قیمت دستگاه اکسیژن ساز پرتابل شارژی اینوژن

قیمت اکسیژن ساز پرتابل شارژی به عنوان یکی از کاربردی ترین دستگاه های کمک تنفسی، با مارک خوب اینوژن آمریکا، با 10 ساعت شارژ استثایی کاملا بی واسطه در این مجموعه اعلام می گردد.

آیا می دانید که امروزه با بالاتر رفتن شمار افرادی که دارای مشکلات تنفسی و ریوی هستند، بیش از پیش نیاز به یک دستگاه کمک تنفسی فوق العاده احساس می گردد؟

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل

آیا شما هم به عنوان یک بیماری که دارای مشکلاتی از قبیل پایین بودن سطح اکسیژن خون، بیماری های تنفسی، آسم و …، نگران این موضوع بوده اید که چگونه هنگامی که به بیرون از منزل و یا مسافرت می روید، بتوانید اکسیژن خالص و طبی را برای خود تهیه کنید؟

دقیقا همین جاست که می توان از نقش فزاینده ی دستگاه اکسیژن ساز پرتابل شارژی سخن به میان آورد که امروزه با جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها تولید و روانه بازارهای فروش می گردد.

آنچه که برای خریداران دستگاه اکسیژن ساز شارژی، قبل از خرید اهمیت ویژه داشته، قیمت این دستگاه بوده که می تواند در انتخاب مارک ها و برندهای گوناگون، نقش جدی داشته باشد.
در این مجموعه بزرگ آنلاین و فروش مستقیم انواع دستگاه های اکسیژن ساز، خرید اکسیژن ساز پرتابل شارژی اینوژن به عنوان یکی از بهترین مارک های آمریکایی، به شما خریداران پیشنهاد می گردد.
کافیست تا پایان این مطلب همراه ما بوده و در پایان، خریدی مطمئن را نسبت به سایر بازارهای کشور داشته باشید.

اکسیژن ساز پرتابل

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل چه کاری انجام می دهد؟

امروزه اگر شما برای آنکه در راستای ادامه زندگی خود به راحتی، به اکسیژن درمانی احتیاج دارید، به لطف علم و پیشرفت تکنولوژی، استفاده از یک دستگاه اکسیژن ساز می تواند کمک شایانی را به شما کند.
دستگاه اکسیژن ساز در دو مدل ذیل تولید شده و روانه بازارهای فروش می گردد:

  1. اکسیژن ساز پرتابل شارژی
  2. اکسیژن ساز خانگی یا ایستا

با توجه به اینکه اکسیژن ساز پرتابل، قابلیت ها و مزایای زیادی داشته، امروزه تبدیل به یکی از کاربردی ترین دستگاه های کمک تنفسی شده است.
این دستگاه می تواند در هوای معمولی مورد استفاده قرار گرفته و هوای محیط را بگیرد.
در طی یک فرآیندی، نیتروژن هوا از اکسیژن جدا شده و اکسیژن خالص به عنوان خروجی دستگاه اکسیژن ساز پرتابل، به بیمار و فرد استفاده کننده، می رسد.
در حال حاضر خریداران می توانند دو نوع از مدل های زیر را برای یک دستگاه اکسیژن ساز انتخاب کرده و خریداری نمایند:

  • جریان مداوم
  • جریان پالسی

اکسیژن ساز با جریان پالسی یعنی اینکه هر زمان که فرد تنفس داشت و استنشاق هوا را انجام داد، به شکل پالسی اکسیژن خالص 96 درصد به وی می رسد.
در حال حاضر توسط شرکت های گوناگونی در دنیا، انواع اکسیژن سازهای پرتابل شارژی تولید و عرضه می گردند که استفاده از آنها می تواند از مزایای خوبی برای افراد برخوردار باشد.

اکسیژن ساز ریه

امروزه افراد با مشکلات ذیل می توانند کاندیدای استفاده از این دستگاه به شمار بیایند:

  • آمفیزم
  • برونشیت
  • ذات الریه
  • نارسایی قلبی
  • آسم
  • آپنه خواب
  • دیسپلاژی برونکوپی ریوی

اکسیژن ساز پرتابل شارژی

مزایای اکسیژن ساز پرتابل شارژی چیست؟

همانطور که متوجه شدید از کاربردی ترین دستگاه های کمک تنفسی موجود در بازارهای امروزی، می توان به اکسیژن ساز پرتابل شارژی اشاره کرد.
این دستگاه در شرکت های گوناگون دنیا، با برندهای مختلف تولید می گردد یکی به جرئت می توان ادعا کرد که برندهای آمریکایی، همچون اینوژن، از جمله پیشرفته ترین و مجهزترین این دستگاه ها به شمار می آیند.
یک اکسیژن ساز پرتابل شارژی، دستگاه کوچک، سبک و قابل حمل است که افراد می توانند آن را با کیف مخصوص، بدون هیچ محدودیت مکانی، حمل کرده و اکسیژن خالص و طبی را دریافت کنند.
قابل شارژ بودن این دستگاه یکی از بزرگترین مزایای آن است که می تواند در ماشین، هواپیما، قطار و غیره قابلیت استفاده از آن را بالاتر هم برده باشد.
این دستگاه کاملا بی ضرر است و همانند سیلندرهای اکسیژن که در صورت نشتی باعث آتش سوزی و مرگ افراد می گردند؛ خطرناک نمی باشد.
اکسیژن ساز پرتابل طرفداران زیادی داشته و گفتنی است که می تواند بر روی موارد ذیل هم اثرگذاری خوبی داشته باشد:

  1. کاهش تنش ذهنی
  2. مراقبت از پوست
  3. مقابله با هیپوکسی

به طور کلی می توان گفت که نکته ی مهمی که در مورد اکسیژن سازهای پرتابل شارژی وجود داشته، قابلیت حمل آنان است که این اجازه را به افراد داده تا جهت دریافت اکسیژن خالص، فقط در خانه نمانند و به راحتی فعالیت های روزانه خود را به انجام برسانند.

همانطور که در خطوط قبل اشاره شد، امروزه یکی از پرفروش ترین و شناخته شده ترین برندهای اکسیژن ساز پرتابل، اکسیژن ساز پرتابل شارژی اینوژن است که در ادامه کمی بیشتر با این برند آشنا خواهید شد.

دستگاه اکسیژن ساز اینوژن

مشخصات اکسیژن ساز پرتابل اینوژن آمریکا

آمریکا یکی از کشورهای پیشرفته در حوزه تولید انواع تجهیزات پزشکی به خصوص دستگاه های اکسیژن ساز است که توانسته مجهزترین اکسیژن سازهای خانگی و پرتابل را روانه بازارهای فروش نماید.
با توجه به کاربرد بیشتری که اکسیژن سازهای پرتابل داشته، یکی از برندهای پرفروش آمریکایی در این زمینه، برند اینوژن آمریکا می باشد.
اکسیژن سار پرتابل شارژی اینوژن آمریکا با مدل ONE G2 به عنوان یکی از کوچکترین و سبک ترین اکسیژن ساز قابل حمل شناخته شده که می تواند برای بیماران، مناسب ترین گزینه باشد.
این دستگاه با مشخصات منحصربفردی در بازار خرید و فروش می گردد که آگاهی از این مشخصات قبل از خرید می تواند کمک شایانی را به خریداران کرده تا خریدی مطمئن از کیفیت را تجربه نمایند.
این مشخصات عبارتند از:

  • دارای قابلیت استفاده بدون محدودیت زمانی و مکانی
  • میزان اکسیژن دهی 1 تا 5 لیتر بر دقیقه به صورت پالسی
  • دارای کیف و چرخ مخصوص حمل
  • قابلیت اتصال به شارژ فندکی اتومبیل، قایق و هواپیما
  • دارای باتری لیتیوم قابل شارژ تا 3 ساعت
  • دارای تأییدیه FDA و CE
  • وزن 3.3 کیلوگرم
  • صدای کارکرد دستگاه کمتر از 38 دسی بل
  • کار تا 5 ساعت با یک باتری و تا 10 ساعت با باتری دو گانه

قیمت اکسیژن ساز پرتابل

مناسب ترین قیمت اکسیژن ساز پرتابل شارژی

اگر چه نمی توان از کیفیت اکسیژن ساز خریداری شده چشم پوشی کرد، قیمت اکسیژن ساز پرتابل شارژی هم از مهم ترین فاکتورها در انتخاب مارک این دستگاه بوده است.
درصد زیادی از مشتریان خرید اکسیژن ساز پرتابل، به دنبال خرید مارکی هستند که علاوه بر دارا بودن تجهیزات و مشخصات پیشرفته، از مناسب ترین قیمت ممکن هم برخوردار باشد.
مناسب ترین قیمت اکسیژن ساز پرتابل شارژی اینوژن یعنی اینکه شما خریداران بتوانیدد بدون هیچ واسطه و همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش فوق العاده، خریدی مطمئن را به انجام رسانیده باشید.

قیمت اکسیژن ساز پرتابل شارژی اینوژن inogen one g3 را از وارد کننده انحصاری در ایران بروز دریافت نمایید.

اکسیژن ساز پرتابل اینوژن

خرید آنلاین بهترین مارک اکسیژن ساز پرتابل در ایران

در دنیای امروزی به نظر می رسد که خرید آنلاین اکسیژن ساز پرتابل شارژی، یکی از بهترین، اقتصادی ترین و امن ترین راهکارهاست که می تواند برای تمامی مشتریان با هر نوع بودجه ای، مناسب باشد.
اگر شما هم نمی دانید که از طریق کدام مجموعه آنلاین می توانید بهترین مارک اکسیژن ساز پرتابل را در ایران خریداری کنید؛ این مجموعه ای که در حال حاضر در سایت آن هستید می تواند پیشنهاداتی شگفت انگیز برای شما داشته باشد.
کافیست یکبار به این مجموعه اطمینان کرده و سفارش خرید خود را همین حالا در کمتر از چند ثانیه به ثبت برسانید.
قیمت اکسیژن ساز پرتابل شارژی ویژه و انحصاری اعلام خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما