فروشنده برتر اکسیژن ساز نایدک 8 لیتری

اکسیژن ساز نایدک 8 لیتری یکی از پرتقاضا ترین دستگاه های موجود می باشد را همین حالا از طریق این سایت که فروشنده برتر اکسیژن ساز نایدک هست، خریداری نمایید.
دستگاه اکسیژن ساز دستگاهی که برای بیمارانی که مشکل ریوی و قلبی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه باعث می شود که بیمار با استفاده از آن اکسیژن مورد نیاز خود را تامین کند.

دستگاه اکسیژن ساز دارای انواع مختلفی است که در مدل های خانگی ایستا و همراه یا پرتابل و یا مسافرتی، به بازارهای فروش عرضه می گردد.
امروزه بازارهای خرید و فروش تجهیزات پزشکی را اگر دیده باشید، قطعا با برندهای گوناگون انواع دستگاه اکسیژن ساز، آشنایی پیدا نموده اید.
در میان انواع اکسیژن ساز خانگی و ایستا یا برقی که با برق شهر کار می کنند و قابلیت استفاده در خانه ها، اورژانس ها و کلینیک ها را دارند، مارک های خارجی و ایرانی خوب و باکیفیتی در بازار موجود می باشد.

اکسیژن ساز 8 لیتری نایدک

آیا می دانید که دستگاه اکسیژن ساز نایدک (nidek) یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های اکسیژن ساز برقی و خانگی موجود در بازار می باشد؟
تا چه حد از مزایای دستگاه اکسیژن ساز نایدک آشنا هستید؟
در ابتدا بیایید کمی بیشتر با مدل خانگی و یا برقی اکسیژن ساز آشنا شویم و سپس به معرفی مشخصات و ویژگی های اکسیژن ساز نایدک بپردازیم.

اکسیژن ساز برقی خانگی و موارد کاربرد آن

دستگاه اکسیژن ساز خانگی چه نوع دستگاهی است؟ دستگاه اکسیژن ساز برای چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد؟
دسگاه اکسیژن ساز خانگی دستگاهی است که برای بیمارهایی که در خانه به سر می برند مورد استفاده قرار می گیرد.
در واقع برای اغلب بیمارانی که دارای مشکلات تنفسی و ریوی حاد یا مزمن هستند، پزشک استفاده از دستگاه اکسیژن ساز با خلوص بالای 95 درصد را توصیه می کند.
این دستگاه با ظرفیت های گوناگونی از جمله 5، 8 و 10 لیتری عرضه می گردد و تعیین ظرفیت آن برای هر بیمار با توجه به نوع و شدت بیماری، متفاوت می باشد.
اکسیژن ساز برقی و خانگی نیتروژن های موجود در هوا را جمع آوری می کند و آن را به اکسیژن های خالص تبدیل می کند و به ریه های فرد با استفاده از نازل منتقل می کند.
بیمارانی که مشکل قلبی و ریوی دارند به هر دلیلی که نمی توانند از خانه خارج شوند، برای تأمین اکسیژن مورد نیازشون از دستگاه اکسیژن ساز های خانگی که انواع مختلفی دارند می توانند استفاده کنند.

دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری

دستگاه اکسیژن ساز خانگی بخاطر وزن کم و حمل و نقل آسان آن مورد استقبال بسیاری از بیماران قرار گرفته است.
چرا که برای حمل آسان اکسیژن سازهای خانگی، برای آنها چرخی تعبیه نموده و دستگیره ای قرار داده اند تا به راحتی در جای جای منازل و یا حتی در اورژانس ها و کلینیک ها، کارایی بالا و انعطاف پذیری داشته باشد.
این دستگاه ها با برق شهری کار می کنند و قابلیت این را داشته تا به طور منظم و شبانه روزی، اکسیژن خالص را به بیماران ریوی و قلبی، برسانند.
ناگفته نماند که حتی افراد سالم هم می توانند جهت افزایش شادابی و انرژی در طول روز، از حجم پایین اکسیژن ساز خانگی نیز استفاده کرده باشند.

اکسیژن ساز خانگی نایدک

مشخصات اکسیژن ساز 8 لیتری نایدک مدل Nuvo

همانطور که متوجه شدید یکی از باکیفیت ترین و البته پرتقاضاترین برندهای اکسیژن ساز برقی و یا خانگی موجود در بازار کشور ما، اکسیژن ساز نایدک آمریکاست.
این دستگاه با ظرفیت های 5 و 8 لیتری و مدل Nuvo lite به عرضه رسیده که می تواند مشخصات منحصربفرد و تمام و کمال از یک اکسیژن ساز مجهز و پربازده داشته باشد.
دستگاه اکسیژن ساز نایدک قدرت نسبتا زیادی نسبت به دیگر دستگاه ها دارد، به همین دلیل است که گزینه ی بسیار مناسبی برای بیماران نارسایی قلبی و ریوی می باشد.
دستگاه اکسیژن ساز نایدک دارای انواع مختلفی می باشد؛ که یکی از با کیفیت ترین آن مدل nuvo می باشد.

مشخصات دستگاه اکسیژن ساز نایدک 8 لیتری عبارتند از:

  • دارای هدست دهانی
  • دارای تایمر زمانی
  • دارای آلارمهای دیداری و شنیداری
  • دارای وزن سبک
  • فشار دستگاه کمتر از 40 دسی بل
  • مجهز به خروجی نبولایزر
  • دارای دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

فروش بهترین اکسیژن ساز برای بیماران تنفسی و کرونایی

کاملا طبیعی است که به دلیل وجود دستگاه های متنوع اکسیژن ساز در بازار؛ خرید دستگاه اکسیژن ساز مناسب را با دشواری در پی خواهید داشت.
خصوصا که متأسفانه بازار دلالی و عرضه اکسیژن سازهای تقلبی و بی کیفیت و حتی عرضه اکسیژن سازهای دست دوم بجای نو؛ داغ بوده است!
تمامی این موارد می توانند مانع بزرگی بر سر راه خریدی مطمئن از این دستگاه ضروری برای بسیاری از بیماران بوده باشند.
دستگاه اکسیژن ساز نایدک 8 لیتری مدل nuvo برای بیماران تنفسی و کرونایی که نیاز بیشتری به اکسیژن دارند بسیار مناسب می باشد.
حالا به شما توصیه می شود که اگر به دنبال خریدی مطمئن از اکسیژن ساز نایدک هستید، خرید اینترنتی آن هم از این مجموعه را انتخاب کنید.
این فروشگاه به صورت آنلاین بهترین دستگاه اکسیژن ساز خانگی را با نازلترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما