فروشنده دستگاه اکسیژن ساز thomas

دستگاه اکسیژن ساز thomas به عنوان دستگاه جایگزین دستگاه های کپسول دار قدیمی برای تأمین اکسیژن کاربرد دارد. فروشنده دستگاه را بدون واسطه و با قیمت مناسب در اختیار خریدار قرار می دهد.

دستگاه اکسیژن ساز thomas مدل 5 لیتری

دستگاه اکسیژن ساز یک وسیله حیات بخش و ضروری در علم پزشکی به حساب می آید که در بیمارستان ها، مراکز درمانی و حتی منازل کاربرد دارد.
این دستگاه برای بیماران تنفسی و کسانی که دچار انسداد ریه و آسم هستند، کمک می کند تا به راحتی تنفس کنند. در واقع عملکرد دستگاه بدین صورت می باشد که اکسیژن هوا را به اکسیژن غلیظ تر با درصد خلوص بالاتر تبدیل می کند.
امروزه تقاضا برای دستگاه های اکسیژن ساز در منازل بیشتر شده و بیمارانی که سال ها از بیماری های تنفسی رنج می برند، ترجیح می دهند تا به جای رفتن به بیمارستان ها و کلینیک ها، در منزل خود از دستگاه استفاده نمایند.
از این رو شرکت های تولید کننده در صدد آن بر آمدند که دستگاه اکسیژن ساز را در ابعاد کوچک، قابل حمل و با عملکرد آسان تولید و عرضه کنند.

دستگاه اکسیژن ساز thomas ساخت کشور چین با کمپرسور آمریکا بوده و با ظرفیت 5 لیتر تولید می شود.

دستگاه اکسیژن ساز thomas

ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه عبارتند از:

  • کم صدا، سبک و قابل حمل
  • مصرف حداقل برق
  • مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند
  • مجهز به تایمر و صفحه نمایشگر دیجیتال
  • دارای فیلتر گرد و غبار و میکرو باکتری و امکان تعویض فیلتر
  • دارنده استانداردهای FDA آمریکا و CE اروپا و تأییدیه وزارت بهداشت و درمان ایران

قیمت اکسیژن ساز توماس در ایران

دستگاه اکسیژن ساز توماس با طراحی زیبا و کارایی فوق العاده یکی از بهترین گزینه ها برای تأمین اکسیژن خانگی می باشد.
از دیگر مزایای این دستگاه نسبت به دستگاه های کپسول دار قدیمی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دستگاه های کپسول دار بعد از تمام شدن اکسیژن نیاز به پر کردن مجدد دارند، در حالی که دستگاه اکسیژن ساز دارای منبع همیشگی اکسیژن می باشد.
  2. احتمال نشت گاز اکسیژن در دستگاه های کپسول دار وجود دارد و می تواند موجب بروز خطر شود ولی دستگاه اکسیژن ساز از این لحاظ از ایمنی بالایی برخوردار است.
  3. لازم به ذکر است که قیمت دستگاه اکسیژن ساز نسبت به دستگاه های کپسول دار بالاتر بوده ولی با این حال به خاطر مزایا و کارایی بسیار خوبی که دارد، بسیار پرطرفدار می باشد.

قیمت اکسیژن ساز توماس در بازار ایران، ممکن است نرخ گوناگونی را داشته باشد، اما بی تردید با خرید از این مجموعه، قیمت مناسبی برای خریداران در نظر گرفته خواهد شد.

فروش ویژه اکسیژن ساز آمریکایی توماس بدون واسطه

همانطور که می دانید محصولات وارد شده به ایران در نمایندگی های معتبر سراسر کشور موجود می باشند و با قیمت روز به فروش می رسند.
اگر به دنبال دستگاه اکسیژن ساز با بهترین مارک و بهترین کیفیت هستید، دستگاه اکسیژن ساز توماس اصل موجود است. اگر می خواهید در وقت و هزینه صرفه جویی کنید، پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی این محصول از طریق وب سایت می باشد.
شما مشتریان عزیز می توانید بدون واسطه و با قیمت مناسب دستگاه اکسیژن ساز توماس را خریداری کنید و در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
خیالتان از بابت اصل بودن دستگاه راحت باشد. یک سال گارانتی معتبر شرکتی و پنج سال گارانتی کمپرسور موقع تحویل به شما داده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما