قیمت عالی اکسیژن ساز nuvo lite

اکسیژن ساز nuvo lite با قیمت عالی و کیفیت بی نظیر در معتبرترین سایت فروش آنلاین توزیع می گردد. این مرکز بزرگ و پیشرفته، بهترین اکسیژن ساز درجه یک را به صورت اینترنتی در دسترس همگان قرار می دهد.

اکسیژن ساز nuvo lite باکیفیت

اکسیژن ساز دستگاهی است که به منظور تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران تنفسی، قلبی، ریوی و … مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه پیشرفته از مدرن ترین تجهیزات مراکز بهداشتی درمانی می باشد که استفاده آن برای بیماران ریوی، قلبی و تنفسی بسیار مفید است.
اکسیژن ساز nuvo lite از بهترین دستگاه های تولید اکسیژنی است که به واسطه کیفیت بالا و پیشرفته بودن، طرفداران بسیاری را در سرتاسر جهان دارد‌.
وظیفه اصلی این دستگاه، جدا سازی اکسیژن، نیتروژن و آرگون هوا از یکدیگر می باشد که نتیجه آن تولید اکسیژن خالص به میزان ۹۶ درصد است.
جدا سازی هوای تنفسی در این دستگاه پیشرفته، توسط یک کمپرسور و دو محفظه پر از پودر زئولایت صورت می پذیرد که وظیفه اصلی دستگاه را بر عهده دارند.
این اکسیژن ساز در دو مدل پرتابل و ثابت تولید می گردد که هریک مشخصات خود را دارا می باشند و با توجه به کاربردی که دارند در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
اکسیژن رسانی در این دستگاه، با کمک روشی به نام جذب مولکولی اکسیژن صورت می گیرد که این عمل به وسیله کمپرسور هوای تنفسی انجام‌ می شود و در نتیجه این هوای تنفسی از محفظه‌ های پودر زئولیت عبور کرده و باعث جدا سازی نیتروژن و اکسیژن از یکدیگر می گردد.
این دستگاه، وزن سبک، عملکرد بدون صدا و کیفیت بالایی دارد که از مهمترین ویژگی های این نوع اکسیژن ساز به شمار می روند.

قیمت اکسیژن ساز nidek

مشخصات بهترین دستگاه اکسیژن ساز nuvo lite

تمامی محصولات دارای مشخصاتی هستند که باعث تمایز این مدل های مختلف با یکدیگر می گردد و اکسیژن سازها نیز جزو بهترین دستگاه های کاربردی هستند که بهترین مدل nuvo lite آن نیز ویژگی هایی به شرح زیر دارد:

  1. عملکرد بسیار بالا
  2. عدم نیاز به کپسول اکسیژن و استفاده از طریق تصفیه هوا
  3. قابلیت استفاده به صورت همزمان برای دو بیمار
  4. هشدار میزان افت غلظت اکسیژن
  5. دارای کلید تنظیم میزان اکسیژن خروجی
  6. دارای کلید قطع اضطراری، دارای تایمر زمانی، دارای مونیتور OMS
  7. دارای هدست دهانی و دارای سیستم چک پیشرفته برای اعلام اخطار های دستگاه
  8. دارای آلارم های دیداری و شنیداری
  9. خروجی اکسیژن از ۰ تا ۵ لیتر در هر دقیقه
  10. تامین اکسیژن به صورت ۲۴ ساعته و کارکرد با برق شهری
  11. دارای صدای بسیار در حدود ۴۰ دسی بل
  12. دارای ولتاژ برق مصرفی ۲۲۰ ولت
  13. جا به جایی آسان و دارای قیمت مناسب اکسیژن ساز nuvo lite

نمایندگی اکسیژن ساز nuvo lite

همانگونه که مستحضر هستید، اکسیژن سازها از الزامات بیماران حاد ریوی و تنفسی هستند که به جهت همین کارایی شرکت های زیادی اقدام به تولید این دستگاه پیشرفته کرده اند و از آن میان می توان به اکسیژن ساز nuvo lite اشاره نمود.
نمایندگی فروش انواع اکسیژن سازهای پیشرفته و درجه یک، جزو شرکت هایی است که بهترین اکسیژن ساز را با کیفیت بسیار بالایی به صورت مستقیم به دست مشتری می رساند.
این مجموعه در تلاش است تا بهترین دستگاه اکسیژن ساز nuvo lite را با کمترین قیمت و کیفیت بسیار بالایی به فروش برساند، اگر قصد خرید دارید، تنها کافیست تا با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما