قیمت دستگاه اکسیژن ساز مسافرتی امریکایی

دستگاه اکسیژن ساز مسافرتی امریکایی که از محبوبیت زیادی نزد مشتریان برخوردار بوده، همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش مدت دار با نازلترین قیمت ممکن به عرضه می رسد.

دستگاه اکسیژن ساز می تواند در بهبودی زندگی افرادی که دارای مشکلات تنفسی و ریوی حاد یا مزمن هستند، نقش جدی داشته باشد.
پزشکان هم برای بیمارانی که نیاز جدی به بستری در بیمارستان ها نداشته، تهیه یک دستگاه اکسیژن ساز را برای آنان تجویز می کنند که می تواند با توجه به نوع بیماری، در حجم ها و یا مدل های گوناگونی بوده باشد.

اکسیژن سازهایی که در بازار هستند، دو مدل دارند:

  1. دستگاه اکسیژن ساز مسافرتی یا پرتابل
  2. دستگاه اکسیژن ساز خانگی یا ایستا

از آنجا که هر یک از این دستگاه ها برای طیف گسترده ای مخاطبین مورد نیاز بوده، بایستی آگاهی های لازم قبل از خرید، به سمع و نظر مشتریان رسیده باشد.
به خصوص آن دسته از مشتریانی که خرید اینترنتی دستگاه اکسیژن ساز را به خرید حضوری در بازارهای امروزی ترجیح داده اند باید بدانند که چه نوع دستگاه با چه مشخصات فنی و تجهیزاتی را می خواهند.

البته که قیمت دستگاه اکسیژن ساز نیز می تواند در انتخاب این محصول اهمیت جدی برای بسیاری از مشتریان داشته باشد.

اکسیژن ساز مسافرتی

اکسیژن ساز مسافرتی بخرم یا خانگی؟

همانطور که در خطوط فوق بیان شد، اکسیژن سازهای تولیدی توسط شرکت های گوناگون، در دو مدل خانگی یا مسافرتی و پرتابل عرضه می شوند.
در این میان دستگاه اکسیژن ساز مسافرتی که همان اکسیژن ساز پرتابل و قابل شارژ بوده، از نمونه هایی هست که می تواند برای آن دسته از بیمارانی مناسب باشد که می خواهند در عین استنشاق اکسیژن طبی، به فعالیت روزمره خود نیز برسند.

این افراد با استفاده از اکسیژن سازهای شارژی می توانند در انومبیل، قطار و یا هواپیما، اکسیژن خالص را دریافت کرده تا عملکرد دستگاه تنفسی آن ها نرمال بوده و دچار اختلال نگردد.

در طرف مقابل اکسیژن ساز خانگی چون تنها با برق شهری کار می کنند؛ تنها در منازل قابلیت کاربرد داشته و می توانند به طور 24 ساعته عمل اکسیژن رسانی را به بیماران انجام داده باشند.
پس این مربوط به خود بیماران و خریداران است که کدام یک از این مدل های اکسیژن ساز را خریداری خواهند کرد.

قیمت اکسیژن ساز مسافرتی

دستگاه اکسیژن ساز مسافرتی امریکایی بخرید

اگر قصد خرید دستگاه اکسیژن ساز مسافرتی دارید، حتما در بازارهای گوناگون به دنبال مارک های معتبر گشته اید که علاوه بر کیفیت و بازدهی خوب، دارای قیمت متناسب با کیفیت باشند.
پیشنهاد این نمایندگی فروش اکسیژن ساز، خرید دستگاه اکسیژن ساز مسافرتی امریکایی می باشد که امروزه با برند اینوژن و مدل inogen one در بازارهای ایران خرید و فروش می گردد.
اکسیژن ساز پرتابل شارژی اینوژن INOGEN سبک ترین و کوچکترین اکسیژن ساز پرتابل است که دارای مشخصات ذیل می باشد:

  • اکسیژن دهی 1 تا 5 لیتر به صورت پالسی
  • غلظت اکسیژن خروجی 95 درصد
  • وزن اکسیژن ساز چیزی در حدود 3.3 کیلوگرم
  • مدت زمان کار باطری: 8 ساعت
  • قابل استفاده به طور مداوم
  • دارای کیف و چرخ مخصوص حمل
  • قابل شارژ با برق شهری، برق اتومبیل، هواپیما و قطار
  • کارکرد با برق 220، 110 و 12 ولت

قیمت روز اکسیژن ساز پرتابل برای ارسال به بازار

از آنجا که قیمت دستگاه اکسیژن ساز مسافرتی یا پرتابل بیشتر از مدل های خانگی بوده، مشتریان دغدغه این را داشته که چگونه می توانند خرید با قیمت روز و واقعی را انجام دهند.
برای آنکه شما هم به جمع خریداران با مناسب ترین قیمت روز انواع اکسیژن سازهای پرتابل بپیوندید، کافیست خرید از طریق این مجموعه را انتخاب نماید.
بهترین اکسیژن ساز پرتابل امریکایی با قیمت روز و بدون هیچ واسطه ای همراه با گارانتی ضمانت و خدمات پس از فروش مدت دار آماده فروش می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما