قیمت دستگاه تولید اکسیژن طبی

دستگاه تولید اکسیژن طبی را با نازلترین قیمت از ما بخواهید. آیا وقت و هزینه برای شما مهم است؟ پس برای صرفه جویی در هر دو با ما در ارتباط باشید. تا با کمترین زمان و هزینه بهترین دستگاه را خرید کنید.

نکات خرید دستگاه تولید اکسیژن طبی را بدانید!

دستگاه اکسیژن ساز از تکنیک بسیار ساده جهت فراهم آوردن اکسیژن مورد نیاز بیمار، استفاده می‌نماید.
دستگاه اکسیژن ساز توسط پمپ مخصوص، هوای درون اتاق را مکیده و سپس از محفظه‌های پودر زئولیت عبور می‌دهد و پودر زئولیت،اکسیژن 21 درصد موجود در هوای وردی را از گازهای دیگر هوا جدا کرده و به سمت محفظه‌های دیگر هدایت می‌نماید.

در انتخاب دستگاه اکسیژن ساز به دو نکته بسیار مهم باید توجه داشت.
نکته اول: نوع عملکرد دستگاه
نکته دوم: بازده دستگاه (مقدار تولید اکسیژن خالص در دقیقه)
این دو فاکتور با یکدیگر رابطه مستقیم داشته و به همدیگر وابسته می‌باشند.

امروزه دستگاه تولید اکسیژن طبی به طور گسترده در منزل و شرایط خانگی استفاده می‌شوند.

دلیل اصلی این موضوع این است که آن‌ها دارای ابعاد کوچک و نسبتا جمع و جور بوده و استفاده از آن‌ها بسیار ساده می‌باشد البته از دستگاه تولید اکسیژن طبی بیشتر برای بیمارهای مزمن انسداد ریه، آسم فیبروز، گیستیک، فشار خون، ریوی، نارسای قلبی ……

اکسیژن ساز طبی

یکی از اصلی‌ترین مشخصه دستگاه تولید اکسیژن طبی که باید قبل از خرید به آن توجه شود، جریان اکسیژن تولید شده در دقیقه که 90 درصد خلوصیت دارد که در وحله اول مقدار اکسیژن برای کاربر باید تعیین گردد.
در بعضی موارد بیمار احتیاج به اکسیژن درمانی شبانه روزی داشته و در بعضی موارد تنفس را طریق این دستگاه که 30 الی 60 دقیقه در روز است، انجام می‌دهد.
برای بیمارانی که نیاز 24 ساعته به دستگاه دارند باید دستگاهی که بیشتر و یا 5 لیتر اکسیژن در خلوصیت 80 درصد در دقیقه تولید می‌کند، تهیه شود.
موقع خرید دستگاه تولید اکسیژن طبی به صدای دستگاه نیز باید دقت شود؛ زیرا دستگاه با صدای بلند برای بیمار و اطرافیان آزاردهنده می‌تواند باشد.

یک فاکتور دیگر هنگام خرید توجه با سیار و قابل حمل بودن دستگاه است این امر باعث می‌شود بیمار همیشه دسترسی به اکسیژن داشته باشد.
بطور کلی مشخصاتی که هنگام خرید دستگاه تولید اکسیژن باید به آن دقت شود عبارتنداز: مقدار تولید اکسیژن در دقیقه، صدای دستگاه هنگام کار، قابلیت حمل و جابجایی راحت آن، مدت زمان گارانتی، قیمت و مهم‌ترین نکته کیفیت.

دستگاه تولید اکسیژن

مشخصات دستگاه اکسیژن ساز ایرانی برند سوشیا

اکسیژن ساز سوشیا ساخت ایران دارای خلوص سنج اکسیژن نبولایزر است.
این دستگاه برای بیمارانی که نیاز به اکسیژن درمانی مدام دارند ساخته شده و همچنین دارای صدای بسیار کم می‌باشد و مناسب جهت کارکرد 24 ساعته برای بیمار است.
اکسیژن ساز سوشیا یک دستگاه اکسیژن خانگی است که در شرکت دانش بنیان نفس یار ساخته شده و طوری طراحی شده که با برق مصرفی کم و بهره مندی بالا برخوردار است همچنین دارای 24 ماه گارانتی، 5 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش است.

بهترین قیمت اکسیژن ساز طبی ایرانی

برای خرید اکسیژن ساز طبی ایرانی با قیمت خوب با ما همراه باشید. تا اطلاعات کافی کسب کنید.
با پشتیبانی 24 ساعته و ارائه خدمات به شما عزیزانی که قصد خرید اکسیژن ساز دارید در صدد هستیم تا اکسیژن‌ساز باکیفیتی را به فروش برسانیم.
بهترین اکسیژن سازها با مناسبترین فیمت را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به شما ارائه خواهیم داد.
در صورت خرابی و احتیاج به سرویس دستگاه در هر زمان کارشناسان ما در خدمتگزاری حاضر هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما