دستگاه اکسیژن ساز پرتابل آمریکایی قیمت وارد کننده

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل آمریکایی اینوژن به عنوان کوچکترین و سبک ترین اکسیژن ساز شارژی را با قیمت وارد کننده و بدون هیچ واسطه ای در بازار آنلاین فروش دستگاه های اکسیژن ساز سفارش خرید دهید.

امروزه برای بسیاری از بیمارانی که با مشکلات تنفسی و حاد یا مزمن زیوی دست و پنجه نرم می کنند، ماندن به طور دائم در منازل امکان پذیر نبوده و بایستی جهت انجام کارهای خود از منزل خارج گردند.
در اینصورت اگر اکسیژن خالص و طبی به اندازه کافی به آنان نرسد، ممکن است دچار مشکلاتی از قبل کمبود سطح اکسیژن خون و تنگی نفس شدید شده باشند.

[highlight color=”yellow”]پس تنها اکسیژن ساز ایستای خانگی نمی تواند مشکلات افرادی که دارای بیماری های تنفسی هستند را بر طرف کرده باشد.[/highlight]

به همین سبب است که امروزه در کارخانجات و شرکت های تولید کننده اکسیژن ساز، شاهد تولید انواع دستگاه اکسیژن سار پرتابل شارژی هستیم که قابلیت استفاده در بیرون از منازل بدون محدودیت مکانی را دارا بوده اند.
آیا بهترین مارک اکسیژن ساز پرتابل موجود در بازارهای فروش را می شناسید؟

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل

اکسیژن ساز پرتابل بخرم یا خانگی؟

حتما می دانید که دو مدل دستگاه اکسیژن ساز در بازار موجود بوده و خرید و فروش می شود:

  • اکسیژن ساز پرتابل شارژی
  • اکسیژن ساز خانگی یا ایستا (برقی)

شایان ذکر است که هر یک از این دو مدل اکسیژن ساز می توانند مشخصات منحصربفردی را دارا بوده و برای افراد گوناگون بکار گرفته شوند.
اما همانطور که از نام این اکسیژن سازها مشخص بوده، اکسیژن ساز پرتابل، اکسیژن سازی قابل حمل است که با دارا بودن قابلیت شارژ باتری خود می تواند از بین 5 الی 10 ساعت در بیرون از منازل، عمل اکسیژن رسانی به افراد را انجام داده باشد.
دز طرف مقابل اکسیژن ساز خانگی نوعی اکسیژن ساز برقی است که تنها با برق شهری کار کرده و نمی تواند در هر جایی مورد استفاده قرار بگیرد.
پس خریداران اکسیژن ساز بایستی در نظر داشته باشند که اگر می خواهند در بیرون از منازل هم از یک اکسیژن رسان خوب استفاده کنند، بایستی کمی هزینه بیشتر کرده و اکسیژن ساز پرتابل و قابل شارژ را بخرند.

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل سبک وزن است و می تواند با یک کیف مخصوص در ماشین، هواپیما، قطار، سر کار و … مورد استفاده افراد قرار گرفته باشد.

قیمت اکسیژن ساز پرتابل

مشخضات دستگاه اکسیژن ساز پرتابل آمریکایی اینوژن

از آنجا که قیمت دستگاه اکسیژن ساز پرتابل معمولا بیشتر از اکسیژن ساز خانگی است، خریداران وسواس بیشتری را در انتخاب این مدل از دستگاه اکسیژن ساز داشته و به دنبال بهترین مارک این دستگاه هستند تا هزینه ای بی خودی نکرده باشند.
یکی از بهترین و محبوب ترین مارک های اکسیژن ساز پرتابل، دستگاه اکسیژن ساز پرتابل آمریکایی اینوژن یا INOGEN است که با دارا بودن تجهیزات و امکانات ویژه، در میان مصرف کنندگان جزو پرفروش ترین ها به شمار می آید.

از جمله ویژگی ها و امکانات دستگاه اکسیژن ساز پرتابل آمریکایی اینوژن که با مدل ONE- G3 در بازار عرضه می شود می توان این موارد را نام برد:

  • دارای کیف و چرخ مخصوص حمل
  • قابل استفاده به طور مداوم
  • قابل استفاده با برق قطار، هواپیما و اتومبیل
  • دارای وزن 2.5 کیلوگرم
  • دارای صدای کمتر از 38 دسی بل
  • میزان اکسیژن دهی از 1 تا 5 لیتر به صورت پالسی
  • دارای قابلیت کار با یک باتری تا 10 ساعت

حوه فروش اکسیژن ساز شارژی اینوژن

با توجه به اینکه دستگاه اکسیژن سار شارژی اینوژن به عنوان یکی از بهترین ها در این عرصه شناخته شده، مشتریان قیمت و کیفیت مناسب از این دستگاه را می خواهند.
خوشبختانه این امکان توسط مجموعه فروش مستقیم دستگاه اکسیژن ساز در کشور فراهم شده تا خریداران اکسیژن ساز اینوژن بتوانند به طور مستقیم از طریق وارد کنندگان این برند خرید خود را انجام دهند.

فروش اکسیژن ساز پرتابل اینوژن با قیمت وارد کننده و بدون هیچ واسطه ای از طریق این مجموعه صورت گرفته و خریداران می توانند گارانتی و خدمات پس از فروش معتبری را هم همراه دستگاه دریافت کرده باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما