قیمت دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن

قیمت دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن در بازار آنلاین زنیس طب از نرخی کاملا مقرون به صرفه برخوردار است. یک دستگاه اکسیژن ساز همراه در مدل امریکایی اینوژن، قابلیت نگهداری چند ساعت شارژ باتری را خواهد داشت؟

دستگاه های اکسیژن ساز پرتابل یا همراه به این دلیل انتخاب می شوند که بیمار و یا فردی که دچار عوارض تنفسی و قلبی می باشد، بتواند براحتی در خارج از منزل نیز نیاز اکسیژن خود را رفع نماید.
افرادی که به دنبال خرید دستگاه های اکسیژن ساز پرتابل هستند باید توجه نمایند که قیمت این مدل از اکسیژن ساز ها نسبت به مدل های خانگی گرانتر می باشد.

اکسیژن ساز اینوژن

اینوژن inogen یک مارک آمریکایی از اکسیژن ساز پرتابل می باشد که قابلیت نگهداری شارژ باتری از 5 تا 10 ساعت برحسب نوع باتری را خواهد داشت و یک انتخاب بسیار مطمئن از انواع مدل های دستگاه اکسیژن ساز همراه است.

اما اینکه چگونه امکان آن وجود داشته تا در بازارهایی که شاید نمی توان به آن اطمینان درست و حسابی داشت؛ بی دغدغه از نظر قیمت و کیفیت، خرید یک دستگاه اکسیژن مارک معتبر را انجام داد؟
اکسیژن ساز آمریکایی همراه اینوژن می تواند پیشنهاد خوبی برای مشتریانی باشد که هم قیمت و هم کیفیت مناسب از یک دستگاه اکسیژن ساز می خواهند.

[highlight color=”yellow”]همراه با ما مستقیم و بی واسطه دستگاه اکسیژن ساز همراه را خریداری نمایید.[/highlight]

آیا با مشخصات فنی و ویژگی های دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن آشنایی داشته اید؟
چگونه می توان تضمین شده و همراه با گارانتی، بی واسطه و با قیمتی متفاوت تر از سایر بازارهای کشور؛ خرید دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن را انجام داد؟
می توانید برای یکبار هم که شده، خرید از سایت فروشگاهی ما را تجربه کنید.
اما برای آنکه اطمینان بیشتری برای خرید خود داشته باشید، کافیست تا پایان مطلب همراه ما باشید.

دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن

آشنایی با دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن

دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن دستگاهی کوچک و سبک است که با وزنی در حدود 2.2 کیلو گرم، امکان جابجایی راحت به هر مکانی را دارد.
این دستگاه به طور میانگین، مقدار کمی انرژی مصرف کرده و می تواند نزدیک به حدود 5 ساعت، باتری خود را نگه داشته باشد.
پس افراد می توانند به راحتی و آسانی از یک دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن در بیرون از خانه نیز استفاده نمایند.

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل امریکایی اینوژن قادر به نگهداری شارژ باتری در حداقل 5 ساعت و حداکثر 10 ساعت برحسب میزان تنظیم خروجی اکسیژن است.

دستگاه اکسیژن ساز اینوژن مدل ONE G3 یکی از مناسب ترین جایگزین ها برای کپسول های اکسیژن است و در صورت استفاده از این دستگاه، دلهره و نگرانی بابت خالی شدن سیلندر اکسیژن و یا سختی حمل آن وجود نخواهد داشت.
نکته جالب توجه این است که اکسیژن سازهای همراه اینوژن می توانند با برق ماشین نیز شارژ باتری خود را تأمین کرده و به راحتی همراه بیمارانی که دارای مشکلات تنفس هستند نیز باشند.

[highlight color=”pink”]اکسیژن ساز همراه اینوژن 5 لیتری، یکی از مناسب ترین پیشنهادها برای افرادی است که به دنبال یک اکسیژن ساز کوچک، سبک و قابل حمل هستند.[/highlight]

دستگاه اکسیژن ساز inogen

ویژگی های اکسیژن ساز همراه اینوژن مدل ONE G3

همانطور که متوجه شدید یک اکسیژن ساز همراه می تواند در هر کجایی که هستید، یار و یاور شما به عنوان یک فردی که دارای مشکلات ریوی و تنفسی هستید، باشد.
در میان برندها و مارک های گوناگونی که در بازارهای امروزی موجود است، دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن مدل ONE G3 به سبب مشخصات کلیدی که داشته، توانسته گوی سبقت را از دیگر مارک ها برباید و یکی از پیشنهادات جذاب برای خریداران و مشتریان باشد.
سبکی وزن، حمل آسان، مصرف کم انرژی و اندازه کوچک (قابلیت حمل با کیف مخصوص کوچک) از جمله مشخصات خوب این برند به شمار می روند که می توانند انتخابی مناسب را برای تمامی افراد استفاده کننده، رقم زده باشند.

از جمله دیگر ویژگی های خاص اکسیژن ساز همراه اینوژن می توان به این موارد اشاره کرد:

  • عمر باتری اکسیژن ساز: تا 5 ساعت
  • ابعاد دستگاه: 8*18*22
  • نرخ جریان اکسیژن پالسی: 5 لیتری
  • صدای دستگاه اکسیژن ساز: 39 دسی بل
  • خلوص گاز اکسیژن: تا 95 درصد
  • مجهز به هشدار خلوص کم اکسیژن، فشار کم اکسیژن، شارژ کم باتری، عدم تشخیص تنفس
  • دارای گارانتی یک سال

فیلم آموزشی نحوه کار با اکسیژن ساز اینوژن:

دستگاه اکسیژن ساز همراه

از کجا اکسیژن ساز اینوژن اورجینال بخرم؟

یکی از نگرانی هایی که اغلب مشتریان و خریداران دستگاه اکسیژن ساز با خود داشته اند این است که با توجه به وجود برندهای گوناگون و حتی برندهای تقلبی، چگونه می توان یک برند اورجینال و اصل را خرید کرد؟
بهتر است بگوییم که شما مخاطبینی که قرار است دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن را خریداری کنید، چگونه می توانید اکسیژن ساز اینوژن اورجینال را پیدا کرده و سفارش خرید دهید.
بنظر می رسد که کار شما چندان هم دشوار نیست و شما می توانید تنها به دنبال نمایندگی ها و مراکز فروشی باشید که به شکل مستقیم با وارد کنندگان اصلی دستگاه اکسیژن ساز اینوژن در ارتباط هستند.
خوشبختانه گروه بازرگانی زنیس طب این افتخار را داشته تا نمایندگی فروش بهترین مارک های اکسیژن ساز آمریکایی اینوژن و نایدک را در شمال کشور از آن خود نموده باشد.
با خرید اکسیژن ساز اینوژن اورجینال از این نمایندگی فروش آنلاین، خریدی بی واسطه و همراه با گارانتی اصل و سالم بودن کالا را دریافت خواهید کرد.

با ما تماس بگیرید و دستگاه اکسیژن سازشارژی اینوژن را مستقیم از وارد کننده خریداری نمایید. 09124575595

قیمت دستگاه اکسیژن ساز اینوژن

مناسب ترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز همراه آمریکایی

مناسب ترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز همراه آمریکایی یعنی همان قیمتی که وارد کنندگان این دستگاه ارائه داده اند.
این قیمت ممکن است در بازارهای گوناگون کشور، به سبب هزینه هایی که در واردات و صادرات این دستگاه داشته، کمی افزایش قیمت داشته باشد.
اما با خرید مستقیم از سایت وارد کننده، این امکان برای تمامی مشتریان فراهم شده تا بهترین دستگاه اکسیژن ساز همراه آمریکایی اینوژن را با همان قیمت اصلی و بدون هیچ واسطه ای خریداری کنند.

مناسب ترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز همراه آمریکایی اینوژن و یا نایدک از نگاه دیگر یعنی اینکه خریداران بتوانند با دو اصل قیمت و کیفیت متناسب با هم خریدی مطمئن را تجربه نمایند.
اگر می خواهید شما هم یکی از خریداران انواع دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن اورجینال همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ایده آل باشید، کافیست این مجموعه فروشگاهی را برای خرید انتخاب کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خرید خود را به ثبت برسانید.

اکسیژن ساز همراه اینوژن 5 لیتری، یکی از مناسب ترین پیشنهادها برای افرادی است که به دنبال یک اکسیژن ساز کوچک، سبک و قابل حمل هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما