فروش درام فیلتر پرورش ماهی

یکی از مهمترین عوامل در پرورش آبزیان داشتن آب کافی و مناسب میباشد. مزارع زیادی در مناطق مختلف کشور وجود دارد که با مشکل کم آبی مواجه هستند و این امر مشکلات زیادی را برای پرورش دهندگان ماهی بوجود می آورد. برای حل این معضل میتوانیم از دستگاههایی که در پرورش کمک میکنند استفاده کنیم. درام فیلتر یکی از این دستگاه ها میباشد که با این هدف درحال تولید است. هدف اصلی استفاده از درام فیلتر در مزارع پرورش ماهی استفاده مجدد از آب استخر و صرفه جویی در هزینه تولید میباشد.
درام فیلتر رسوبات و دفعیات داخل آب را گرفته و آب را بصورت سالم و تمیز برای استفاده مجدد وارد استخر های پرورش ماهی میکند. با این کار میشود میزان تراکم پرورش را بالا برد و سود پرورش در یک دوره را به میزان قابل توجهی افزایش داد.
فروش درام فیلتر با برندهای مختلف در بازار انجام میشود. فروش ویژه دستگاه درام فیلتر با ظرفیت های مختلف و بصورت سفارشی در مجموعه تولیدیمان انجام و به بازار عرضه میشود.
در این مجموعه درام فیلتیر و دیگر تجهیزات پرورش ماهی از قبیل: اسپلش، سوپر اسپلش، ایرجت، فورس، سوپر فورس، پدل ویل و دیگر هواده ها در حال تولید و عرضه به بازار داخل و خارج کشور میباشد. فروش عمده تجهیزات آبزی پروری با قیمت کارخانه و با بالاترین کیفیت عرضه میشود. جهت استعلام قیمت و خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه، میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما