پخش کننده دستگاه اکسیژن ساز فیلیپس

اکسیژن ساز فیلیپس آمریکایی یکی از بهترین مارک های اکسیژن ساز پرتابل خانگی است که هم اکنون از طریق پخش کننده معتبر این برند، آماده خرید با گارانتی و خدمات پس از فروش مدت دار می باشد.
امروزه اکسیژن تراپی با استفاده از دستگاه های اکسیژن ساز که خروجی اکسیژن خالص با خلوص 90 درصد به بالا را داشته اند، راحت تر و آسان تر و حتی بدون دردسرتر از گذشته شده است.

دستگاه اکسیژن ساز فیلیپس

دستگاه های اکسیژن ساز می توانند برای تمامی بیمارانی که از بیماری های تنفسی حاد و مزمن، آسم، بیماری های قلبی و غیره رنج می برند، مناسب ترین گزینه باشد.
شاید حتی برایتان جالب باشد که بدانید امروزه افراد سالم هم می توانند جهت رفع خستگی روزانه خود، از اکسیژن تراپی با دستگاه اکسیژن ساز نیز استفاده نمایند.
با توجه به اینکه امروزه پیدا کردن مارک اورجینال اکسیژن ساز همراه با گارانتی تضمین شده و البته قیمت مناسب، کمی دغدغه برانگیز شده، بنظر می رسد که خرید در بستر فضای مجازی اگر از مراکز پخش معتبر صورت گیرد، می تواند خریدی مطمئن و البته اقتصادی تر را برجای گذاشته باشد.

در اینجا پیشنهاد ویژه ای برای خریداران دستگاه اکسیژن ساز داشته ایم و آن هم خرید اکسیژن ساز فیلیپس یکی از مارک های ساخت آمریکا می باشد.

مشخصات اکسیژن ساز فیلیپس آمریکا

با توجه به ضرورت استفاده از دستگاه های اکسیژن ساز خصوصا زمانی که بیماری های ویروس دار در جامعه فراگیر می گردد و ریه یا دستگاه تنفس افراد را درگیر می کند، شاهد تولید و یا واردات انواع برندهای دستگاه اکسیژن ساز هستیم.
یکی از مارک های باکیفیت و خوب اکسیژن ساز که دارای کارکرد ساده و آسان بوده و از طول عمر بالا با قابلیت کارکرد 24 ساعته برخوردار است، اکسیژن ساز فیلیپس می باشد.
شایان ذکر است که اغلب بیماران از صدای زیاد کارکرد دستگاه های اکسیژن ساز گله می کنند. اما باید گفت که مارک فیلیپس، یکی از کم صداترین اکسیژن سازهای موجود در بازار نیز بوده است.

از جمله دیگر مشخصات مارک فیلیپس از اکسیژن آمریکایی موجود در بازار ایران، می توان این موارد را نام برد:
  • اکسیژن ساز 5 لیتری
  • دارای خلوص اکسیژن 96 درصد
  • وزن اکسیژن ساز 14 کیلوگرم
  • 300 وات مصرف برق
  • طول عمر بالا و مناسب استفاده شبانه روزی
  • مجهز به سیستم چک دستگاه و دارای چراغ هشدار
  • دارای تأییدیه FDA آمریکا
  • قطع اتوماتیک برق دستگاه در صورت بالا رفتن بیش از حد حرارت

قیمت دستگاه اکسیژن فیلیپس در ایران

قیمت دستگاه های اکسیژن ساز خارجی و حتی ایرانی، با توجه به اوضاع نابسامان ارز در دنیا، قابل مقایسه با حتی شش ماه قبل هم نیست!
اما بی شک خرید دستگاه اکسیژن ساز خارجی از مارکی مانند فیلیپس در بازار ایران به صورت مستقیم از مراکز اصلی پخش، می تواند خریدی اقتصادی تر را برای خریداران رقم بزند.
پس خریداران دستگاه اکسیژن ساز فیلیپس می توانند مناسب ترین قیمت این دستگاه را از طریق این مجموعه، آن هم با خرید اینترنتی دریافت کنند.

فروش ویژه اکسیژن سازهای آمریکایی در این مجموعه

فروش ویژه اکسیژن سازهای ساخت آمریکا در این مجموعه، می تواند برای تمامی مشتریانی که به دنبال کیفیت بالا و البته قیمت مناسب هستند، بسیار زیاد قابل توجه باشد.
هم اکنون اکسیژن سازهای مارک نایدک از مدل خانگی و اکسیژنم ساز مارک اینوژن از مدل پرتابل و شارژی، در کنار مارک فیلیپس، امکان خرید از طریق این مجموعه را دارند.
خریداران می توانند در کمترین زمان ممکن، سفارش خرید خود را ثبت کرده و خریدی کاملا مقرون به صرفه داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما