سایت خرید اکسیژن ساز خانگی نایدک آکبند

اکسیژن ساز خانگی نایدک در معتبرترین سایت با قیمتی عالی و به صرفه به صورت آکبند با بهترین کیفیت به فروش می رسد. جهت ثبت سفارش آسان، با مشاورین این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

همه آنچه از اکسیژن سازهای خانگی باید بدانید

دستگاه اکسیژن ساز چیست؟ دستگاه اکسیژن ساز یکی از تکنولوژی های نوین و مدرن می باشد که وظیفه ی غلیظ کردن اکسیژن را به عهده دارد.
دستگاه اکسیژن ساز در دو نوع ثابت و پرتابل است. در ادامه مزایای این دستگاه را نام برده ایم:

  1. تضمین اکسیژن به طور مداوم
  2. اطمینان خاطر از وجود همیشگی اکسیژن
  3. عدم خطرات احتمالی انفجار
  4. تضمین اکسیژن مرطوب و خشک
  5. تضمین اکسیژن تمیز و بدون بو

اکسیژن ساز نایدک

همان طور که می دانید هوای که ما تنفس می کنیم داری ۷۸ درصد نیتروژن و ۲۱ درصد اکسیژن است. این دستگاه وسیله ای برقی است که اکسیژن موجود در هوا را گرفته و اکسیژن غلیظ تری تولید می کند‌. کسانی که دارای مشکلات ریوی می باشند به طور کلی بیمارانی که اکسیژن خون آن ها پایین است باید از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنند.
دستگاه نام برده با کمپرس کردن اکسیژن موجود در هوا اکسیژن مورد نیاز بیماران را فراهم می کند. اکسیژن حاصل از این دستگاه ۹۶ درصد خلوص دارد این اکسیژن به اکسیژن پزشکی معروف است.
این دستگاه ظرفیت تولید اکسیژن تا ۵ لیتر را دارا می باشد، میزان مصرف برق و صدای کمی دارد و منبع تغذیه آن برق شهری می باشد.

اجزای تشکیل دهنده اکسیژن ساز عبارتند از:

  1. کلید خاموش و روشن
  2. فلومتر یا شیر کنترل
  3. چراغ ال ای دی سبز
  4. چراغ آلارم دستگاه
  5. مخزن آب
  6. محل اتصال مخزن مرطوب کننده
  7. تایمر
  8. فیلتر هوای ورودی
  9. فیلتر گرد و غبار و دود
  10. دسته و چهار چرخ

از ویزگی های مهم آن می توان به وزن سبک، عملکرد بدون صدا، کیفیت بالا،دارای کلید قطع اضطراری، هدست دهانی، قابلیت استفاده هم زمان برای دو بیمار، هشدار میزان افت غلظت اکسیژن، قابلیت حمل و جا به جایی آسان به وسیله چرخ ها، اشاره کرد.

خرید اکسیژن ساز نایدک

چرا اکسیژن ساز خانگی نایدک بخرم؟

اکسیژن ساز خانگی نایدک یکی از مرعوب ترین اکسیژن ساز های موجود در بازار است.
اگر می گویید چرا توصیه این مجموعه خرید اکسیژن ساز خانگی نایدک هست، باید آن را در مشخصات و ویژگی های این دستگاه و مارک پیدا کنید.
یکی از مهم ترین شاخصه های اکسیژن ساز نایدک، کم صدا بودن آن است و در واقع در حین کارکرد، برای بیمار و اطرافیان بیمار در منزل، مشکلی به وجود نمی آورد.
اما متاسفانه به دلیل وجود واسطه های فراوان در بازار اکسیژن ساز خانگی، که تنها به فکر جیب خود هستند، امکان خرید اکسیژن ساز خانگی کرونا با قیمت ارزان و حتی کیفیت مرغوب، تبدیل به دغدغه ای برای مشتریان شده است.

به نظر می رسد که در خرید با مراجعه حضوری، این موضوع نقش فزاینده ای داشته باشد و به همین سبب است که خرید اینترنتی اکسیژن سازمی تواند مورد استقبال درصد زیادی از مشتریان قرار بگیرد.

پس پیدا کردن نمایندگی ها و مراکز فروش اینترنتی این محصول با دارا بودن مشخصات ذیل می تواند خریدی مطمئن را برای شما رقم بزند:

  • تمامی واسطه ها حذف شده باشند.
  • ارتباط مستقیم با نمایندگی های معتبر فروش داشته باشند.
  • مشاوره های رایگان فبل از خرید را به مشتریان ارائه دهند.
  • مرکز فروش آنلاین اکسیژن ساز آکبند با قیمت مناسب

اکسیژن ساز امریکایی دارای کیفیت بالا امروزه مورد استفاده بسیاری از بیماران قرار می گیرد و بیشتر مشتریان به دنبال یک محصول آکبند با قیمت مناسب هستند.
این مرکز فروش با تو جه به نیاز مشتریان محصولات خود را به صورتی اینترنتی و آنلاین به فروش می رساند و دارای مشاورین زیادی برای ارائه بهترین خدمات می باشد.
مشاورین مرکز فروش اکسیژن آکبند به صورت آنلاین و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشند‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما