قیمت اکسیژن ساز خانگی طبی برای بیماران ریوی

آیا می دانید بیماران ریوی در مواجهه با چه بیماری هایی نیازمند کمک از دستگاه اکسیژن ساز طبی خانگی هستند؟ قیمت اکسیژن ساز خانگی طبی برای بیماران ریوی را به روز از طریق این سایت دریافت نمایید.

زمانی که فرد نتواند بطور طبیعی اکسیژن 21 درصد موجود در هوا را دریافت نماید، دچار مشکلات ریوی گردیده است و باید تحت درمان قرار گیرد.
شدت برخی بیماری های ریوی تا حدی خواهد بود که همراه با تخریب ریه همراه هستند.

امراضی همچون آسم، بیماری مزمن انسداد ریه یا copd، برونشیت مزمن، آمفیزم، فیبروز سیستیک، سرطان ریه و… همگی آسیب های جدی به ریه و سیستم دریافت اکسیژن بدن وارد می نمایند.

با این وجود دستگاه های اکسیژن ساز وسیله ای بسیار کارآمد برای کمک به بهبود شرایط تنفسی این بیماران هستند.

قیمت اکسیژن ساز خانگی با تولید اکسیژن طبی برحسب آیتم های مشخصی متفاوت می باشد که در این مجموعه سعی بر ارائه بهترین قیمت ها شده است.

دستگاه اکسیژن ساز خانگی

دلیل ساخت دستگاه اکسیژن ساز

با شناخت گاز اکسیژن به عنوان منبع حیات بخش موجودات زنده، اهمیت آن برای انسان ها کاملا مشخص شد.
اولین بار در حدود دو قرن پیش از اکسیژن درمانی بهره گرفته شد و این روش درمانی برای بیماری ذات الریه استفاده شد.
کم کم و با گذشت زمان محققین به فکر افتادند تا گاز اکسیژن را در مخزن هایی ذخیره کنند و در مواقع ظروری بهره بگیرند، این مخزن ها همان کپسول های اکسیژن هستند.
اما کپسول ها بسیار پر دردسر بودند و حمل و نقل و پر کردن مرتب آنها برای بیمار بسیار اذیت کننده بود.
پس باید دستگاهی تولید می شد که خود می توانست تولید گاز اکسیژن خالص داشته باشد و این دغدغه ها را رفع نماید، این چنین بود که ساخت دستگاه اکسیژن ساز خانگی در سال 2006 اتفاق افتاد.

با ساخت و تولید دستگاه اکسیژن ساز بیماران براحتی در منزل و در کنار عزیزان خود دوره درمان بیماری های ریوی و تنفسی را سپری می کنند و استرس افت خلوص اکسیژن برای بیمار و خانواده وی وجود ندارد.

اکسیژن ساز خانگی امید بخش بیماران ریوی

اکسیژن ساز خانگی با عملکرد کاملا بهینه خود براحتی توسط بیماران در منزل قابل بکارگیری است و به واقع امید بخش زندگی برای بیماران ریوی حاد و مزمن است.
اهمیت این مسئله را خانواده هایی که چنین بیمارانی در منزل دارند بخوبی درک می کنند که در زمان افت خلوص اکسیژن چگونه بیمار کبود شده و توانایی تنفس طبیعی را به لحظه ای از دست می دهد و تنها راه حل رساندن اکسیژن به اوست.
افرادی که با دستگاه اکسیژن ساز آشنایی ندارند در مواجهه با چنین شرایطی سریعا بیمار را به بیمارستان منتقل می کنند و شاید تنظیم اکسیژن بیمار براحتی اتفاق نیفتد و نیاز به روز ها بستری وی در بیمارستان باشد.

این درحالیست که با خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی و ایجاد شرایط اورژانسی در منزل دیگر نگرانی ای بابت چنین شرایطی نخواهید داشت و هر زمان نیاز باشد براحتی انجام اکسیژن درمانی در منزل صورت خواهد گرفت.
یقینا این دستگاه پزشکی امید بخش بیماران ریوی و رفع استرس برای وی و خانواده او خواهد بود.
به همین دلیل سعی شده تا قیمت اکسیژن ساز خانگی در رنج مختلف باشد تا تمامی افراد نیازمند به این دستگاه توانایی خرید آن را داشته باشند.

دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران ریوی

چگونگی کارکرد دستگاه اکسیژن ساز خانگی طبی

تکنولوژی عملکرد دستگاه اکسیژن ساز خانگی بسیار ساده است و خود بیمار با آموزش مختصری قادر به راه اندازی آن می باشد.
این دستگاه یک دستگاه الکتریکیست که در مرحله اول هوای اطراف خود را جذب می نماید و در مرحله دوم به خالص سازی هوای بدست آمده از نیتروژن و سایر گاز ها می پردازد و در مرحله نهایی اکسیژن خالص را به مصرف کننده منتقل می کند.

قسمت های اصلی دستگاه اکسیژن ساز خانگی شامل موارد زیر می باشد:

  1. فیلتر ها
  2. کمپرسور پیستونی
  3. دریچه متحرک که رابط بین کمپرسور و ستون های غربال مولکولیست
  4. ستون های غربال مولکولی که از زئولیت پر شده اند
  5. تانک اکسیژن که وظیفه تنظیم فشار اکسیژن توسط یک رگلاتور را دارد
  6. فلومتر که عمل تنظیم گاز اکسیژن خروجی را انجام می دهد
  7. لیوان مرطوب کننده گاز اکسیژن جهت عدم آسیب به ریه ها توسط اکسیژن خشک
  8. نازال یا شلنگ

قیمت دستگاه اکسیژن ساز

مدل های متنوع دستگاه اکسیژن ساز خانگی

با توجه به اینکه قیمت اکسیژن ساز خانگی نسبتا بالاست، بهتر است مصرف کنندگان در هنگام خرید با کسب اطلاعات کامل نسبت به مدل مورد نیاز خود اقدام نمایند تا بیمار بتواند استفاده بهینه ای از این دستگاه پر اهمیت داشته باشد.
تنوع مدلهای اکسیژن ساز برقی خانگی برحسب دو آیتم زیر است که قیمت اکسیژن ساز خانگی نیز برحب آن سنجیده می شود:

  1. برند و کشور تولید کننده اکسیژن ساز
  2. ظرفیت اکسیژن ساز

ظرفیت دستگاه اکسیژن ساز بهتر است از سایز 5 لیتر به بالا انتخاب شود که در این بین بیشترین مصرف اکسیژن ساز ها از سایز 5 لیتری می باشد.
قابل ذکر است که اکسیژن ساز برقی در مدل 8 لیتری و 10 لیتری نیز برای بیماران ریوی با شرایط حاد تر تجویز می شود.

[highlight color=”green”]دستگاه های اکسیژن سازی که در بازار تجهیزات پزشکی ایران موجود می باشند، اکثرا محصول کشور های آمریکا، تایوان، چین، ترکیه، آلمان و ایران می باشند.[/highlight]

بهترین دستگاه اکسیژن ساز ایرانی

بهترین دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرانی

با ساخت دستگاه اکسیژن ساز در ایران شاهد بکارگیری این تکنولوژی در کشور با قطعات در دسترس و خدمات پشتیانی معتبر هستیم.
توصیف ویژگی های اکسیژن ساز ایرانی نشان از برتری آن نسبت به بسیاری از مدل های خارجی موجود در بازار دارد که با این مشکل مهم روبرور هستند که در زمان تحریم ها و مشکلات وارداتی، دیگر دسترسی به قطعات آنها وجود ندارد و این دستگاه عملا برای کاربر غیر قابل استفاده خواهد شد.
فاکتور مهم دیگر در خصوص اکسیژن ساز ایرانی مسئله قیمت آن است که توسط مخترعین سعی شده بسیار مناسب تر و ارزان تر در نظر گرفته شود.

و این درحالیست که از نظر کیفیت قطعات و کیفیت عملکرد، دستگاه هیچ چیزی کمتر از برند های خارجی ندارد و گواه این مطلب قابلیت کارکرد مداوم آن بدون داغ شدن دستگاه و گارانتی 2 ساله آن است.

قیمت اکسیژن ساز خانگی از مارک های مختلف

قیمت اکسیژن ساز خانگی مارک های مختلف کمی با هم متفاوت است.
بطوریکه مارک اکسیژن ساز امریکایی در صدر کیفیت و به همان نسبت قیمت بالتر در بین سایر برند های دستگاه اکسیژن ساز خانگی قرار دارد که در کشور توزیع می شوند.
سعی شده تا ارسال دستگاه اکسیژن ساز و قیمت دهی آنها از وارد کننده اصلی که وظیفه نمایندگی فروش انحصاری هر برند در کشور را برعهده دارد، انجام شود تا بهترین قیمت اکسیژن ساز به همراه بهترین شرایط تحویل و برخورداری از خدمات پشتیبانی بی واسطه لحاظ شود.

پس با همکاران ما در تماس باشید تا لیست قیمت بهترین اکسیژن ساز ها را به همراه مشخصات هر یک و نحوه خرید و دریافت در کوتاه ترین زمان ممکن اعلام و انجام سفارش صورت گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما