قیمت اکسیژن ساز زنیت ۵ لیتری

قیمت اکسیژن ساز زنیت ۵ لیتری در معتبرترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد. جهت خرید مستقیم می توانید همین حالا با ما ارتباط برقرار کنید.

بررسی مشخصات و ویژگی‌ های دستگاه اکسیژن ‌ساز زنیت

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی همه‌ روزه ابزارها و تجهیزات جدیدی پا به عرصه ظهور میگذارند که هر کدام به نحوی شرایط زندگی را برای بشر راحتر می‌کنند.

یکی از زمینه‌هایی که بشر امروز بیشترین توان و تفکر خود را صرف پیشرفت آن می کند علم پزشکی است.
ازآنجایی‌که این علم و سلامتی انسان ‌ها رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند همواره دانشمندان و محققان کوشش می کنند ابزارها و وسیله هایی را به این عرصه هدیه کنند، که بشود به وسیله آنها بیشتر سلامتی و جان انسانها را تضمین کرد.
یکی از دستگاه های نوظهور در عرصه پزشکی دستگاه های اکسیژن ساز هست، این دستگاه نقش بسیار مهم و حیاتی در بهبود وضعیت بیماران با مشکلات تنفسی می تواند داشته باشد.

اکسیژن ساز زنیت ۵ لیتری

همانطور که متوجه شدید دستگاه اکسیژن ساز یک ابزار پزشکی بوده که جهت راحتی تنفس بیماران ریوی به کار برده می ‌شود و از جمله دستگاه ‌هایی است که هم در مراکز درمانی و هم در منازل قابل استفاده می ‌باشد.

دستگاه‌ اکسیژن ‌ساز به بیمار کمک می‌کند تا درصد اکسیژن بالاتری را از محیط اطراف خود دریافت کنند. همچنین این دستگاه ها اکسیژنی را که در اختیار بیماران قرار می دهد سالم و عاری از هر گونه آلودگی است.
یکی از بهترین دستگاه های اکسیژن ساز موجود در کشور دستگاه اکسیژن ساز زنیت می باشد که دارای ویژگی ها و مشخصاتی به شرح زیر است.

دارای وزن: ۱۳ کیلوگرم

  • مناسب برای کارکرد ۲۴ ساعته
  • دارای ابعاد: ۳۰× ۳۰ × ۴۷ سانتیمتر
  • دارای سیستم زمان‌ سنج و ریموت
  • صرفه‌ جویی به میزان ۳۰ درصد در مصرف برق
  • قابلیت حمل‌ و نقل آسان با دسته و چرخ
  • دارای سیستم خلوص سنج
  • قابلیت حرکت آسان
  • دارای صفحه ال‌سی‌دی بزرگ برای نمایش زمان و حالت کارکرد
  • دارای سیستم هوشمند و آلارم خودکار برای حرارت زیاد، فشار کم یا زیاد و قطع شدن برق
  • دارای فیلتر ضد باکتری و باکیفیت که سبب می شود ناخالصی‌ها و باکتری ‌ها به ریه بیمار نفوذ نکند.

قیمت اکسیژن ساز زنیت علی رغم داشتن کیفیت بالا و کارکرد راحت و ایده آل بسیار مناسب بوده و براحتی امکان خرید آن برای متقاضیان فراهم است.

بهترین دستگاه اکسیژن ساز باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟

از آنجایی که دستگاه اکسیژن ساز یک ابزار پزشکی بوده و با سلامتی بیماران در ارتباط است، هنگام خرید آن لازم است دقت و توجه بیشتری به خرج داد، تا بعد از خرید دچار مشکل و دردسر نشد.
به طور کلی بهترین دستگاه اکسیژن ساز باید داری کیفیت بالا، قیمت مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش ایده آل، قابلیت استفاده راحت و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی شده باشد.
قیمت اکسیژن ساز درجه یک زنیت، دقیقا متناسب با امکانات و ویژگی های آن بوده به نحوی که خریدار براحتی تمامی معیارهای لازم و ضروری مورد نیاز برای یک دستگاه اکسیژن ساز استاندارد و مورد تایید سازمان های مربوطه را با انتخاب این دستگاه به دست خواهد آورد.

ارزان‌ترین قیمت اکسیژن ‌ساز زنیت ۵ لیتری

متاسفانه شیوع بیماری کرونا و مشکلات بیشمار اقتصادی نقش بسیار فزاینده ای در بالا بردن قیمت اکسیژن سازها گذاشته اند.
بالا رفتن چندین برابر قیمت اکسیژن ساز موحب شده است، بیمارانی که نیاز مبرم و ضروری به استفاده این دستگاه را دارند از خرید آن عاجز گردند.
سایت فروش آنلاین ما، تمام هم و غم خود را به خرج داده تا بتواند تا حد توان گام هایی جهت دسترسی نیازمندان به اکسیژن ساز را مرتفع سازد. در حال حاضر قیمت های ارائه شده در این مجموعه کاملا متناسب با کیفیت و کارآیی دستگاه بوده و شما با برقراری ارتباط با ما قادر خواهید بود به واسطه خرید آنلاین و بی واسطه خرید مقرون به صرفه و اقتصادی تری داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما