قیمت عمده دستگاه هواده سوپر اسپلش تهران

هوادهی در استخرهای پرورش ماهی چیست و تاثیر آن چقدر است؟

هوادهی یک روش مکانیکی جهت حل کردن هوا در آب به شمار می رود.
این امر مهم با افزایش سطح تماس بین آب و هوا بدست می آید. درطبیعت باعملکرد باد و امواج در آبهای ساکن پشت سدها و دریچه ها و دریاها و اقیانوس ها رخ می دهد. همینطور به وسیله ی حرکت جریان آب و سرعت و ریزش آب در چشمه ها و رودخانه ها و کانال های با شیب مناسب، عمل هوادهی انجام میگیرد .
افزایش سطح تماس ببن آب و هوا باعث حل شدن مقادیر بیشتری از هوا در داخل آب می شود و از طرف دیگر به انتقال گازهای مضر از آب به داخل هوا کمک می کند.
فرق دستگاه سوپر اسپلش با اسپلش هاي معمولی در این است که ميتواند گازهای مضر و پساب ها را حتی از عمق 4 متری استخرها تخليه نموده و اكسيژن رسانی را تا عميق ترين قسمتهای استخر تا 2.5 برابر بيشتر از دستگاه های موجود در بازار انجام دهد كه در نتيجه علاوه بر يكسان سازی دمای آب به واسطه ی مكش از عمق و شكستن لايه های حرارتی به خصوص در فصول گرم باعث كاهش بيماری و افزايش تراكم توليد در واحد سطح و سودآوری بيشتر در مزارع میشود.
دستگاه های هواده در بازار تهران و دیگر شهرها با قیمتهای متفاوتی عرضه میشوند یکی از دلایل اختلاف قیمت این محصول در بازار کشور تفاوت در کیفیت آن است.
قیمت عمده دستگاه هواده سوپر اسپلش و دستگاه های هواده مشابه قابل عرضه در این سایت نسبت به شرکتهای ارائه دهنده این نوع محصولات بسیار مناسب تر و ارزانتر بوده و دلیل این اختلاف قیمت بخاطر تولیدات صفر تا صد تجهیزات پرورش ماهی در این مجموعه میباشد.
پرورش دهندگان عزیز جهت مشاوره و استعلام قیمت محصولات با کارشناسان ما در تماس باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما