سایت فروش دستگاه اکسیژن ساز maxy

دستگاه اکسیژن ساز maxy با کیفیت عالی و ارزان تر همه جا را از سایت ما بخواهید. این محصول با قیمت مناسب و زیر قیمت بازار به کسانی که مشتری ما هستند به فروش می رسد.

آشنایی با دستگاه اکسیژن ساز maxy

دستگاه اکسیژن ساز چیست؟ دستگاه اکسیژن ساز یکی از تکنولوژی های نوین و مدرن می باشد که وظیفه ی غلیظ کردن اکسیژن را به عهده دارد.
دستگاه اکسیژن ساز دو نوع ثابت و پرتابل است و اکسیژن ساز maxy از نوع ثابت می باشد.
در ادامه مزایای این دستگاه را نام برده ایم:

  • تضمین اکسیژن به طور مداوم
  • اطمینان خاطر از وجود همیشگی اکسیژن
  • عدم خطرات احتمالی انفجار
  • تضمین اکسیژن مرطوب و خشک
  • تضمین اکسیژن تمیز و بدون بو

دستگاه اکسیژن ساز maxy

همان طور که می دانید هوای که ما تنفس می کنیم داری ۷۸ درصد نیتروژن و ۲۱ درصد اکسیژن است. این دستگاه وسیله ای برقی است که اکسیژن موجود در هوا را گرفته و اکسیژن غلیظ تری تولید می کند‌. کسانی که دارای مشکلات ریوی می باشند و به طور کلی بیمارانی که اکسیژن خون آن ها پایین است باید از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنند.
دستگاه نام برده با کمپرس کردن اکسیژن موجود در هوا اکسیژن مورد نیاز بیماران را فراهم می کند. اکسیژن حاصل از این دستگاه ۹۵ درصد خلوص دارد این اکسیژن به اکسیژن پزشکی معروف است.
این دستگاه ظرفیت تولید اکسیژن تا ۵ لیتر را دارا می باشد، میزان مصرف برق و صدای کمی دارد و دارای یک صفحه ی نمایش دیجیتالی برای نمایش کارکرد دستگاه می باشد.
دارای کلید قطع اضطراری است.
مجهز به کانکشن نیولایز است و با ۱۲ کیلو گرم وزن، قابلیت حمل و نقل آسان دارد. این مارک در مقایسه با نمونه های مشابه مصرف برق کمتری دارد و از برق شهری تغذیه می کند.

قیمت اکسیژن ساز 5 لیتری مکسی در بازار

قیمت این دستگاه در بازار متفاوت می باشد اما ما یک قیمت استثنایی داریم و این دستگاه ها را زیر قیمت بازار به فروش می رسانیم.
اکسیژن ساز maxy در انواع مختلف در بازار موجود می باشد که قیمت های مختلفی دارد.
شایان ذکر است این دستگاه پرکاربرد است و مشتریان به خصوص خود را دارد و هر کس به دنبال یک قیمت مناسب و به صرفه می باشد. ما فرصت را برای شما فراهم کرده ایم تا یک دستگاه عالی با قیمت مناسب خریداری کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.
به علت دخالت دلال و واسطه این محصول با قیمت اصلی خود در بازار به فروش نمی رسد اما ما قیمت اصلی را برای شما در نظر می گیریم.

فروش اینترنتی اکسیژن ساز maxy

بدون صرف وقت و هزینه های رفت و آمد در منزل خود محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید. فروش اینترنتی این مزایا را دارد که شما بدون خرج کردن هزینه ی زیاد و تلف کردن وقت به راحتی می توانید با مراجعه به سایت شرکت ما دستگاه اکسیژن ساز maxy را به آسانی خریداری کنید.
ما همیشه به فکر رضایت و خشنودی مشتریان خود می باشیم به همین دلیل با کیفیت ترین محصول را با مناسب ترین قیمت بدون این که مشتری در هنگام خرید دچار مشکل شود در سایت خود به فروش می رسانیم تا نهایت رضایت آن ها را کسب کنیم. رضایت شما باعث خشنودی ما می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما