قیمت عالی اکسیژن ساز زنیت مد خانگی

اکسیژن ساز زنیت مد یکی از دستگاه های باکیفیت خانگی محسوب می شود. مرجع فروش عمده انواع دستگاه اکسیژن ساز، شرایط خرید اینترنتی بهترین مارک دستگاه را با قیمت عالی فراهم آورده است.

آشنایی با دستگاه اکسیژن ساز خانگی

همانطور که می دانید دستگاه های اکسیژن ساز یکی از ضروری ترین و مهم ترین وسایل در صنعت پزشکی به شمار می روند که نقشی حیاتی در تأمین اکسیژن بیماران تنفسی بر عهده دارند.
باید گفت که عملکرد دستگاه اکسیژن ساز به این گونه است که اکسیژن غلیظ تر از اکسیژن هوا را وارد ریه های فرد بیمار می کند. در حقیقت غلظت اکسیژن خروجی دستگاه اکسیژن ساز، حدود پنج برابر غلظت اکسیژن موجود در هوا است.
امروزه دستگاه های اکسیژن ساز فاقد کپسول هستند و اصلی ترین مزیت آن ها در مقابل دستگاه های قدیمی و کپسول دار این است که بیمار دیگر هیچ گونه استرس و نگرانی از بابت خالی شدن کپسول و پرکردن مجدد ندارد.
دستگاه های اکسیژن ساز خانگی معمولاً در دو ظرفیت 5 لیتر و 8 لیتر در بازار موجود می باشند و یک دستگاه کاربردی و پرطرفدار در ایران شناخته می شوند.

قیمت اکسیژن ساز زنیت مد

ویژگی ها و مشخصات فنی اکسیژن ساز زنیت مد

دستگاه اکسیژن ساز زنیت مد ساخت کشور چین و تحت لیسانس سوئیس می باشد. این دستگاه به خاطر ابعاد کوچک و طراحی مناسب، برای استفاده در منازل شخصی و برای بیمارانی که دچار مشکلات تنفسی و ریوی مانند آسم هستند، کارایی بسیاری دارد.
از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه اکسیژن ساز زنیت مد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مجهز به سیستم زمان سنج و ریموت
  2. کارکرد 24 ساعته
  3. دارای ظرفیت 5 لیتر
  4. 30 درصد صرفه جویی بیشتر در مصرف برق
  5. دارای خلوص سنج
  6. وزن کم (13 کیلوگرم) و ابعاد کوچک برای حمل و نقل آسان
  7. دارای نمایشگر برای نشان دادن کارکرد و زمان
  8. مجهز به فیلتر باکیفیت ضد باکتری
  9. دارای آلارم و سیستم هوشمند برای فشار، حرارت و قطع برق

سفارش عمده اکسیژن ساز 5 لیتری

این روزها با گسترش آلودگی و همچنین شیوع ویروس کرونا، انتخاب یک دستگاه اکسیژن ساز خانگی باکیفیت و بادوام، برای بیمارانی که از مشکلات تنفسی رنج می برند از اهمیت زیادی برخوردار است.
لازم به ذکر است که قیمت دستگاه های وارداتی به کشور، به طور مستقیم تحت تأثیر نوسان نرخ ارز می باشد، بنابراین قیمت دستگاه های اکسیژن ساز زنیت مد با توجه به ارز و همچنین مدل دستگاه متفاوت است.
خریداران می توانند از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه های معتبر و نمایندگی اکسیژن ساز، مدل دلخواه دستگاه اکسیژن ساز را بسته به نیاز خود تهیه نمایند.
فاکتور مهم در هنگام خرید دستگاه اکسیژن ساز، گارانتی دستگاه می باشد. نمایندگی اکسیژن ساز، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در اختیار خریدار قرار می دهد.
ما در این نمایندگی با حذف واسطه ها، یک ارتباط مستقیم بین خریدار و وارد کننده یا کارخانه سازنده محصول برقرار کرده و وب سایت فروش عمده دستگاه اکسیژن ساز را برای رفاه حال مشتریان راه اندازی نموده ایم.
اگر به دنبال خرید عمده بهترین مارک دستگاه اکسیژن ساز هستید، می توانید با مشاوره رایگان در خصوص ویژگی ها و مشخصات فنی انواع دستگاه اکسیژن ساز و قیمت روز آن مطلع شوید.
پس همین حالا بدون صرف وقت و هزینه اضافی، بهترین دستگاه اکسیژن ساز را از طریق وب سایت نمایندگی خریداری کنید و به همراه گارانتی معتبر، در اسرع وقت تحویل گیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما