قیمت دستگاه اکسیژن ساز نوا nidek

قیمت دستگاه اکسیژن ‌ساز نوا nidek در معتبرترین مرکز فروش آنلاین اکسیژن ساز یک قیمت استثنایی و مقرون به صرفه می ‌باشد. برای ثبت سفارش و خرید بی واسطه می‌ توانید همین حالا تماس گرفته و بهترین دستگاه اکسیژن ساز نوا را با قیمت درب کارخانه از ما تحویل بگیرید.

بررسی ویژگی های دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی نوا

این روزها *قیمت اکسیژن ‌ساز نوا به دلیل شیوع ویروس کرونا از بازار گرم و داغی برخوردار گریده و بیشتر از زمان ‌های دیگر اهمیت وجود خود را در زمینه سلامتی بیماران به عرصه ظهور گذاشته است.
دستگاه اکسیژن ساز و نوا یکی از دستگاه ‌های معتبر و شناخته ‌شده آمریکایی می باشد. این دستگاه اکسیژن ‌ساز یکی از دستگاه های قابل استفاده در منزل است. دستگاه اکسیژن‌ ساز نوا که به نام نوو نیز خوانده می ‌شود دارای ۲ ظرفیت ۵ لیتری و ۸ لیتری می باشد. که بیمار با توجه بودجه خود می تواند دستگاه متناسب را انتخاب می کند.
یکی از ویژگی‌ هایی منحصر به فرد و خاص دستگاه اکسیژن‌ ساز نوا این است که صد درصد اصل بوده و هیچ نمونه مونتاژ ی و تقلبی آن در بازار وجود ندارد.

دستگاه اکسیژن ‌ساز نوا

برخی دیگر از این ویژگی‌ ها این مدل اکسیژن ساز به قرار زیر است.

  • داشتن وزنی بسیار سبک
  • داشتن قابلیت حمل راحت
  • داشتن حجمی بسیار کم
  • برخورداری از پایین ترین صدا( صدای این دستگاه پایین ‌تر از ۴۰ دی سبیل می باشد و هیچ ‌گونه آزار و اذیتی را از این بابت برای بیمار و اعضای خانواده بیمار به همراه ندارد)
  • ابلیت کارکرد ۲۴ ساعته
  • کارکرد با پایین ‌ترین مصرف انرژی برق
  • خلوص اکسیژن واقعی
  • داشتن فشار اکسیژن طبی
  • برخورداری از طول عمر بسیار بالا و توان کاری منحصر به ‌فرد

لازم به ذکر است که دستگاه اکسیژن ساز و نوا علاوه بر داشتن مصارف خانگی در کلنیک ها و درمانگاه ها نیز قابل استفاده می باشد. در مراکز درمانی و کلینیک ها دو بیمار به ‌صورت همزمان قادر به استفاده از یک دستگاه هستند.
جالب است بدانید این نوع دستگاه اکسیژن‌ ساز علاوه بر مصارف پزشکی و درمانی در صنایع دیگری مانند صنف پرورش ماهی و اتصال به دستگاه های ازن ساز نیز قابل استفاده اند.

مناسب ‌ترین قیمت دستگاه اکسیژن ‌ساز نوا

قیمت دستگاه اکسیژن ساز نوا بسته به مراکز فروش مختلف دارای نوسان ‌های بالایی هست. البته علاوه بر مرکز فروش موارد دیگری نیز بر روی قیمت تاثیر گذارند.
از جمله این موارد می توان به شیوه خرید و اندازه دستگاه اشاره کرد. معمولاً دستگاه اکسیژن ‌ساز ۸ لیتری دارای قیمتی بالاتر نسبت به دست ۵ لیتری می‌باشد.
در واقع خریداران جهت بهره‌ مندی از قیمت مناسب و ارزان تمایل دارند به فروشگاه و مرکزی مراجعه کنند که این دستگاه را با قیمتی به ‌مراتب ارزانتر ارائه می‌دهد.
لازم به ذکر است که جهت بهره ‌مندی از *قیمت دستگاه اکسیژن ‌ساز نوا به نازلترین شکل حتماً قبل از خرید تلاش خود را برای یافتن مرکز فروشی معتبر انجام داد.
البته باید متذکر شد که نباید صرفاً ملاک خود را بر روی پرداخت هزینه کمتر قرار داد.
زیرا دستگاه اکسیژن ساز دارای رابطه مستقیم با سلامتی عزیز شما بوده و کوچک ‌ترین نقص و ایراد در کارکرد این دستگاه می‌ تواند عواقب جبران‌ ناپذیری در پی داشته باشد.
توصیه می شود حتماً دستگاه اکسیژن ساز را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر خریداری کنید.

خرید دستگاه اکسیژن‌ ساز nidek با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر

همانطور که گفتیم گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از مهم ‌ترین فاکتورها هنگام خرید دستگاه اکسیژن ساز می باشد.
هر چند دستگاه‌ هایی که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش خوب و قابل‌ قبولی هستند از رنج قیمت بالاتری برخوردارند اما این قیمت به نحوی تضمین ‌کننده سلامت و جان بیمار شما است زیرا دستگاه اکسیژن ساز دستگاهی است که اکسیژن خالص را به بیمار ارائه می دهد.
در صورت بروز کوچک ‌ترین نقص و ایراد در عملکرد آن ممکن است بشدت جان بیمار و عزیز شما را به خطر بیفتد.
مرکز فروش ما با ارائه ارزان ‌قیمت دستگاه اکسیژن ساز و نوا به شما کمک می‌ کند تا این دستگاه را علاوه بر پرداخت قیمت ارزان و مقرون به صرفه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر خریداری کنید.

جهت دستیابی به این منظور فقط کافی است تماس گرفته و قبل از خرید از مشاوره‌ های رایگان ما نیز بهره‌ مند گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما