قیمت روز اکسیژن ساز یوول ۵ لیتری

اکسیژن ساز یوول ۵ لیتری را می توانید به قیمت روز و با کیفیت عالی به صورت آنلاین تهیه کنید. این مرکز بزرگ اینترنتی انواع اکسیژن سار پیشرفته را با ساده ترین روش به فروش می رساند.

اکسیژن ساز و کاربرد آن

اکسیژن ساز، دستگاهی بسیار پیشرفته و کارآمد است که به جهت تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران تنفسی طراحی می گردد.
در این دستگاه، هوای محیط اطراف توسط اکسیژن ساز دمیده شده و این میزان اکسیژن در صورت حذف نیتروژن با درصد خلوص بالا به بیماران رسانده می شود.
در اصل اکسیژن ساز به منظور جداسازی ناخالصی های هوا (نیتروژن و سایر گازها) از خلوص اکسیژن مورد استفاده قرار می گیرد.

اکسیژن ساز یوول

این دستگاه به صورت ثابت و پرتابل وجود دارد که هر کدام مزیت های خاص خود را دارند. برای مثال، در نوع پرتابل، این دستگاه را می توان همراه خود در بیرون از منزل مورد استفاده قرار داد و با وجود چرخ هایی در میان‌ پایه های آن، این جابجایی راحتر می شود.
در نوع اکسیژن ساز خانگی نیز، مناسب برای استفاده در منزل می باشد که امروزه با وجود بیماری کرونا، درصد استفاده از اکسیژن سازها افزایش یافته است.

اکسیژن سازها، بنابر نوع شرکت های سازنده نیز در انواع مختلفی هستند که از آن میان می توان به دستگاه اکسیژن ساز یوول ۵ لیتری اشاره نمود.

این دستگاه بسیار پیشرفته و کارآمد، با داشتن خلوص اکسیژن تولیدی ۹۵ درصد، جزو برترین برندهای تولید شده در جهان می باشد.
از این دستگاه برای بیمارانی که نیازمند اکسیژن در اندازه متوسط هستند بسیار استفاده می شود و از آنجا که این دستگاه می تواند در ۲۴ ساعت شبانه روز اکسیژن تولید کند برای بیماران تنفسی مزمن و حاد بهترین گزینه به شمار می رود.
همه ما می دانیم که درصد نیتروژن در هوا خیلی بیشتر از اکسیژن است که این میزان چیزی حدود ۲۱ درصد اکسیژن و ۷۸ درصد نیتروژن و ۱ درصد گازهای دیگر در هوا را شامل می گردد و این دستگاه ها وظیفه حذف گازها و نیتروژن را بر عهده دارند که اصلی ترین فرآیند آن توسط زئولیت انجام می شود.
زئولیت می تواند نیتروژن هوا را به خود جذب کرده و مانع عبور آن شود و در این صورت، اکسیژن می تواند به راحتی از آن عبور کند و در نتیجه هرچه کیفیت زئولیت در دستگاه اکسیژن ساز بیشتر باشد فیلتر اکسیژن بهتر انجام می گردد.

قیمت اکسیژن ساز یوول

مشخصات اکسیژن ساز یوول ۵ لیتری

همانگونه که اشاره، این دستگاه جزو پرکاربرترین و پرفروش ترین نوع اکسیژن سازهای تولید شده در جهان است که اهمیت بسیاری را در حوزه پزشکی دارد.

از مشخصات بارز اکسیژن ساز یوول ۵ لیتری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بروزترین دستگاه اکسیژن ساز کاربردی در جهان

دارای خروجی معادل با 5 لیتر در دقیقه

دارای استاندارد های CE اروپا و همچنین FDA آمریکا

سبک، ایمن و کم صدا (۴۶ دسی بل)

دارای زئولیت آمریکایی و کمپرسور آلمانی

مجهز به خروجی نبولایزر

مجهز به زمان سنج برای خاموش شدن خودکار (از ۱ تا ۹۹ دقیقه )

مجهز به سیستم هشدار شنیداری و دیداری

دارای آلارمی مخصوص برای قطع برق

دارای یک سال گارانتی

خرید آنلاین بهترین دستگاه اکسیژن ساز

اکسیژن سازها، یکی از بهترین تجهیزات مراکز بهداشتی-درمانی می باشند که استفاده آن ها برای بیماران ریوی الزامی است.
کاربرد این دستگاه امروزه نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا افزایش یافته و این اهمیت و کارآیی اکسیژن سازها می باشد که استفاده ان را رایج و پراهمیت کرده است.
معتبرترین شرکت فروش انواع تجهیزات پزشکی که مدت هاست به جهت تامین نیاز مراکز پزشکی درمانی در حال فعالیت است، هم اکنون بهترین اکسیژن ساز جهان را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به فروش می رساند.
برای خرید اکسیژن ساز یوول ۵ لیتری می توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما