صادرات زئولیت اکسیژن ساز به عراق

زئولیت اکسیژن ساز مختص صادرات را تنها از شرکتی صادراتی ما می توانید خرید کنید. برای خرید این دستگاه صادراتی به عراق، ما بطور ویژه در خدمت شما عزیزان هستیم.

پودر زئولیت اکسیژن ساز و نحوه تعویض آن

بی شک دیگر همه ما می دانیم که دستگاه اکسیژن ساز یکی از تجهیزات پزشکی است که کار آن تمرکز بر روی اکسیژن خالص است. بطوری که طی فرآیندی اقدام به تولید گاز اکسیژن غنی شده، برای بیماران مشکل تنفسی می کند.
در انجام این فرایند تمامی اجزای دستگاه اکسیژن ساز دخیل هستند و هر کدام با انجام کار خود به رسیدن به نتیجه نهایی که دستیابی به اکسیژن با خلوص بالای ۹۵ درصد می باشد کمک می کنند.
اما در این میان شاید بتوان گفت مهم ترین اجزای هر دستگاه اکسیژن ساز زئولیت ها هستند. ما در اینجا با تشریح فرایند کار اکسیژن ساز این موضوع را برای شما بیشتر آشکار می کنیم.

زئولیت دستگاه اکسیژن ساز

طریقه کار اکسیژن ساز به نحوی است که در هر دستگاه اکسیژن سازی ابتدا کمپرسور دستگاه که وظیفه مکش هوای محیط به درون دستگاه را دارد، هوای محیط اتاق یا محیط خارجی را گرفته و وارد دستگاه اکسیژن ساز می کند و در مرحله بعدی فیلترهای دستگاه اکسیژن ساز ذرات، باکتری ها، میکروب ها و گرد و غباری که در هوای وارد شده به دستگاه وجود دارد را جدا می کنند، تا هوای سالمی به دستگاه اکسیژن ساز و در نهایت به بیمار داده شود؛ در نتیجه پس از آن، هوای ورودی از دریچه متحرک عبور می کند و وارد مخازن زئولیت می شود.

مخازن زئولیت اکسیژن ساز که به آن ستون های غربال مولکولی نیز گفته می شود، کار اصلی را در فرایند دستگاه اکسیژن ساز ایفا می کنند.

از آنجا که در هوای محیط ۷۸ درصد نیتروژن و تنها ۲۱ درصد اکسیژن وجود دارد، برای غلظت اکسیژن هوا باید گاز نیتروژن را از آن جدا نمود که این کار توسط مخازن زئولیت صورت می گیرد. دلیل اینکه نام این مخازن را مخازن زئولیت گذاشته اند این است که از گرانول های زئولیت پر شده اند.
گرانول های زئولیت در دستگاه اکسیژن ساز وظیفه جدا سازی گاز نیتروژن موجود در هوای ورودی به دستگاه اکسیژن ساز را بر عهده دارند. مخازن زئولیت پس از جدا کردن نیتروژن و تهیه اکسیژن خالص از این طریق، گاز اکسیژن موجود را به تانک اکسیژن هدایت می کنند؛ اما از آنجا که مخازن زئولیت هر کدام دارای فضای محدودی می باشند و پس از مدت کوتاهی از گاز نیتروژن اشباع می شوند، باید نیتروژن جذب شده را خالی کنند، به همین دلیل از دو مخزن زئولیت در هر دستگاه اکسیژن ساز استفاده می شود. به این ترتیب هنگامی که یکی از مخازن زئولیت در حال تخلیه گاز نیتروژن جذب شده است، مخزن زئولیت اکسیژن ساز دیگر به جذب نیتروژن و تهیه اکسیژن خالص می پردازد. همانطور که از این فرآیند مشخص است، مهم ترین کار را در دستگاه اکسیژن ساز زئولیت ها انجام می دهند.
اما نکته مهم و حائز اهمیت این است که مخازن زئولیت اکسیژن ساز پس از مدتی کار کردن ممکن است به دلایل مختلفی دچار خرابی شوند. یا اینکه دیگر قادر به جذب نیتروژن موجود در هوا نباشند. اگر این اتفاق بیفتد دستگاه اکسیژن ساز نمی تواند اکسیژن مورد نیاز بیمار را تامین کند، از این رو در این مواقع باید مخازن زئولیت اکسیژن ساز تعویض گردد. همانطور که مشاهده می کنید و از نام آن مشخص است مخازن زئولیت اکسیژن ساز، مکانی هستند که باید حاوی پودری به اسم زئولیت بوده و در هر تعویض مخازن در واقع این محتوای درون آن است که تعویض می گردد.

صادرات زئولیت

قیمت پودر زئولیت اکسیژن ساز در بازار

از آنجایی که تجهیزات پزشکی جزو ابزار ضروری در هر کشور هستند افراد زیادی برای کسب و کار وارد این عرصه می شوند زئولیت اکسیژن ساز یکی از ابزار پزشکی و درمانی موثر برای بیماران و مراکز درمانی است و به همین جهت عوامل زیادی بر روی قیمت آن تاثیر گذار هستند.
شرکت ما تلاش کرده تا این مجموعه فروش را به جهت راحتی دسترسی عزیزان به زئولیت اکسیژن ساز با قیمت های بسیار مناسب راه اندازی کند، امیدواریم که در این زمینه موثر واقع شده باشیم.

شرایط ویژه صادرات زئولیت دستگاه اکسیژن ساز به عراق

لازم به ذکر است که کشور ما در زمینه تولید تجهیزات پزشکی جزو کشور های پیشتاز بشمار می رود. بطوری که در حال حاضر بسیار از کشورهای منطقه ملزومات پزشکی مورد نیاز خود را از کشور ما تهیه می کنند و یکی از این کشورها عراق است.
اکنون بسیاری از صادر کنندگان کشور ما در زمینه صادرات زئولیت اکسیژن ساز به عراق فعالیت دارند و ما سعی داریم در امر کمک به اقتصاد داخلی و تسهیل امر صادرات، پودر زئولیت با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار متقاضیان و فعالان این حوزه قرار دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما