قیمت انواع دستگاه اکسیژن ساز خانگی خوب

قیمت انواع دستگاه اکسیژن ساز خانگی از مارک های خوب موجود در بازارهای کشور را ضمن استعلام از این مجموعه، همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب سفارش خرید دهید.

دستگاه اکسیژن ساز خانگی

در دنیای امروزه همواره با پیشرفت صنعت و تکنولوژی، شاهد تولید دستگاه های مربوط به تجهیزات پزشکی گوناگون و کاملا مجهزی بوده ایم که همگی در راستای حفظ سلامت انسان ها تولید شده اند.
اکسیژن به عنوان ماده ای مورد نیاز برای نفس کشیدن و زنده مانده انسان ها، نقش حیاتی داشته و بروز بیماری های تنفسی و ریوی می تواند در اکسیژن رسانی خون به مغز، اختلال ایجاد کرده باشد.
در اینجاست که نیاز مبرم انسان ها به اکسیژن مضاعف دیده می شود و این موضوع سبب شده تا تولید سیلندرها یا کپسول های اکسیژن به انجام رسد.

[highlight color=”yellow”]اما حتما می دانید که یک کپسول اکسیژن هر چقدر هم که حجم داشته باشد، باز هم نیاز به پر شدن از اکسیژن دارد و در واقع دسترسی به آن همیشگی نیست.[/highlight]

در اینجاست که بیش از پیش اهمیت تولید دستگاه های اکسیژن ساز به چشم می خورد.

انواع دستگاه اکسیژن ساز

در حال حاضر توسط شرکت های مختلف در ایران و دنیا، انواع دستگاه های اکسیژن ساز در مدل های ذیل تولید و روانه بازارهای فروش می گردند:

  1. دستگاه اکسیژن ساز خانگی
  2. دستگاه اکسیژن ساز همراه

در این میان دستگاه اکسیژن ساز خانگی می تواند به طور شبانه روزی نیاز به اکسیژن را برای تمامی افراد و به خصوص بیماران ریوی و تنفسی فراهم آورده باشد.
در طرف مقابل با استفاده از اکسیژن ساز همراه، افراد می توانند در هر کجا که هستند، داخل ماشین، هواپیما و … اکسیژن مورد نیاز خالص خود را دریافت نموده باشند.

در این سایت فروشگاهی شما عزیزان که به دنبال مناسب ترین قیمت انواع دستگاه اکسیژن ساز خانگی خوب هستید، قطعا به خواسته خود رسیده و خریدی مطمئن را تجربه خواهید کرد.

انواع اکسیژن ساز خانگی

دستگاه اکسیژن ساز خانگی را بیشتر بشناسید

شاید برایتان جالب باشد که کمی بیشتر پیرامون دستگاه های اکسیژن ساز خانگی مطالبی را بدانید.
دستگاه اکسیژن ساز خانگی یکی از دستگاه های کمک تنفسی برای بیماران در منزل است که با استفاده از تکنیک بسیار ساده ای، اکسیژن خالص مورد نیاز برای بیماران را فراهم می کند.
این دستگاه توسط پمپ مخصوص، هوای درون اتاق را مکیده و سپس از دیواره های محفظه پودر زئولیت عبور می دهد.
پودر زئولیت اکسیژن 21 درصد موجود در هوا را از دیگر گازها جدا کرده و به سمت محفظه های دیگر هدایت می کند.

[highlight color=”pink”]کمپرسور دستگاه اکسیژن ساز، فشار و درصد اکسیژن را در محفظه ها بالا برده و خلوص اکسیژن داخل آنها را تا 90 الی 95 درصد و فشار آن را تا چیزی در حدود 230 میلی متر جیوه می رساند.[/highlight]

اکسیژن خالص موجود از داخل محفظه نگهداری به پشت فلومتر جلوی دستگاه هدایت شده و از نازل مخصوص به سمت بینی و دهان بیمار هدایت می گردد.

دستگاه اکسیژن ساز برقی

یک دستگاه اکسیژن ساز خانگی با برق شهری کار می کند و شرکت های سازنده این اکسیژن سازها، غالبا با تعبیه دستگیره مخصوص و چرخ های قابل حمل، امکان انتقال این دستگاه ها به نقاط مختلف منزل را فراهم آورده اند.
این دستگاه فاقد باتری و یا سیلندر ذخیره بوده و به محض قطع شدن برق، اکسیژن رسانی دستگاه هم متوقف می شود.
برای بسیاری از مصرف کنندگان و خریداران دستگاه اکسیژن ساز خانگی مهم بوده که کدام مارک یا برند این دستگاه را خریداری می کنند.
با این وجود ممکن است در برخی از بازارهای فروش، شاهد عرضه برندهای تقلبی و بی کیفیت نیز بوده باشیم که اصلا کیفیت و کارآیی مناسبی را نداشته و گاها با قیمت های گرانی هم به دست مشتریان می رسند.
شما به عنوان یک خریدار دستگاه اکسیژن ساز خانگی آیا می دانید که اولا بهترین مارک های این محصول کدام اند؟
ثانیا چگونه می توان در بازارهای پر از تبلیغات و واسطه های گوناگون، خریدی مطمئن از کیفیت، برند و قیمت انواع دستگاه اکسیژن ساز خانگی انجام داد؟
پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما بوده تا خریدی متفاوت تر را تجربه نمایید.

قیمت انواع اکسیژن ساز

بهترین مارک های اکسیژن ساز خانگی کدام اند؟

همانطور که متوجه شدید با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروزی، شاهد تولید انواع دستگاه های کمک تنفسی با نام دستگاه اکسیژن ساز خانگی و پرتابل هستیم که توانسته اند در بیرون از بیمارستان نیز اکسیژن طبی و خالص را برای بیماران فراهم آورده باشند.
در این میان اغلب استفاده کنندگان از اکسیژن ساز، به دنبال خرید بهترین مارک های این محصول در بازارهای شهر خود هستند که ممکن است به دلایل گوناگونی نتوانسته باشند این مارک ها شناخته و خریدی مطمئن را انجام دهند.
اگر شما هم دنبال مارک های خوب دستگاه اکسیژن ساز خانگی هستید، حتما دنبال این برندها در بازارهای فروش باشید:

  • اکسیژن ساز خانگی آمریکایی نایدک
  • اکسیژن ساز خانگی یوول
  • اکسیژن ساز خانگی لانگفیان
  • دستگاه اکسیژن ساز ایرانی سوشیا

با توجه به آماری که از میزان درصد رضایتمندی مشتریان از دستگاه های اکسیژن ساز خانگی بدست آمده، اکسیژن ساز آمریکایی نایدک با مدل Nuvo lite به عنوان یکی از بهترین مارک های اکسیژن ساز خانگی موجود در بازار معرفی شده است.
این دستگاه با حجم های 5، 8 و 10 لیتری در بازار موجود بوده و دارای مشخصات ذیل می باشد:

  • قابلیت استفاده دو بیمار به شکل همزمان
  • دارای عملکرد آرام و بی صدا
  • دارای کلید قطع کن اضطراری
  • دارای مونیتور OMS
  • مجهز به دستگیره مخصوص و راحت حین جابجایی
  • مجهز به سیستم چک پیشرفته برای اعلام اخطارهای افزایش یا کاهش فشار و خلوص
  • قطع اتوماتیک برق دستگاه در صورت افزایش حرارت
  • دارای استانداردهای FDA و CE

دستگاه اکسیژن ساز خوب

از کجا اکسیژن ساز خانگی مارک خوب بخرم؟

این سوال اغلب مشتریان است که نمی دانند از طریق کدام یک از مراکز فروش دستگاه ها و تجهیزات پزشکی می توانند با اطمینان کامل، یک دستگاه اکسیژن ساز خانگی خوب بخرند!
ترس از خرید مارک تقلبی، نوع دست دوم و خرید بدون گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی، سبب شده تا خریداران از هر مرکز فروشی خرید خود را انجام نداده باشند.
اگر شما هم به دنبال خرید یک دستگاه اکسیژن ساز خانگی مارک خوب با تمامی شرایط و خدمات پس از فروش مناسب هستید، پیشنهاد می کنیم این مجموعه فروشگاهی را برای خرید انتخاب نمایید.

مناسب ترین قیمت انواع دستگاه اکسیژن ساز خانگی

قیمت انواع دستگاه اکسیژن ساز خانگی در این مرکز فروش مستقیم و آنلاین، قیمت بی واسطه است و خریداران می توانند همراه محصول، گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله را دریافت کرده باشند.
با خرید اینترنتی در این حوزه، مناسب ترین قیمت انواع دستگاه اکسیژن ساز خانگی آماده ارائه به تمامی مشتریان در سراسر کشوز می باشد.
کافیست در کمتر از چند دقیقه پس از مشاوره با مشاورین فروش این مجموعه، خریدی متفاوت و کاملا باورنکردنی داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما