستگاه های ارائه شده برای فروش در این مرجع دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما