قیمت سوند نازال اکسیژن ساز امریکایی nidek

قیمت سوند نازال اکسیژن و انواع دستگاه اکسیژن ساز امریکایی nidek در مرجع خرید و فروش آنلاین انواع لوازم جانبی و دستگاه های اکسیژن ساز امریکایی، قیمت واقعی و رقابتی در میان دیگر بازارهای کشور بوده است.

[highlight color=”green”]سوند نازال از دیگر وسایل جانبی و رابط در دستگاه های اکسیژن ساز و کپسول های اکسیژن است که در بازارهای فروش، موجود بوده و به عرضه می رسد.[/highlight]

سوند نازال اکسیژن

خرید جنس خوب با قیمت مناسب از این محصول، شاید در تمامی نمایندگی های فروش امکان پذیر نباشد و به همین سبب اغلب مشتریان ممکن است به دنبال مناسب ترین قیمت سوند نازال اکسیژن در بازارهای فروش آنلاین باشند.
بهترین نمایندگی فروش آنلاینی که علاوه بر کیفیت خوب، قیمت سوند نازال اکسیژن و حتی دستگاه های اکسیژن ساز مانند مارک امریکایی نایدک را عرضه می کند، بایستی چه ویژگی هایی داشته باشد تا منجر به خرید خریداران گردد؟
پیشنهاد می کنم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

انواع سوند نازال اکسیژن

سوند نازال اکسیژن برای دستگاه های اکسیژن ساز و کپسول های اکسیژن در بازار عرضه شده و در انواع 2.5 متری و 15 متری بوده است.
شایان ذکر است که سوند نازال اکسیژن جهت اکسیژن رسانی اضافه و یا افزایش جریان هوا به بیمار و یا شخصی که نیاز به تنفس کمکی دارد، مورد استفاده در مراکز بیمارستان ها و حتی افرادی که در خانه مراقبت می گردند، قرار گرفته است.

این وسیله بسیار سبک است که یک سر آن به دو شاخه تقسیم شده و در سوراخ های بینی قرار می گیرد و از آن مخلوطی از جریان هوا و اکسیژن خالص به بیماران منتقل می گردد.

انتهای دیگر این سوند نیز به یک اکسیژن مانند دستگاه اکسیژن ساز یا کپسول اکسیژن و یا حتی ژنراتورهای قابل حمل یا متصل به دیوار در بیمارستان ها وصل شده و عمل اکسیژن رسانی به خوبی انجام می شود.
گفتنی است که سوند نازال اکسیژن می تواند تا نزدیک به 60 لیتر در دقیقه نرخ اکسیژن را به بیماران منتقل کرده باشد.

از جمله ویژگی های سوند نازال اکسیژن مناسب دستگاه های اکسیژن ساز می توان این موارد را نام برد:

  1. سبک، نرم و انعطاف پذیر
  2. نیاز به باز بودن راه های هوایی بیمار
  3. اندازه مناسب شاخک ها و عدم اذیت کردن بیمار
  4. کاهش احتمال چرخیدن و کیپ شدن در اثر تماس با جدارهای بینی
  5. نامناسب جهت استفاده های بلند مدت

مناسب ترین قیمت سوند نازال اکسیژن ساز

با توجه به اینکه با ویژگی های یک سوند نازال اکسیژن خوب آشنا شدید، حتما دلتان می خواهد قیمت سوند نازال اکسیژن هم برایتان قیمت تمام شده کمتر و اقتصادی تری باشد.
اگر شما خریداران عمده سوند نازال اکسیژن ساز بتوانید این محصول را به شکل عمده از نمایندگی های اصلی و منابع رسمی فروش در بازار خرید کنید، به طور حتم کیفیت و قیمتی متناسب با هم را خریداری خواهید کرد.
این موضوع می تواند از طریق معتبرترین نمایندگی های فروش بهترین مارک های دستگاه اکسیژن ساز در کشور آن هم به شکل آنلاین و بدون هیچ واسطه ای صورت گرفته باشد.

نمایندگی اکسیژن ساز امریکایی nidek

خوشبختانه در نمایندگی خرید و فروش دستگاه های اکسیژن ساز، شاهد ارائه بهترین مارک های این محصول هستیم که بازدهی بالایی را برای مصرف کنندگان داشته اند.
یکی از بهتریبن مارک هایی که در این نمایندگی عرضه می شود، دستگاه اکسیژن ساز خانگی nidek ساخت امریکا است که با بهترین قیمت و مشخصات همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می شود.
خریداران می توانند بهترین سوند نازال اکسیژن مناسب دستگاه اکسیژن ساز نایدک را هم همراه این دستگاه با مناسب ترین قیمتی که فکرش را می کنند، سفارش خرید آنلاین داده باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما