قیمت عمده دستگاه هواده اسپلش در بازار

آیا از تنوع هواده های مخصوص پرورش ماهی در بازار اطلاعی دارید؟
امروزه هواده های متنوعی در حوزه آبزی پروری با عناوین مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام از این دستگاهها کاربرد مخصوص به خود را دارد. از جمله این هواده ها میتوان به چند مورد زیر اشارکرد:
1. دستگاه هواده اسپلش
2. دستگاه هواده ایرجت
3. دستگاه هواده پدل ویل
4. دستگاه هواده سوپر فورس و…

هواده اسپلش یکی از برکاربردترین دستگاهها در صنعت آبزی پروری میباشد. اسپلش معمولا در داخل استخر بصورت شناور روی آب قرار میگیرد و آب را بصورت عمودی فواره میکند که باعث اکسیژن سازی در استخر پرورش ماهی میشود. عملکرد این دستگاه به این گونه است که با پاشش آب موجود در استخر مقدار زیادی از اکسیژن موجود در هوا را با آب مخلوط کرده و اکسیژن سطح آب را افزایش میدهد. در ضمن یکی دیگر از کارایی اسپلش اینست که با شکستن سطح آب گازهای سطح را تخلیه کرده در نتیجه آب با اکسیژن بیشتر مخلوط شده که در استخر باعث شادابی ماهی و در نتیجه رشد مطلوب تر ماهی میشود.
معمولا در بازار کشورمان قیمت عمده هر محصول با قیمت خرد آن تفاوت زیادی دارد. باعث افتخار است که محصولات صنعت آبزی پروری در این مجموعه، بصورت انبوه در حال تولید و عرضه به بازار داخل و خارج میباشد. نکته قابل توجه اینست که جهت کمک در عرصه تولید و پرورش ماهی، قیمت محصولات تولید شده در این شرکت حتی به تعداد اندک با همان قیمت عده محاسبه شده و در صورت لزوم و سفارش مشتری امکان ارسال به تمام نقاط کشور وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما