قیمت بهترین اکسیژن ساز طبی

بهترین اکسیژن سازها از انواع طبی را با قیمت فوق العاده و کیفیت عالی می توانید از سایت فروش مستقیم دستگاه اکسیژن ساز تهیه کنید؛ بدون اینکه درگیر واسطه ها و دلال هایی که در بازار فروش مستقبم وجود دارد بشوید.

مکانیزیم اکسیژن ساز طبی چیست؟

دستگاه اکسیژن ساز طبی برای چه افرادی مناسب است؟
افرادی که مشکلات تنفسی دارند، گرفتن اکسیژن از هوای اطراف برایشان سخت است در نتیجه این افراد نیازمند اکسیژن درمانی و استفاده از دستگاه اکسیژن ساز هستند تا اکسیژن مورد نیاز خود را دریافت کرده و مثل افراد عادی زندگی کنند.
دستگاه های اکسیژن ساز طبی از دسته ی دستگاه های کمکی برای تنفس است و برای بیمارانی که مشکل تنفسی دارند مخصوصا افرادی که بیماری آنها پیشرفت کرده، قابل استفاده است.
در واقع این دستگاه برای استفاده در منزل هم مناسب است. به بیماران تنفسی پیشنهاد می شود به جای استفاده از کپسول اکسیژن از اکسیژنی که در این دستگاه های اکسیژن وجود دارد بهره ببرند، زیرا اکسیژن ساز قابلیت جدا کردن گازهای ترکیبی که در هوا وجود دارد را در بر دارد.
در واقع متمرکز کردن اکسیژنی که در هوای محیط وجود دارد و ذخیره کردن آن در مخزن مخصوص اکسیژن از وظایف دستگاه اکسیژن ساز است. دستگاه اکسیژن ساز طبی سازگاری زیادی با بافت ریه انسان دارد و آسیبی که به ریه می رساند بسیار کم است.

بهترین اکسیژن ساز طبی

انواع اکسیژن ساز موجود در بازار کدام اند؟

اکسیژن سازهای طبی در انواع ثابت و قابل حمل وجود دارند که هر فرد با قابلیت استفاده در بیرون یا داخل خانه می تواند از آن استفاده کند.
دستگاه اکسیژن ساز برای افرادی که از بیماری هایی مثل آمفیزم، بیماری مزمن انسداد ریه و غیره رنج می‌برند پیشنهاد می شود. افرادی که از بیماری هایی مثل بیماری حاد ریوی، آسمی، پونومونی، قلبی رنج می برند نیز می توانند از آن استفاده کنند و حتی افراد سالم هم برای خستگی های روزانه از این دستگاه استفاده می کنند.
در دستگاه اکسیژن ساز قابلیتی وجود دارد که باعث شده این دستگاه از مهم ترین تجهیزات پزشکی به حساب بیاید. بعضی از مدل های دستگاه اکسیژن ساز باتری دارند که باعث شده قابل حمل باشند.
طریقه ی کار دستگاه اکسیژن ساز اینگونه است که با استفاده از پمپ هایی مخصوص که در آن وجود دارد هوای محیط را فیلتر میکند.
در واقع هوا با عبور از مخزن آن به بیست درصد اکسیژن و هشتاد درصد نیتروژن جدا می شود و در مخزن ذخیره ی آن جای می گیرد.
کمپرسور از مهمترین قسمت های دستگاه اکسیژن ساز است. کار این کمپرسور این بوده که خلوص و فشار اکسیژن را بالا می برد.

بهترین برندهای اکسیژن ساز در ایران

بیشتر اکسیژن سازهای طبی از نوع ثابت هستند و به ‌طور مداوم اکسیژن تولید می‌کنند. ولی اکسیژن سازهای قابل حمل به صورت دوره ای اکسیژن را تولید می کنند و قابلیت جابه جایی دارند.
از بهترین برند های اکسیژن ساز طبی که در ایران وجود دارد می توان به انواع زیر اشاره کرد:

  1. دستگاه اکسیژن ساز نایدک از نوع قابل حمل و مدل خانگی آن است که در هر دقیقه توانایی تولید اکسیژن خالص تا حدود ۵ لیتر را دارد. دستگاه نایدک مخزن آبی دارد که وظیفه مرطوب سازی اکسیژن را دارد.
  2. دستگاه اکسیژن ساز ایرسپ ساخته ی آمریکا است و به دلیل عمر طولانی، داشتن کمپرسور قوی، کم صدا بودن، سبک بودن و تنظیمات راحت در سطح بین المللی قرار گرفته است.
  3. دستگاه اکسیژن ساز زنیت مد یکی از کم صدا ترین انواع دستگاه اکسیژن ساز است که علاوه بر این سبک بودن آن و قابلیت جابه جایی راحت آن را جزء دسته ی پرطرفدارترین انواع دستگاه اکسیژن ساز قرار داده اند.

قیمت مناسب دستگاه اکسیژن ساز در نمایندگی آنلاین

دستگاه اکسیژن ساز طبی با داشتن ویژگی هایی در سطح بالا، کار آمد بودن و به صرفه بودن برای بسیاری از افراد که بیماری دارند و یا افرادی که سالم هستند بسیار مورد استفاده است.
به همین دلیل برای خرید این دستگاه ها پیشنهاد می شود آنها را از نمایندگی آنلاین آن خریداری کنید که هم از راه های پر پیچ و خم خرید آن دور باشید و هم بتوانید با قیمت مناسب آن را تهیه کنید و از دلال هایی که باعث بالا رفتن قیمت این محصولات می شود دوری کنید.
اما از دیگر ویژگی های مهم بعضی از انواع این دستگاه داشتن آلارم برای مواقعی که خلوص اکسیژن افت می کند وجود دارد که در واقع به بیمار به صورت دیداری و شنیداری هشدار می دهد.
اکسیژنی که در دستگاه اکسیژن ساز وجود دارد باید در حد استاندارد آن باشد و از تنگی نفس جلوگیری کند. می توان گفت که باید خلوص آن بین نود و سه تا نود و پنج باشد تا قابل استفاده باشد.
معمولا حجم اکسیژنی که در دستگاه اکسیژن ساز وجود دارد باید نزدیک 5 لیتر باشد و از این مقدار بیشتر نشود مگر آن که با اجازه دکتر باشد.
صدای کم کمپرسور، داشتن سیستم هشدار، گارانتی معتبر، کم مصرف بودن و مجهز بودن به نبولایرز برای مصرف دارو های استنشاقی از ویژگی های یک اکسیژن ساز معتبر و درجه یک است.
قیمت مناسب دستگاه اکسیژن ساز از بهترین مارک های موجود در بازار را از طریق این مجموعه استعلام کرده و سپس سفارش خرید دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما