قیمت بی واسطه از نمایندگی اکسیژن ساز نایدک

نمایندگی اکسیژن ساز نایدک بی واسطه و با قیمت ارزان بهترین دستگاه تولید اکسیژن را همراه با گارانتی و به صورت اینترنتی عرضه می کند. اکسیژن ساز درجه یک را در این مجموعه با هزینه مناسب و در کوتاه ترین زمان تنها با ثبت سفارش تهیه کنید.

چرا اکسیژن ساز نایدک؟

اکسیژن ساز نایدک، نمونه ای از دستگاه های تولید اکسیژن می باشد که توسط شرکت معتبر نایدک طراحی و تولید گردیده است.
این دستگاه مارک معتبر جهت جدا سازی اکسیژن، نیتروژن و آرگون هوا مورد استفاده قرار می گیرد که طبق این فرآیند، اکسیژن خالص میزان ۹۶ درصد را تولید و به بیمار می رساند‌.
البته جداسازی هوای تنفسی از طریق یک کمپرسور و دو محفظه پر از پودر زئولیت صورت می پذیرد که به همین دلیل زئولیت را به عنوان اجزای اصلی این دستگاه برمی شمرند‌.

اکسیژن ساز nidek

در این دستگاه هوای تنفسی به روشی به نام جذب مولکولی اکسیژن و به وسیله کمپرسور گرفته می شود، در نتیجه این هوای تنفسی از محفظه‌ های پودر زئولیت عبور می نماید و باعث جداسازی اکسیژن از نیتروژن می گردد.
این دستگاه در ابعاد مختلفی تولید می گردد که همگی دارای وزن سبک، قدرت و سرعت بسیار بالایی می باشند.

4 نکته مهم قبل از خرید اکسیژن ساز خانگی

تمامی دستگاه های اکسیژن ساز، وظیفه تولید اکسیژن با درصد خلوص بالا را دارند که جهت اکسیژن رسانی به بیماران تنفسی و حاد ریوی مورد استفاده قرار می گیرند.
امروزه با شیوع بیماری کرونا و تاثیرات منفی که این بیماری بر ریه بیماران دارد، نیاز به استفاده از دستگاه اکسیژن ساز افزایش یافته، به ویژه اینکه اکثر بیماران در منزل قرنطینه می شوند و باید از اکسیژن ساز خانگی استفاده نمایند.
دستگاه اکسیژن ساز خانگی امروزه در طرح و مدل های بسیار پیشرفته و کارآمدی تولید می گردد که هر مشتری قبل از خرید دستگاهی حساس چون اکسیژن ساز، باید نکاتی را مورد توجه قرار داد:

  1. داشتن دسته و چرخ جهت انتقال و جابه جایی راحت دستگاه
  2. کیفیت دستگاه و مارک شرکت سازنده
  3. قیمت خرید اکسیژن ساز
  4. خرید از نمایندگی اکسیژن ساز نایدک

قیمت اکسیژن ساز نایدک

مناسب ترین قیمت اکسیژن ساز نایدک

قیمت اکسیژن ساز نایدک، همانند سایر دستگاه ها و تجهیزات پزشکی طبق نکاتی مشخص می گردد.
از عوامل موثر بر قیمت این دستگاه می توان به کیفیت، قدرت، مارک شرکت تولیدی و نوع مرکز فروش اشاره نمود.
البته نمایندگی اکسیژن ساز نایدک نیز در میزان هزینه های فروش این دستگاه یقینا تاثیر خواهد گذاشت و این بستگی به روش خرید و فروش اکسیژن ساز نیز دارد.
اما برای خرید دستگاه اکسیژن ساز ناید درجه یک و قیمت مناسب باید با بصرفه ترین روش به یک مرجع معتبر مراجعه نمود.

نمایندگی اکسیژن ساز نایدک در ایران

نمایندگی اکسیژن ساز نایدک از بزرگترین شرکت های توزیع انواع تجهیزات پزشکی اعم از دستگاه تولید اکسیژن است که در کشور به عنوان برترین شرکت شناخته می شود.
این مجموعه با عرضه اکسیژن ساز درجه یک نایدک همراه با قیمت مناسب، در نتیجه سبب جلب رضایت مشتری و افزایش درخواست بازار شده است.
اگر قصد خرید بهترین اکسیژن ساز نایدک را دارید، می توانید همین حالا با کارشناسان فروش نمایندگی اکسیژن ساز نایدک تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما