قیمت دستگاه اکسیژن ساز nuvo آمریکا

قیمت دستگاه اکسیژن ساز nuvo آمریکا در نمایندگی رسمی فروش دستگاه های اکسیژن ساز وارداتی شرکت امین درمان، همان قیمتی است که مشتریان را برای خرید مجاب می کند.

اکسیژن سازها می توانند با ایجاد خلوص اکسیژنی بالای 90 درصد و ایجاد آسیب کمتر به بافت های ریه، جایگزین مناسب تری نسبت به سیلندرها و کپسول های اکسیژن باشند.
به خصوص که امروزه شاهد تولید انواع مدل های گوناگون پرتابل و همراه انواع دستگاه های اکسیژن ساز هستیم که استفاده از این دستگاه ها را محدود به منازل و خانه ها نمی کند.

یکی از اصلی ترین نکاتی که پیرامون بازارهای خرید و فروش انواع دستگاه اکسیژن ساز وجود داشته، قیمت این دستگاه ها و البته مارکی که عرضه می گردد، بوده است.

دستگاه اکسیژن ساز nuvo

شاید برخی از مارک ها قیمت ارزان و یا گرانی داشته، اما از یک مارک معتبر، مجهز و باکیفیت نبوده و نمی توانند تضمین کننده ایجاد اکسیژن خالص برای استفاده کنندگان بوده باشند.

[highlight color=”yellow”]در حال حاضر یکی از پیشنهاداتی که مشاورین فروش همواره به مشتریان خود می گویند، خرید دستگاه اکسیژن ساز nuvo آمریکا می باشد.[/highlight]

در ادامه مناسب ترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز nuvo آمریکا برای شما مشتریان و خریداران در نظر گرفته شده است.

انواع دستگاه اکسیژن ساز nuvo آمریکا

در بازارهای امروزی خرید و فروش انواع دستگاه اکسیژن ساز، شاهد وجود مارک ها و برندهای گوناگونی هستیم که هر یک با مشخصات منحصربفردی به فروش می رسند.
در حال حاضر به جرئت می توان ادعا کرد که انواع دستگاه اکسیژن ساز nuvo آمریکا به عنوان یکی از پرفروش ترین برندهای موجود در بازارهای داخلی ما به شمار می آیند.
دلیل اصلی این شهرت و محبوبیت را می توان در به روز بودن و مجهز بودن دستگاه های آمریکایی مدل nuvo lite جستجو نمود.
انواع دستگاه اکسیژن ساز برند نایدک مدل nuvo lite با ظرفیت های 5 و 8 لیتری، در مدل های ایستا یا خانگی و انواع اکسیژن ساز پرتابل خرید و فروش می گردند.

اکسیژن ساز nuvo lite

[highlight color=”pink”]یک دستگاه اکسیژن ساز خانگی آمریکایی نایدک مدل nuvo دارای مشخصات ذیل می باشد:[/highlight]

  • خروجی اکسیژن 5 لیتر
  • دارای وزن 13.6 کیلو گرم
  • دارای خلوص اکسیژن 92 الی 95 درصد
  • فشار خروجی 10 PSI
  • مجهز به آلارم افت خلوص اکسیژن و افزایش فشار خروجی
  • جابجایی راحت
  • کارکرد آسان با برق شهری
  • دارای لیوان مرطوب کننده اکسیژن
  • دارای استاندارد FDA

اجزای دستگاه اکسیژن ساز نایدک مدل nuvo عبارتند از:

  1. کلید خاموش و روشن
  2. فلومتر
  3. محل اتصال مخزن مرطوب کننده و خروجی اکسیژن
  4. فیلتر گرد و غبار
  5. تایمر زمان کارکرد دستگاه
  6. کابل برق
  7. مخزن لیوان برای مرطوب کردن اکسیژن
  8. چراغ قرمز اخطار که در صورت وجود مشکل در کارکرد دستگاه روشن می گردد و کمی بعد از روشن شدن آن نیز صدای آلارم هم به صدا در می آید
  9. چراغ OK چند ثانیه پس از روش نمودن دستگاه، سبز می گردد و ثابت می ماند و نشان دهنده شروغ کار با دستگاه می باشد

دستگاه اکسیژن ساز نایدک

مراحل استفاده از دستگاه اکسیژن ساز نایدک

هر دستگاهی شامل مراحلی برای استفاده هر چه بهتر می باشد و در صورت استفاده صحیح تر، دستگاه می تواند طول عمر و بازدهی بالایی را هم شامل گردد.
مراحل استفاده از دستگاه اکسیژن ساز نایدک مدل nuvo lite عبارتست از:

  1. مخزن آب را به اندازه مشخض شده از آب مقطر یا آب جوشیده شده پر کرده و به خروجی اکسیژن متصل نمایید.
  2. کلید روشن خاموش دستگاه را در حالت روشن قرار دهید.
  3. درجه فلومتر را به اندازه اکسیژن مورد نیاز تنظیم نمایید.
  4. سوند بینی یا نازل اکسیژن را بر روی صورت بیمار قرار داده بطوری که کاملا فیکس گردد.
  5. اکسیژن مورد نیاز آماده دریافت می باشد.
نکته مهم و قابل توجهی که استفاده از دستگاه های اکسیژن ساز را بجای کپسول های اکسیژن پر رنگ تر نموده این است که تأمین اکسیژن خالص به طور 24 ساعت شبانه روز توسط این دستگاه ها انجام می گردد.

اما در طرف مقابل، سیلندرهای کپسول اکسیژن پس از مدتی کارکرد، خالی از اکسیژن شده و نیاز به پر شدن مجدد داشته اند.

ویژگی های اکسیژن ساز نایدک آمریکا

شایان ذکر است که دستگاه اکسیژن ساز نایدک آمریکا مدل nuvo از طراحی زیبا و خاصی برخوردار بوده هست.
این دستگاه مناسب ترین گزینه برای آن دسته از بیمارانی می باشد که به مقدار بسیار زیادی در شبانه روز به اکسیژن خالص احتیاج داشته اند.
ناگفته نماند که از دیگر ویژگی های منحصربفرد اکسیژن ساز نایدک می توان به قابلیت استفاده همزمان دو بیمار از این دستگاه اشاره کرد.

و در آخر باید اشاره داشت که امروزه تکنولوژی جدید و به روز اکسیژن سازهای موجود در بازار، تماما در این برند آمریکایی جمع شده و خیال مصرف کنندگان را بابت تأمین اکسیژن خالص، آسوده می نماید.

نمایندگی اکسیژن ساز نایدک

نمایندگی فروش مستقیم اکسیژن ساز nuvo

در نمایندگی فروش مستقیم اکسیژن ساز nuvo این امکان فراهم شده تا خریداران از سرتاسر ایران بتوانند به راحتی دستگاهی باکیفیت و کاملا مقرون به صرفه را خرید کنند.
شرکت امین درمان یکی از معتبرترین وارد کنندگان دستگاه های اکسیژن ساز آمریکایی نایدک در کشور ما محسوب می گردد که گروه بازرگانی زنیس طب توانسته نمایندگی معتبر فروش در شمال کشور ما باشد.
نه تنها مشتریان در شمال کشور بلکه تمامی خریدارانی که می خواهند برند اورجینال اکسیژن ساز آمریکایی را در بازارهای امروزی خریداری کنند، می توانند خرید خود را از طریق این مجموعه به ثبت برسانند.
فروش برای این نمایندگی، پایان یک معامله نیست، بلکه آغاز تعهد و اطمینان می باشد.

مناسب ترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز nuvo آمریکایی

مناسب ترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز nuvo آمریکا یعنی قیمت خرید بی واسطه که تنها توسط نمایندگی هایی که با وارد کنندگان این دستگاه به شکل مستقیم در ارتباط بوده، عرضه می گردد.
خوشبختانه گروه ما توانسته خودش را به عنوان نمایندگی رسمی فروش انواع دستگاه اکسیژن ساز نایدک و اینوژن آمریکا در کشور ما به مشتریان معرفی نماید.
واقعی ترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز nuvo همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ایده آل را همین حالا از طریق این مجموعه فروشگاهی، سفارش خرید دهید.

بی شک خرید اینترنتی اکسیژن سازهای شرکت امین درمان از برندهای آمریکایی، می تواند خریدی کاملا اقتصادی و به صرفه از نظر زمان برای تمامی مشتریانی باشد که دو اصل قیمت و کیفیت متناسب با هم را هم می خواهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما