فروشنده مستقیم دستگاه اکسیژن ساز زنیت مد oc602

دستگاه اکسیژن ساز زنیت مد oc602 با کیفیت را از فروشنده معتبر آنلاین به صورت مستقیم و بدون واسطه در کمترین زمان ممکن با قیمت درب کارخانه به آسان ترین وجه ممکن خریداری کنید.

دستگاه اکسیژن ساز زنیت مد co 602 را بهتر بشناسید

دستگاه اکسیژن ساز زنیت مد مدل co 602 ساخت کشور چین با قابلیت استفاده در منزل و درمانگاه می باشد. البته باید متذکر شد که؛ بر خلاف سایر برندهای کشور چین، این نوع دستگاه اکسیژن ساز از کیفیت و کارآیی بسیار ایده آلی بهره مند است.

اکسیژن ساز مدل زنیت مد co 602 که با حجم ۵ لیتری ساخته شده؛ از جمله بی صدا ترین و سبک ترین اکسیژن سازهای موجود در بازار حال حاضر می باشد. این اکسیژن ساز از قابلیت جابجایی بسیار آسانی به علت وجود دسته در بالای دستگاه و چرخ در پایین آن برخوردار هست.

دستگاه اکسیژن ساز زنیت مد

لازم به ذکر است که اکسیژن ساز زنیت بر خلاف کیفیت بالا دارای قیمت پایینی می باشد.
مشخصات فنی دستگاه اکسیژن مدل زنیت به قرار زیر است:

  • نرخ جریان اکسیژن: قابل تنظیم از 0 تا 5 لیتر در دقیقه
  • دارای فیلتر ضد باکتری مرغوب و درجه یک
  • دارای سیستم زمان سنج و ریموت
  • مجهز به سیستم هشدار دهی برای: کاهش یا افزایش فشار، کاهش خلوص اکسیژن ، قطع برق و حرکات زیاد
  • دارای نمایشگر خلوص
  • دارای سیستم هوشمند آلارم خودکار برای حرارت زیاد، فشار کم یا زیاد

مشخصات ظاهری دستگاه:

ابعاد: 47×30×20 سانتی متر

نحوه عملکرد: برقی

جنس: پلاستیک

وزن: 13 کیلوگرم

مجهز به سیستم زمان سنج و ریموت

دارای یک LCD بزرگ برای نمایش زمان و حالت کارکرد

چگونه می توان دستگاه اکسیژن ساز را ارزان خرید؟

همانطور که مستحضر هستید؛ دستگاه اکسیژن ساز یک ابزار پزشکی است که برای بیماران با مشکلات تنفسی و قلبی عروقی بکار برده می شود. عملکرد صحیح و بی نقص این دستگاه از آن جهت که با سلامتی بیمار رابطه مستقیم دارد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
بی شک همه ما می دانیم که امروزه با توجه به مشکلات شدید اقتصادی اکثریت خانواده های ایرانی، دغدغه ای تمامی خریداران و متقاضیان دستگاه اکسیژن ساز زنیت مد قیمت آن می باشد. از آنجایی که اکسیژن ساز دستگاهی گران قیمت است، بیشتر نیازمندان به این دستگاه از خرید آن عاجز هستند.
البته ناگفته نماند که راه هایی نیز وجود دارد که بتوان این دستگاه ضروری برای بیماران خاص را، تا حدودی ارزانتر از قیمت های سرسام آور موجود در بازار خریداری کرد. از جمله این راه ها می توان به مواردی مانند: انتخاب شیوه درست خرید، خرید به صورت مستقیم و بی واسطه و انتخاب مراکز معتبر عرضه تجهیزات پزشکی اشاره کرد.

خرید آنلاین دستگاه اکسیژن ساز زنیت مد

همانطور که ملاحظه فرمودید؛ انتخاب شیوه درست خرید یکی از موارد توصیه شده جهت بهره مندی از خرید ارزان دستگاه اکسیژن ساز می باشد. روش خرید آنلاین با توجه به مزایا و برتری هایی که نسبت به دیگر شیوه ها دارد، کمک شایانی را به خریداران و متقاضیان دستگاه اکسیژن ساز برای خرید ارزان و مقرون به صرفه می کند.
در واقع این شیوه از خرید، به علت راحت تر کردن شرایط خرید بدون واسطه و مستقیم به خریدار کمک می کند از پرداختن هزینه اضافی تر برای پر کردن جیب دلال های فرصت طلب معاف گردند.
مرکز فروش آنلاین ما یکی از مراکز معتبر و به نام در عرصه، ارائه تجهیزات پزشکی می باشد. شما متقاضیان گرامی دستگاه اکسیژن ساز زنیت مد قادر هستید با صرف کمترین هزینه ممکن این مدل اکسیژن ساز را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر در یک بازه زمانی بسیار کوتاه از ما دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما