قیمت فروش دستگاه اکسیژن ساز سوپر اسپلش

دستگاه هواده سوپر اسپلش یکی دیگر از هواده هایی است که در پرورش ماهی مورد استفاده قرار میگیرد. در ظاهر عملکرد آن شبیه به همان اسپلش های معمولی میباشد. مثل اسپلش، آب استخر را بصورت عمودی به سمت بالا پرتاب کرده و عمل اکسیژن سازی را انجام میدهد.
نکته ای که در مورد سوپر اسپلش قابل توجه است و آن را از اسپلش معمولی متمایز میکند در این است که این دستگاه بواسطه طراحی کارآمد و خاصش، کاربردی مفیدتر دارد. طراحی سوپر اسپلش به این صورت است که قسمت زیرین اسپلش که در آب قرار میگیرد بصورت استوانه ای ساخته شده و قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارد.
این استوانه ها قابلیت اضافه کردن تا 2.5 متر را دارند و با اضافه کردن طول آن این قابلیت سوپر اسپلش مشخص میشود. به این صورت عمل میکند که گازهای عمق استخر را بواسطه طول استوانه تخلیه کرده و اکسیژن بیشتری در استخر ایجاد میکند و در نتیجه شرایط آب مطلوب تر شده و راندمان تولید بالاتر می رود. یکی از مهمترین نیازهای ماهی، مخصوصا ماهی قزل آلا اکسیژن است و اگر این نیاز فراهم نشود امکان تلفات خیلی زیاد میشود. قیمت دستگاه های اکسژن ساز پرورش ماهی و انواع اسپلش با توجه به برند های مختلف متفاوت میباشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما