قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای کرونا

دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای کرونا را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت از ما بخرید. شما می ‌توانید همین حالا دستگاه اکسیژن ساز خانگی درجه یک را به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه از طریق این مرکز سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

دستگاه اکسیژن ساز چیست و چه کاربردی دارد ؟

همانطور که می دانید؛ دستگاه اکسیژن ساز خانگی، یک ابزار مهم پزشکی برای بیماران تنفسی، با مشکلات مزمن ریوی در منزل می باشد.
دستگاه اکسیژن ساز خانگی به بیمار کمک می کند بدون نیاز به سیلندر از اکسیژن طبی دستگاه اکسیژن ساز استفاده کند.

دستگاه اکسیژن ساز خانگی

نحوه عملکرد دستگاه اکسیژن ساز، به شکلی است که با تجزیه گازهای ترکیبی موجود در هوا و متمرکز کردن اکسیژن موجود در هوای محیط، و ذخیره کردن آن در مخزن مخصوص، اقدام به تولید اکسیژن غنی شده می کند.
اکسیژن غنی شده به شکلی است که سازگاری کامل با بافت ریه را داشته و آسیب رسانی به این عضو حیاتی را به صفر رسانده و همچنین کمک می کند تا بیمار با سختی و مشقت کمتری نفس بکشد.
در حال حاضر، تمامی مردم دنیا با ویروسی دست و پنجه نرم می کنند، که در صورت نفوذ به بدن اولین عضوی را که نشانه می گیرد، سیستم تنفسی بوده و تا کنون منجر به مرگ تعداد قابل توجهی انسان نیز شده است.
دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای کرونا، به بیماران کرونایی کمک می کند تا به علت عفونی شدن بافت های ریه و ضعف عملکرد آن، قسمت های حیاتی بدن دچار کمبود اکسیژن نشده و همچنین بیمار راحت تر بتواند دوران نقاهت و بیماری را پشت سر بگذارد.

مهمترین ویژگی های مورد توجه، هنگام خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای کرونا

دستگاه اکسیژن ساز در مدل های مختلفی وجود دارد که برای انتخاب مناسب ترین نمونه باید نظر پزشک را جویا شد.
اما برخی از ویژگی های عمومی دستگاه وجود دارد که توجه کامل به آنها موجب خرید بهترین دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای کرونا شد.
برخی از ویژگی های مهم دستگاه عبارتند از:

  • توجه به خلوص دستگاه اکسیژن ساز: حد استاندارد خلوص اکسیژن، در دستگاه اکسیژن ساز طبق مقالات علمی باید بین 93 تا 95 درصد باشد. خلوص اکسیژن ۹۳ تا ۹۵ مانع از ایجاد تنگی نفس در بیمار می شود.
  • توجه به حجم اکسیژن: حجم اکسیژن تولید شده در یک دستگاه اکسیژن ساز باید 5 لیتر باشد. البته در این زمینه نظر پزشک معالج نیز مهم است.
  • داشتن صدای کمپرسور پایین: بطور کلی صدای کمپرسور دستگاه اکسیژن ساز باید کمتر از 40 دسی بل باشد زیرا در غیر اینصورت بیمار و اطرافیان آن اذیت خواهند شد.
  • مجهز به سیستم هشدار باشد: مجهز بودن دستگاه اکسیژن ساز به سیستم هشدار، در مواقع قطع و یا کاهش خلوص اکسیژن شروع به آلارام دادن کرده و بدین صورت بیمار و اطرافیان را آگاه می کند.
  • داشتن میزان مصرف انرژی مناسب: میزان مصرف انرژی دستگاه اکسیژن ساز وقتی در حد استاندار قرار دارد که در گروه A باشد.
  • مجهز به نبولایزر: قطعه ای است که به منظور استفاده راحت داروهای استنشاقی بیمار بر رو دستگاه قرار می گیرد. نبولایزر یکی از قطعات مهم و مورد نیاز برای دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای کرونا است.

لیست قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی

یکی از اصلی ترین دغدغه های بیماران تنفسی انتخاب یک مارک خوب با قیمت مناسب می باشد.
لیست قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای کرونا به عامل های مختلفی بستگی دارد.
با توجه به شیوع این ویروس و نوسانات شدید قیمت ارز بالاترین شیب صعودی را در این روزها تجربه کرده است. متاسفانه روز به روز به قیمت دستگاه اکسیژن ساز در بازار افزوده شده به نحوی که، همه بیماران امکان خرید و دسترسی به این دستگاه حیاتی را ندارند.
در این مرکز فروش شما می توانید از آخرین تغییرات قیمت با خبر شده و لیست قیمت را کاملاً به روز دریافت نمایید.
لازم ‌به ذکر است که دستگاه های اکسیژن ساز خانگی، دستگاه های پزشکی بسیار حساسی می باشند که نقل و انتقال آن ها نیاز به دقت بالا دارد.
این مرکز فروش اکسیژن ساز، دستگاه های خریداری شده توسط شما را با باربری های مطمئن که مسئول ارسال تجهیزات پزشکی هستند، برای شما ارسال می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما