قیمت دستگاه اکسیژن ساز تایوانی ای ام جی

قیمت اکسیژن ساز تایوانی ای ام جی در مقایسه با آخرین قیمت موجود در بازار این دستگاه اکسیژن ساز، یک قیمت اقتصادی و مقرون بصرفه می باشد. اگر قصد خرید دستگاه اکسیژن ساز تایوانی ای ام جی را دارید بهتر است همین حالا اقدام کنید، زیرا این قیمت ها مدام در حال نوسان می باشند.

بررسی مشخصات اکسیژن ساز تایوانی ای ام جی

همانطور که می دانید دستگاه اکسیژن ساز، یک دستگاه حیاتی برای بیماران با مشکلات تنفسی است که با قابلیت هایی که دارد بیماران را قادر به ادامه حیات می کند.
امروزه با توجه به اهمیت ویژه دستگاه های اکسیژن ساز شرکت های متعددی در زمینه تولید انواع اکسیژن ساز فعالیت دارند. کاربرد اصلی تمام این دستگاه مختص به رساندن اکسیژن خالص و تغلیظ شده به بیمار است. و تفاوت آن ها در مارک، امکانات، کیفیت و قیمت دستگاه اکسیژن ساز خلاصه می شود.
دستگاه اکسیژن ساز تایوانی ام جی یکی از برندهای معروف در بین اکسیژن سازها بشمار می رود که بخاطر کیفیت بالا و کاربرد آسانی که دارد امروزه در بازار طالبان زیادی کسب کرده است.

دستگاه اکسیژن ساز تایوانی

برای آشنایی و شناخت بهتر دستگاه اکسیژن ساز ای ام جی بهتر است بدانیم این دستگاه دارای مشخصات فنی به این قرار است: دارای میزان اکسیژن دهی 1.125 تا 5 لیتر در دقیقه، دارای غلظت اکسیژن 90 تا 93 درصد، دارای فشار خروجی اکسیژن ساز ± 8.5 Psi، دارای صدای پایین معادل 48 تا 50 دسی بل، دارای وزن سبک 18.7 کیلوگرم.

ویژگی ها و امکانات دستگاه اکسیژن ساز تایوانی ای ام جی عبارت است از:

  • مجهز به سنسور خلوص اکسیژن
  • مجهز به فیلترهای میکرو باکتری و گردوغبار
  • مجهز به آلارم افت فشار و خلوص
  • مجهز به صفحه نمایشگر عملکرد و زمان
  • دسترسی آسان جهت تعویض فیلترها
  • دارای مصرف حداقل برق نسبت به نمونه های مشابه
  • دارای تأییدیه CE اروپا و FDA آمریکا

آخرین تغییرات قیمت اکسیژن ساز تایوانی در بازار

همانطور که همه می دانید قیمت های امروز بازار انواع کالاها، با آشفتگی های زیادی همراه است بطوری که قیمت بصورت ساعتی در حال نوسان می باشد.
اما قیمت اکسیژن ساز تایوانی علی رغم این همه نابسامانی در بازار توانسته از ثبات نسبی برخودار باشد به نحوی که شما می توانید قیمت الان اکسیژن ساز تایوانی ای ام جی را معادل با همان قیمت های قبلی این دستگاه اکسیژن ساز خریداری کنید.
پس کافیست فقط و فقط این مرکز فروش را برای خرید انتخاب نمایید.

خرید آسان اکسیژن ساز با قیمت مناسب

از آنجایی که سایت فروش ما قبل ار هر چیزی به فکر سلامتی و آسایش خاطر عزیزانی است که مجبور به استفاده از دستگاه اکسیژن ساز هستند تلاش کرده تا قیمت اکسیژن ساز تایوانی را مناسب و بدون تغییر نگه دارد تا عزیزان متقاضی با زحمت و نگرانی کمتری موفق به خرید با قیمت مناسب شوند.
برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر همکاران ما در پشتیبانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.
شما برای برقراری ارتباط فقط کافیست از طریق پل های ارتباطی عرضه شده در اینجا با ما ارتباط برقرار کنید.

بی تردید خرید اکسیژن ساز از طریق این مجموعه می تواند همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ویژه و مدت دار بوده باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما