قیمت عالی دستگاه اکسیژن ساز ساخت ایران

دستگاه اکسیژن ساز ساخت ایران با بهترین مارکی که درصد رضایت بالایی از مشتریان را داشته، قیمت عالی و کاملا رقابتی را در سایت فروش مستقیم دستگاه های اکسیژن ساز، دارد.

دستگاه اکسیژن ساز از دستگاه های کمک تنفسی و بسیار حیاتی در تجهیزات پزشکی به شمار می آید که توانسته بسیاری از افرادی که دارای مشکلات ریوی بوده را تا حدود زیادی به زندگی عادی برگردانده باشد.
اما امروزه قیمت دستگاه اکسیژن ساز برای اقشار مختلف جامعه، قابل هضم نبوده و درآمد آنان، کفاف خرید یک دستگاه اکسیژن ساز خوب و مارک معتبر را نمی دهد.
آیا می دانید که با خرید اینترنتی دستگاه اکسیژن ساز از طریق مراکز رسمی و معتبر فروش در بازار آنلاین، می توانید بهترین مارک های ایرانی و خارجی اکسیژن ساز را سفارش خرید داده باشید؟

اکسیژن ساز ساخت ایران

انواع دستگاه اکسیژن ساز موجود در بازار کدام اند؟

در ابتدا لازم است که خریدارانی که قصد خرید دستگاه اکسیژن ساز برای خود یا بیمارشان دارند، با مدل های دستگاه اکسیژن ساز موجود در بازار آشنا شده باشند و سپس تصمیم بگیرند که کدام مدل را خریداری نمایند.
شایان ذکر است که هم اکنون شرکت های گوناگون داخلی و خارجی با توجه به بازار رقابتی موجود، سعی داشته تا مجهزترین و پربازده ترین دستگاه اکسیژن ساز را تولید و برای بیماران حاد ریوی، قلبی و …، به بازار عرضه کنند.

در حال حاضر مدل های اکسیژن سازی که در بازار خرید و فروش می گردند، عبارتند از:

  1. دستگاه اکسیژن ساز خانگی
  2. دستگاه اکسیژن ساز پرتابل شارژی

مکانیزم عملکرد هر دو مدل دستگاه اکسیژن ساز تقریبا مشابه است. یعنی هر دو مدل با حذف گازهایی بجز گاز اکسیژن موجود در هوا، خلوصی نزدیک به 95 درصد از اکسیژن طبی را از طریق نازل، به بینی و دهان افراد، می رسانند.
عملکرد اکسیژن ساز خانگی می تواند به صورت پیوسته بوده و عملکرد اکسیژن ساز پرتابل جهت صرفه جویی در انرژی باتری، می تواند به صورت پالسی و تنها در صورت تنفس فرد، بوده باشد.
اکسیژن ساز خانگی، با برق شهری کار می کند و غالبا با دستگیره مخصوص، می تواند جابجا هم شود.

این دستگاه مناسب کارکرد 24 ساعته و شبانه روزی در منازل و حتی اورژانس بیمارستان ها بوده هست.

در طرف مقابل، اکسیژن ساز پرتابل شارژی است که با باتری کار می کند. این دستگاه با یک باتری در حدود 5 ساعت می تواند بیرون از منزل، سر کار، داخل هواپیما، ماشین، قطار و غیره، اکسیژن خالص طبی را به فرد منتقل کرده و با دارا بودن کیف مخصوص، راحت در حمل است.

کدام مارک دستگاه اکسیژن ساز مناسب شماست؟

اگر شما قصد خرید دستگاه اکسیژن ساز داشته اید، حتما به بازارهای فروش این دستگاه سر زده و متوجه وجود مارک های گوناگون ایرانی و داخلی از این دستگاه شده اید.
در درجه اول آن چیزی که قبل از خرید اکسیژن ساز مد نظر است، انتخاب مدل دستگاه و در درجه بعدی، مارک دستگاه اکسیژن ساز می باشد.
اگر شما می خواهید فقط از بیمار در منزل خود مراقبت کنید، پس نیاز به اکسیژن ساز خانگی دارید.
اما اگر می خواهید اکسیژن ساز را با خود به محل کار ببرید و کارهای روزمره خود را بدون محدودیت انجام دهید، مدل اکسیژن ساز پرتابل شارژی برایتان مناسب تر هست.
امروزه مارک های خارجی دستگاه اکسیژن ساز، گران تر از مارک های ایرانی اند.
خیلی ها به اشتباه تصور می کنند که مارک خارجی کیفیت بهتری نسبت به مارک ایرانی دستگاه اکسیژن ساز دارد.

اما اگر شما بتوانید مارک باکیفیت و شناخته شده ای از دستگاه اکسیژن ساز ساخت ایران را تهیه کنید، قطعا هم کیفیت و هم قیمت خوب را با هم خریداری کرده اید.

قیمت ویژه دستگاه اکسیژن ساز ساخت ایران

یکی از بهترین مارک های دستگاه اکسیژن ساز ساخت ایران که مدل خانگی آن است، اکسیژن ساز شرکت نفس یار طب است.
این دستگاه اکسیژن ساز با برند SOSHYA در بازار محبوب بوده و در مدل های SA10 و SA5 با قیمت متفاوت، خرید و فروش می گردد.

[highlight color=”orange”]قیمت ویژه و کاملا زیر بازار از اکسیژن سازهای ایرانی را همین حالا از طریق این مجموعه بخواهید و با دریافت مشاوره، از مشخصات دستگاه نیز مطلع گردید.[/highlight]

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما