نمایندگی اکسیژن ساز 5 لیتری نایدک مدل nuvo lite

اکسیژن ساز 5 لیتری نایدک مدل nuvo lite به عنوان بهترین و کم صداترین دستگاه اکسیژن ساز خانگی، همین حالا با قیمتی استثنایی از طریق نمایندگی نایدک در ایران، امکان سفارش خرید آنلاین را دارد.

معرفی دستگاه اکسیژن ساز 5 لیتری نایدک مدل nuvo lite

دستگاه های اکسیژن ساز یکی از ضروری ترین و حیاتی ترین تجهیزات در صنعت پزشکی به شمار می روند که نقش مهمی در تأمین اکسیژن بیماران تنفسی دارند.
باید گفت که عملکرد دستگاه اکسیژن ساز به این صورت است که اکسیژن غلیظ تر از اکسیژن موجود در محیط را وارد ریه های فرد بیمار می کند. در واقع غلظت اکسیژن خروجی دستگاه اکسیژن ساز، چیزی در حدود پنج برابر غلظت اکسیژن موجود در هوا است.
دستگاه های اکسیژن ساز امروزی بدون کپسول هستند و مهم ترین مزیت آن ها نسبت به دستگاه های قدیمی و کپسول دار این است که فرد بیمار هیچ نگرانی و استرسی برای خالی شدن کپسول و پرکردن مجدد آن ندارد.
دستگاه اکسیژن ساز 5 لیتری نایدک مدل nuvo lite ساخت کشور آمریکا می باشد. این دستگاه به دلیل ابعاد کوچک و طراحی مناسب، برای استفاده شخصی در منازل و بیمارانی که دچار اختلالات تنفسی و ریوی مانند آسم هستند، بسیار کاربردی است.

اکسیژن ساز نایدک مدل nuvo lite

از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه اکسیژن ساز 5 لیتری نایدک مدل nuvo lite می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان توسط کاربر
  • دارای ظرفیت خروجی 5 لیتر در دقیقه
  • قابل استفاده در 24 ساعت شبانه روز
  • طراحی آسان، باکیفیت و مناسب برای استفاده در منازل
  • عملکرد بی صدا
  • قابلیت استفاده هم زمان 2 بیمار از دستگاه
  • مجهز به فیلتر گرد و غبار و آلودگی
  • دارای سیستم هشدار فشار، قطع برق و افت میزان اکسیژن

قیمت روز اکسیژن ساز نایدک خانگی در بازار

دستگاه اکسیژن ساز خانگی نایدک با دو ظرفیت 5 لیتر و 8 لیتر در بازار موجود است و به عنوان یک دستگاه باکیفیت و پرطرفدار در ایران شناخته می شود.
شایان ذکر است که قیمت کالاها و دستگاه های وارداتی به کشور، مستقیماً تحت تأثیر نوسان نرخ ارز هستند، بنابراین قیمت دستگاه های اکسیژن ساز خانگی نایدک با توجه به ارز و همچنین مدل دستگاه متفاوت می باشد.
خریداران می توانند از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه های معتبر و نمایندگی اکسیژن ساز نایدک، مدل های گوناگون دستگاه اکسیژن ساز را تهیه نمایند.
نکته مهم در هنگام خرید دستگاه اکسیژن ساز نایدک، گارانتی دستگاه می باشد. نمایندگی اکسیژن ساز نایدک، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش رایگان در اختیار خریداران قرار می دهد.

خرید مستقیم دستگاه اکسیژن ساز از درب کارخانه

این روزها با گسترش آلودگی و شیوع ویروس کرونا، انتخاب یک دستگاه اکسیژن ساز خانگی باکیفیت و بادوام، برای بیمارانی که از مشکلات تنفسی رنج می برند از اهمیت زیادی برخوردار است و آرامش خاطر را برای بیمار به ارمغان می آورد.
ما در این نمایندگی با حذف واسطه ها و سودجویان، یک رابطه مستقیم بین خریدار و وارد کننده کالاها یا کارخانه سازنده آن ها، برقرار کرده و وب سایت فروش عمده دستگاه اکسیژن ساز نایدک را جهت رفاه حال مشتریان راه اندازی نموده ایم.
اگر به دنبال خرید عمده بهترین دستگاه اکسیژن ساز هستید، می توانید با مشاوره رایگان قبل از خرید، در خصوص مشخصات فنی انواع دستگاه اکسیژن ساز و قیمت روز آن آگاه شوید.

پس همین حالا و بدون صرف وقت و هزینه اضافی، دستگاه اکسیژن ساز نایدک را از طریق وب سایت نمایندگی خریداری کنید و به همراه گارانتی معتبر شرکتی، در اسرع وقت تحویل گیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما