قیمت اکسیژن ساز نایدک 8 لیتری از نمایندگی

قیمت اکسیژن ساز نایدک 8 لیتری در بازار بسیار گران و متفاوت است. اما در نمایندگی معتبر این محصول، در ایران با مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن می توانید صاحب این دستگاه شوید.

آشنایی با مدل های اکسیژن ساز نایدک آمریکا

قبل از بررسی و استعلام قیمت اکسیژن ساز نایدک 8 لیتری محصول کشور آمریکا بهتر است ابتدا اطلاعات جامعی در مورد این دستگاه و نحوه استفاده از آن داشته باشید تا بدون دردسر بتوانید از آن به راحتی استفاده کنید.
به طور طبیعی ریه ها اکسیژن را از هوا جذب می کنند و باعث می شوند که فرد به صورت طبیعی تنفس کند. اما با بروز بیماری ها و شرایط خاص مخصوصا امروزه با وجود اپیدمی کرونا، ممکن است فرد نتواند به طور طبیعی تنفس کند.
اما نقش دستگاه اکسیژن ساز چیست؟ این دستگاه وظیفه اکسیژن درمانی به معنی دریافت اکسیژن با غلظت بیشتر از حد معمول با انتقال موثر اکسیژن به خون، جهت کاهش میزان کار دستگاه تنفسی با کاهش میزان فشار بر قلب می باشد.

اکسیژن ساز نایدک 8 لیتری

نحوه عملکرد این دستگاه بدین صورت است که از طریق روشی بنام جذب مولکولی اکسیژن خالص را از هوای تنفسی و مرطوب جدا کرده و با سوند در دسترس بیمار قرار می دهند.
البته دستگاه اکسیژن ساز با ونتیلاتور و امثال آنها متفاوت هستند. سیستم اکسیژن ساز جهت استفاده از درصدهای بالای اکسیژن و با خلوص مناسب طراحی شده است.
در واقع دستگاه برای افرادی که دائما نیاز با اکسیژن دارند مورد استفاده قرار می گیرد. البته در ایران فعلا فقط دو مدل 5 لیتری و 8 لیتری این دستگاه موجود می باشد.
ظرفیت 8 لیتری این دستگاه بسیار ایده آل و کارآمد است و جهت کاربردهای شبانه روزی کاملا مناسب است. 8 لیتر ظرفیت خروجی دستگاه محسوب می شود و سیستم در هر دقیقه امکان خروج 8 لیتر اکسیژن سالم و تمیز را دارد.

از مهمترین ویژگی های دستگاه اکسیژن ساز نایدک این است که در حین فعالیت صدایی کمتر از 40 دسیبل تولید می کند. بنابراین جز دستگاه های کم صداست.

این دستگاه در حین کار حداقل صدای ممکن را تولید می کند و بیماران در سکوت و آرامش می توانند از این دستگاه استفاده کنند.
جالب است بدانید سیستم اکسیژن ساز نایدک طراحی فوق العاده ای دارد و امکان خدمت رسانی همزمان به دو بیمار را دارد.
این دستگاه دارای تاییدیه های معتبر بهداشتی می باشد، وزن نسبتا سبک، کیفیت ساخت عالی، عملکرد بدون صدا و امکان استفاده در طول شبانه روز از جمله خدماتی است که این دستگاه ارائه می دهد.
مهم تر از این ها قیمت اکسیژن ساز نایدک 8 لیتری از انواع ایرانی این محصول مناسب تر است.

قیمت اکسیژن ساز نایدک

قیمت اکسیژن ساز نایدک 8 لیتری و عوامل موثر بر آن

دستگاه اکسیژن ساز امریکایی نایدک با استفاده از تکنولوژی پیشرفته نسبت به تولید، توسعه و عرضه محصول با کیفیت در بازار جهانی همیشه سعی بر آن داشته که محصولی با بهترین کیفیت ارائه دهد.
همان طور که گفته شد قیمت این محصول نسبت به همتاهای دیگرش بسیار مناسب است.
اما باید خاطر نشان کنیم که عامل موثر بر این موضوع ظرفیت دستگاه می باشد که قیمت اکسیژن ساز 8 لیتری بسیار به صرفه تر است.
مراکز عرضه دستگاه اکسیژن ساز نایدک نیز نقش زیادی در تعیین قیمت دارند که با حذف واسطه ها از افزایش قیمت بی دلیل جلوگیری می شود.

فروش اکسیژن ساز خانگی با قیمت روز

مواد اکسیژن به کار رفته در این اکسیژن ساز خانگی بر اساس جدیدترین استانداردها و فناوری های روز دنیا طراحی و تولید شده است.
شرکت نایدک شبکه پویا و قدرتمندی را در دنیا نهادینه کرده است تا بیماران تنفسی بتوانند راحت تر به زندگی ادامه دهند.
این مجموعه نیز با همین هدف، این دستگاه را با قیمت روز و با ارائه خدمات پس از فروش در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. پس همین حالا با نمایندگی ما در تماس باشید و در سریع ترین زمان ممکن این دستگاه را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما