عرضه بهترین دستگاه اکسیژن ساز طبی

دستگاہ اکسیژن ساز طبی یکی از بهترین وسایلی است که با عرضه آن در بازار می توانیم از آن استفاده کنیم. این دستگاه با اکسیژن طبیعی که دارد باعث شده تا افراد مبتلا به بیماری های تنفسی از آن استفاده کنند.

دستگاہ اکسیژن ساز طبی برای چه کسانی مناسب است؟

دستگاه اکسیژن ساز طبی، وسیله ای کاملا پزشکی است که با قابلیت ذخیره هوای اطراف خود و جدا کردن برخی ذرات در آن، آن را به اکسیژنی طبیعی تبدیل می کند.
این دستگاه برای کسانی که به مرور زمان و در اثر برخی عوامل به بیماری های تنفسی همچون آسم، ذات الریه (عفونت ریوی)، بیماری قلبی و … دچار می شوند مناسب است. فرد وقتی به تنگی نفس دچار می شود بدن سریع واکنش نشان می دهد و این واکنش ها عبارتند از:

  • کبودی صورت
  • کند شدن سرعت خون به برخی از نقاط بدن
  • بی قراری و سر گیجه

و مواردی از این قبیل، که اگر به فرد سریع دستگاه اکسیژن وصل نشود ممکن است باعث مرگ او شود.
تنگی نفس، حالت های شدید، متوسط و ضعیف دارد که پزشک با توجه به حالت بیمار برای او دارو و وسیله های تنفسی تجویز می کند. معمولا کسانی که تنگی نفس شدید دارند پزشک به جای کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز طبی را پیشنهاد میکند زیرا قابلیت آن در اکسیژن طبیعی تر است و کارآمدتر عمل می کند.

اکسیژن ساز طبی

بھترین مارک اکسیژن ساز طبی خانگی کدام است؟

همانطور که گفته شد؛ دستگاه اکسیژن ساز طبی برای بیماری های تنفسی افراد استفاده می شود. با پیشرفت علم پزشکی در همه عرصه ها، برای تنگی نفس دستگاه های پیشرفته تری ساخته شد که اکسیژن ساز طبی یکی از آنهاست.
این دستگاه علاوه بر بیماری های تنفسی برای کسانی که تنش های زیادی را در روز تحمل کرده اند بسیار مفید است.

اکسیژن ساز طبی، مارک ها و مدل های گوناگونی دارد که یکی از پرطرفدار ترین و مشهورترین آنها دستگاه اکسیژن ساز نایدک آمریکایی است که با قابلیت چشم گیری که دارد، استاندارد های بین المللی را بدست آورده است.

این دستگاه، نسبت به دستگاه های دیگر در طبیعی کردن اکسیژن، توانایی بیشتری دارد. دستگاه اکسیژن ساز طبی نایدک با نزدیک به ۹۵ تا ۹۶ درصد می تواند اکسیژنی تمیز و طبیعی را به ریه های بیمار منتقل کند.
بیشتر دستگاه های اکسیژن ساز طبی خانگی علاوه بر اینکه کیفیت بالایی مثل نایدک ندارند صداهای زیادی هم ایجاد می کنند که باعث برهم زدن آرامش فرد می شود.

بهترین دستگاه اکسیژن ساز

ولی نایدک در دو نوع ۵ تا ۸ لیتری و با صدایی بسیار پایین جز دستگاه های بیصدا قرار گرفته است.. همچنین برای مسافرت رفتن هم مشکلی نخواهد داشت زیرا این وسیله بسیار مفید در وزنی بسیار سبک و دارای چرخ های حرکت است که به راحتی می توان آن را حمل کرد.
کیفیت بالای این دستگاه باعث شده تا بجز مصرفی که در خانه دارد در بیمارستان ها و درمانگاه ها هم از آن استفاده نمود. این دستگاه چون برای سلامت افراد است و ممکن است جان آن ها به خطر بیوفتد تحریم روی آن اثری نداشته و به همه جا ارسال می شود.
اگر از این دستگاه فقط یک عدد در منزل داشته باشیم ولی دو بیمار تنفسی، می توانیم با استفاده از دستگاه اکسیژن ساز نایدک به آنها تنفس بدهیم زیرا نایدک قابلیت اینکه به چند نفر همزمان خدمات بدهد را دارد.

سایت فروش انواع اکسیژن ساز با قیمت مناسب

برای خرید انواع اکسیژن ساز طبی، می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید البته لازم به ذکر است که، قیمت اکسیژن ساز های طبی روز به روز تغییر می کند و بروز تر میشود. اما سایت ها و فروشگاه های ایران به نسبت قیمت مناسب تری پیشنهاد می دهند. شما برای خرید این محصول به سایت هایی که در گوگل وجود دارد مراجعه کند آنجا اطلاعات کافی درمورد این دستگاه را بدست می آورید و بعد از کسب اطلاعات کافی می توانید از طریق آنلاین با ما تماس بگیرید و محصول مورد نظرتان را در هر نقطه از کشور که باشید سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما