قیمت اکسیژن ساز نفس یار ساخت ایران

قیمت اکسیژن ساز نفس یار که کاملاً ساخت ایران بوده و از کیفیت خوبی برخوردار می باشد، در بازار فروش چه نرخی دارد؟ آیا می دانید که در خرید اکسیژن ساز بهتر است به چه نکاتی توجه نمود؟
برخی از دستگاه های پزشکی در قالب خانگی هم تولید شده اند تا به راحتی در اختیاران بیماران خاص قرار گیرند. یکی از این دستگاه های پزشکی، اکسیژن ساز می باشد. این دستگاه هم در ایران به بهترین شکل تولید می شود و هم قابل سفارش از برند های خارجی و وارداتی می باشد.

اما پیشنهاد ما این است که دستگاه های ساخت ایران را خریداری کرده تا:
نیاز به صرف هزینه زیاد نباشد.
با اینکار تولید کنندگان داخلی را حمایت نمایید.

دستگاه اکسیژن ساز ساخت ایران

دستگاه اکسیژن ساز برای چه افرادی مناسب است؟

دستگاه اکسیژن ساز، دستگاهی است که با کمک هوای محیط و انجام عملیاتی بر روی هوای مکیده شده از محیط، اکسیژن ساخته و در محفظه خود نگه می دارد.
این دستگاه برای افراد عادی کاربردی ندارد و مناسب افرادی است که دچار بیماری های حاد تنفسی هستند. اکسیژن ذخیره شده در محفظه دستگاه به پشت فلومتر جلوی دستگاه منتقل می شود و از طریق نازل های مخصوصی که روی دستگاه تعبیه شده، به دهان و بینی بیمار راه پیدا می کند.
جالب است بدانید که میزان خلوص اکسیژن این دستگاه بسیار بالاست و به 93 تا 95 درصد هم می رسد.
این دستگاه برای افرادی که از بیماری های زیر رنج می برند بسیار مناسب می باشد:

  1. آسم
  2. نارسایی قلبی
  3. انسداد ریه
  4. سرطان ریه
  5. ذات الریه
  6. آپنه خواب

چالش های خرید اکسیژن ساز در بازار امروزی چیست؟

در خرید اکسیژن ساز بایستی به نکات متعددی توجه کرد که به نوعی می توان آن ها را چالش هایی در خرید دستگاه اکسیژن ساز بازار امروزی دانست. برای راهنمایی بهتر باید گفت که اصلی ترین چالش ها، موارد زیر هستند:

  1. سطح کیفیت دستگاه اکسیژن ساز
  2. قیمت دستگاه اکسیژن ساز

باید دستگاه مورد نظر به گونه ای انتخاب شود که بهترین عملکرد را داشته و دارای مناسب ترین قیمت در بازار فروش باشد. بهترین گزینه برای خرید، دستگاه هایی با مارک ایرانی است.

قیمت دستگاه اکسیژن ساز نفس یار

آشنایی با مارک ایرانی اکسیژن ساز نفس یار طب

یکی از مارک های ایرانی که برای خرید دستگاه اکسیژن ساز به شدن توصیه می شود، نفس یار طب بوده که شرکت تولیدی آن از سال 1393 فعالیت خود را داخل کشور آغاز نموده است. فعالیت خطوط تولید این دستگاه در شرکت مذکور، زیر نظر متخصصان و پزشکان خبره انجام می شود.
این کارخانه تولیدی سالانه 12000 دستگاه اکسیژن ساز نفس یار طب را روانه بازار فروش می کند و خوشبختانه با ارائه این دستگاه به بازار، توانسته کمک شایانی به بیمارانی کند که تمایل به بستری شدن در بیمارستان را ندارند.
اکسیژن سازهای شرکت نفس یار، در مدل های ایستا و خانگی نیز بوده و با برند سوشیا در حجم های 5 و 10 لیتری به عرضه می رسد.

بهترین قیمت اکسیژن ساز نفس یار در ایران

قیمت اکسیژن ساز نفس یار در ایران به نسبه از قیمت دستگاه های اکسیژن ساز خارجی و وارداتی کمتر می باشد. اما اگر می خواهید باز هم این دستگاه را با بهترین قیمت تهیه کنید، سعی کنید دور واسطه های خرید و فروش را خط بکشید.
زیرا وقتی واسطه ای میان خریدار و فروشنده باشد، قیمت ها تا حدودی افزایش خواهد داشت. اما در خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده، موفق خواهید شد دستگاه اکسیژن ساز را با قیمت کارخانه تهیه کنید.
ناگفته نماند که شرکت نفس یار در بازار مجازی دارای سایت رسمی است و به شما کمک می کند تا خرید را بدون نیاز به حضور در محل و با قیمت بسیار مناسب انجام دهید.
حتی از طریق سایت رسمی تولیدی دستگاه اکسیژن ساز نفس یار طب می توانید بیشتر درباره تولیدی اطلاعات کسب کرده و به راه های ارتباطی دسترسی پیدا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما