قیمت روز اکسیژن ساز آمریکایی 8 لیتری نایدک

اکسیژن ساز آمریکایی 8 لیتری نایدک جزو بهترین دستگاه های اکسیژن ساز خانگی به حساب می آید. برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت روز اکسیژن ساز 8 لیتری نایدک با مشاورین وب سایت در ارتباط باشید.

معرفی دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی 8 لیتری نایدک

امروزه دستگاه های اکسیژن ساز یکی از ضروری ترین و حیاتی ترین تجهیزات در حوزه پزشکی به شمار می روند که نقش به سزایی در تأمین اکسیژن بیماران دارند.
مکانیزم دستگاه اکسیژن ساز به این صورت است که اکسیژن غلیظ تر از اکسیژن موجود در هوا را وارد ریه های فرد بیمار می کند. در واقع غلظت اکسیژن خروجی از این دستگاه، چیزی حدود پنج برابر غلظت اکسیژن موجود در محیط است.
شایان ذکر است که دستگاه های اکسیژن ساز امروزی بدون کپسول می باشند و مهم ترین مزیت آن ها نسبت به دستگاه های کپسول دار این است که فرد بیمار دیگر هیچ گونه نگرانی و استرسی از بابت خالی شدن کپسول و پرکردن مجدد آن ندارد.

دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری نایدک ساخت کشور آمریکاست.

این دستگاه به دلیل ابعاد کوچک و طراحی ایده آل، برای استفاده در منازل برای بیمارانی که دچار مشکلات تنفسی و ریوی هستند، بسیار کاربردی و مناسب است.

اکسیژن ساز آمریکایی 8 لیتری

از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری نایدک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن سبک و قابلیت جا به جایی آسان
  • دارای ظرفیت خروجی اکسیژن به میزان 8 لیتر در دقیقه
  • قابل استفاده در 24 ساعت شبانه روز
  • طراحی ایده آل و مناسب برای استفاده در منازل
  • دارای عملکرد بی صدا
  • قابل استفاده برای 2 بیمار به طور همزمان
  • مجهز به فیلتر آلودگی و گرد و غبار
  • دارای سیستم هشدار قطع برق و افت میزان اکسیژن

قیمت روز اکسیژن ساز خانگی نایدک در بازار ایران

دستگاه اکسیژن ساز خانگی نایدک با دو ظرفیت 5 لیتر و 8 لیتر در بازار به فروش می رسد و با برخورداری از مرغوب ترین قطعات و کمپرسور قوی به عنوان یک دستگاه پرفروش و پرطرفدار در ایران شناخته می شود.
همانطور که می دانید قیمت دستگاه های وارداتی به کشور، مستقیماً تحت تأثیر نوسان نرخ ارز می باشد، بنابراین قیمت دستگاه های اکسیژن ساز نایدک با توجه به ارز و همچنین مدل دستگاه متفاوت است.
خریداران می توانند با مراجعه حضوری به فروشگاه های معتبر و نمایندگی اکسیژن ساز نایدک، ظرفیت ها و مدل های گوناگون دستگاه اکسیژن ساز را تهیه نمایند.
نکته مهم هنگام خرید عمده اکسیژن ساز خانگی نایدک، ضمانت نامه دستگاه می باشد. باید گفت که نمایندگی اکسیژن ساز نایدک، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش رایگان به خریداران عرضه می کند.

قیمت اکسیژن ساز 8 لیتری

خرید مستقیم دستگاه اکسیژن ساز از وارد کننده

این روزها با گسترش آلودگی و شیوع ویروس جدید کرونا، انتخاب یک دستگاه اکسیژن ساز خانگی باکیفیت و بادوام برای بیمارانی که از مشکلات ریوی رنج می برند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
ما در این نمایندگی با حذف تمامی واسطه ها و سودجویان، یک رابطه مستقیم بین خریداران عمده و وارد کننده کالا برقرار کرده و وب سایت فروش دستگاه اکسیژن ساز نایدک را برای رفاه حال خریداران راه اندازی نموده ایم.
اگر به دنبال خرید عمده اکسیژن ساز خانگی باکیفیت هستید، می توانید با مشاوره رایگان کارشناسان در خصوص مشخصات فنی دستگاه اکسیژن ساز و لیست قیمت روز آن مطلع شوید.
پس همین حالا بدون صرف وقت و هزینه اضافی، دستگاه اکسیژن ساز نایدک را از طریق وب سایت نمایندگی خریداری کنید و آن را در اسرع وقت به همراه گارانتی معتبر شرکتی تحویل گیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما