صادرات دستگاه اکسیژن ساز ساخت ایران

صادرات دستگاه اکسیژن ساز ساخت ایران از بهترین مارک ها با مدل های خانگی و پرتابل، همراه با گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش ده ساله توسط تولید کننده صورت می گیرد.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اهمیت سلامت انسان ها و البته افزایش جمعیت و به دنبال آن افزایش بیماری هایی همچون بیماری های تنفسی، شرکت های تولید کننده اکسیژن ساز بر آن شده تا تجهیزات جدید و به روز را برای دستگاه های خود در نظر گرفته باشند.
از آنجا که در واقع پای سلامت انسان ها در میان است، ساخت دستگاه های اکسیژن ساز ایرانی و خارجی بایستی در همین راستا صورت گرفته تا بتوان انتظار خلوص بالایی از اکسیژن طبی را برای انتقال به بیماران داشت.
شرکت نفس یار طب یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع اکسیژن ساز ساخت ایران است که توانسته به نوعی کیفیت و قیمت را متناسب با هم ارائه داده باشد و مشتریانی با درصد رضایتمندی بالایی هم دارد.

اکسیژن سازساخت ایران

در حال حاضر شرایط ویژه ای برای صادرات دستگاه اکسیژن ساز ساخت ایران با مارک سوشیا تولیدی شرکت نفس یار طب در این مجموعه فروشگاهی امکان پذیر شده است.
در ادامه با انواع مدل های دستگاه اکسیژن ساز شرکت نفس یار طب آشنا خواهیم شد.

چرا اکسیژن ساز ایرانی بخرم؟

قبل از آنکه به معرفی یکی از برندهای باکیفیت اکسیژن ساز ساخت ایران بپردازیم باید یگوییم که چرا خرید اکسیژن ساز ایرانی می تواند نسبت به مدل های خارجی ارجح تر باشد؟
شایان ذکر است که اگر شما به عنوان یک خریدار یا مصرف کننده اکسیژن ساز بتوانید یک مارک معتبر از دستگاه اکسیژن ساز ساخت ایران را خریداری کنید، قطعا می توانید تجهیزات مشابه نمونه های خارجی را در آن ببینید.

دستگاه اکسیژن ساز ساخت ایران

شاید امروزه به سبب هجمه هایی که علیه مارک های ایرانی وجود داشته، اکسیژن ساز ساخت ایران هم برای مشتریان به نوعی قابل اطمینان نبوده است و بسیاری از مشتریان هنوز هم که هنوزه خواهان خرید مارک های خارجی از دستگاه های اکسیژن ساز می باشند.
از طرفی شما توانسته اید با کمترین قیمت، این کیفیت خوب را خریداری کرده باشید که در اوضاع اقتصادی امروزی، امری کاملا مهم و قابل توجه می باشد.
دستگاه های اکسیژن ساز ساخت ایران می توانند به راحتی در صورت نیاز به قطعات کمکی و تعمیر، تعمیر شده و کمترین هزینه را دربر گرفته باشند.
پس شما مشتریانی که شاید بودجه آنچنانی نداشته، می توانید بجای هزینه کردن خیلی زیاد جهت خرید مارک های خارجی، با کمترین هزینه بهترین کیفیت و کارآیی از اکسیژن ساز ایرانی را خریداری کرده و از خرید خود راضی باشید.
شرکت نفس یار طب به عنوان یکی از بزرگترین و جزو اولین شرکت های تولید کننده محصولات کمک تنفسی است که توانسته محصولات خود را با برند سوشیا در بازارهای ایران شناسانده باشد.
در ادامه کمی بیشتر با مدل های اکسیژن ساز سوشیا و چگونگی شرایط صادرات این دستگاه توسط این مجموعه فروشگاهی آشنا خواهیم شد.

دستگاه اکسیژن سازسوشیا

مدل های اکسیژن ساز ایرانی سوشیا SOSHYA

همانطور که متوجه شدید شرکت نقس یار طب محصولات خود را تحت نام دستگاه اکسیژن ساز خانگی سوشیا SOSHYA روانه بازارهای فروش دستگاه های اکسیژن ساز می کند.
این شرکت با کادری مجرب از مهندسین باتجربه در حوزه تولید دستگاه های کمک تنفسی توانسته تمامی محصولات خود را با به روزترین تجهیزات و استانداردها تولید و به بازارهای فروش عرضه داشته است.
مدل های دستگاه اکسیژن ساز ایرانی سوشیا عبارتند از:

  • اکسیژن ساز SOSHYA SA5:

این دستگاه با مشخصات ذیل به عرضه می رسد:

دارای صدای کارکرد بسیار کم و آرام

قابلیت اکسیژن رسانی 24 ساعته

مجهز به خروجی نبولایزر

میزان خلوص اکسیژن تا 96 درصد

مجهز به سیستم ذخیره سازی اطلاعات کارکردی

دارای برد هوشمند و آلارم خودکار برای حرارت بالا، فشار کم یا زیاد، قطع برق و افت خلوص اکسیژن

مانیتور همزمان میزان خلوص اکسیژن خروجی با استفاده از سنسور اکسیژن

  • اکسیژن ساز SOSHYA SA10:

مشخصات این مدل از دستگاه اکسیژن ساز شرکت نفس یار طب عبارتند از:

دارای سه لایه فیلتر مجزا و همچنین فیلتر آنتی باکتریال جهت جلوگیری از ورود باکتری ها و ناخالصی ها

دارای سیستم زمان سنج جهت تنظیم خاموش شدن دستگاه

مجهز به خروجی نبولایزر

صدای بسیار کم

مناسب کارکرد 24 ساعته

وزن تقریبی 24 کیلوگرم

تمامی محصولات شرکت نفس یار طب دارای ده سال خدمات پس از فروش و گارانتی دو ساله می باشند که این اطمینان کافی و لازم را به مشتریان و خریداران می دهد که خریدی مطمئن خواهند داشت.
صادرات دستگاه اکسیژن ساز ساخت ایران توسط این مجموعه با بهترین شرایط، ممکن شده است.

صادرات دستگاه اکسیژن ساز

شرایط خوب صادرات دستگاه اکسیژن ساز ایرانی

با توجه به اهمیتی که نقش دستگاه اکسیژن ساز در سلامت و حیات بیماران گوناگون در منزل و حتی بیمارستان ها داشته، بایستی شاهد شرایط خوب صادراتی این دستگاه به تمامی بازارهای کشور باشیم.
خوشبختانه در حال حاضر این امکان فراهم شده تا صادرات دستگاه اکسیژن ساز ساخت ایران از مارک سوشیا تولیدی شرکت نفس یار طب، به شکل عمده به تمامی بازارهای کشور صورت بگیرد و نیاز بازارها تأمین شده باشد.
ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب برای این دستگاه ها از مهم ترین نکاتی بوده که می بایست توسط خریداران مورد بررسی قرار گرفته باشد.
این موضوع می تواند در شرایط صادرات دستگاه اکسیژن ساز از یک برند، اهمیت جدی پیدا کند.

مزایای خرید اینترنتی اکسیژن ساز در بازارهای امروزی

امروزه با خرید اینترنتی دستگاه اکسیژن ساز توسط سایت فروش مستقیم انواع دستگاه های کمک تنفسی، این خریداران و مشتریان هستند که می توانند از سود بیشتری برخوردار گردند.
مزایای خرید اینترنتی دستگاه های اکسیژن ساز می توانند این چنین باشند:

  • خرید بی واسطه با قیمت واقعی همراه با گارانتی ضمانت، اصالت و سلامت فیزیکی دستگاه
  • دریافت مشاوره های لازم قبل از خرید برای خریدی آگاهانه و انتخاب مناسب
  • خرید بدون نیاز به مراجعه حضوری با کاهش هزینه های رفت و آمد
  • دریافت سفارشات در کمترین روز کاری در جای جای ایران
  • خرید آسان و ارزان بدون اتلاف وقت

اگر شما هم می خواهید بهترین مارک دستگاه اکسیژن ساز ساخت ایران را خرید کنید، می توانید در کمتر از چند دقیقه به خواسته خود برسید.
کافیست همین حالا با مراجعه به سایت فروشگاهی دستگاه های اکسیژن ساز، سفارش خرید خود را ثبت کرده و از مشتریان دائم این مرکز صادراتی دستگاه اکسیژن ساز ساخت ایران باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما