فروش اینترنتی دستگاه اکسیژن ساز emg

دستگاه اکسیژن ساز emg یکی از برندهای باکیفیت و ارزان قیمت موجود در بازار، هم اکنون به شکل فروش اینترنتی و کاملا مقرون به صرفه، در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

آشنایی با مدل های خانگی و پرتابل دستگاه اکسیژن ساز

بیماری های تنفسی به شدت بر روی تنفس فرد تاثیر منفی می گذارند و زندگی او را مختل می کنند به همین منظور دستگاه اکسیژن ساز برای درمان بیماری های تنفسی به کار می رود. به وسیله ی این دستگاه ها، تنفس شخص بیمار راحت تر و باکیفیت تر می شود.
بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری های تنفسی را به اشکال گوناگون می توان درمان کرد.
حتی در موارد جدی تر می توان از طریق لوله های فرعی و قرار دادن آن ها در نای بیمار، اکسیژن سازی را به کمک دستگاه اکسیژن ساز برای فرد انجام داد.

دستگاه های اکسیژن ساز شامل انواع زیر هستند:

اکسیژن ساز پرتابل: یکی از انواع بسیار کاربردی دستگاه های اکسیژن ساز، نوع پرتابل یا قابل حمل آن است. به طوری که نسبت به مدل های خانگی اندازه کوچکتری داشته و جابه جا کردن آن راحت تر است و بیشتر به صورت همراه در خارج از منزل استفاده می شود.
افرادی که هم در خانه و هم در خارج از خانه به دستگاه اکسیژن ساز نیاز دارند می توانند از این نوع استفاده کنند. یعنی این دستگاه علاوه بر استفاده خانگی، با داشتن کیف چرخ دار، باتری و شارژری که قابل استفاده با فندک ماشین نیز هست به راحتی قابلیت استفاده خارج از منزل را نیز دارد.

اکسیژن ساز مبله ایستاده: این نوع از اکسیژن ساز فقط با برق شهری کار می کند و از انواع خانگی آن می باشد. علاوه بر این با داشتن چرخهایی که برای این دستگاه تعبیه شده می توان در داخل خانه آن را حرکت داد.
یکی از مزایای خاصی که در دستگاهای اکسیژن ساز خانگی وجود دارد این است که به دلیل داشتن حجم و ظرفیت بالا جهت استفاده ی مداوم برنامه ریزی شده است در حالی که دستگاه اکسیژن ساز پرتابل به دلیل اندازه ی کوچکش فاقد چنین مزیتی است.

دستگاه اکسیژن ساز ای ام جی

معرفی مشخصات دستگاه اکسیژن ساز emg

دستگاه اکسیژن ساز 5 لیتری emg ساخته شده ی کشور تایوان است و تایدیه کشور های اروپا و آمریکا را دارد.
دستگاه اکسیژن ساز emg دارای سیستم عاملی هوشمندی و مجهز به آلارم است. این آلارم ها در صورت افت فشار و کم شدن خلوص اکسیژن، هشدار می دهند.
اکسیژن ساز ای ام جی فیلترهای مخصوصی دارد که برای جلوگیری از ورود باکتری و گرد و غبار تعبیه شده است. البته این فیلترها را به راحتی می توان تعویض کرد.
یکی از دلایلی که دستگاه اکسیژن ساز ای ام جی طرفدار زیادی دارد داشتن ۱سال گارانتی و خدمات پس از فروش به مدت ۵ سال می باشد.
مشخصه قابل توجه دستگاه اکسیژن ساز emg عبارتست از:

  • صدای کم کمپرسور
  • داشتن سیستم هشدار
  • گارانتی معتبر
  • کم مصرف بودن و داشتن جایگاهی برای دارو های استنشاقی فرد بیمار

فروش اینترنتی بهترین مارک های اکسیژن ساز به قیمت روز

برای خرید بهترین مارک های اکسیژن ساز پیشنهاد می شود آن را از نمایندگی های آنلاین تهیه کنید.
زیرا اگر به صورت مستقیم تصمیم به تهیه آن دارید باید بدانید که مسافتی طولانی را باید برای تهیه انواع اکسیژن ساز طی کنید.
علاوه بر آن به دلیل وجود واسطه ها و دلال ها مطمئنا نمی توانید آن را با قیمت مناسب خرید نمایید.. اما با خرید از نمایندگی آنلاین، بهترین انواع دستگاه اکسیژن ساز را با قیمتی بسیار مناسب و به راحتی تهیه خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما