دستگاه اکسیژن ساز همراه بیمار قیمت و فروش

دستگاه اکسیژن ساز همراه بیمار مناسب طیف گسترده ای از بیماران تنفسی، از بهترین مارک های موجود در بازار، قیمت فروش کاملا ارزان تر از سایر مراکز فروش حضوری را در این مجموعه آنلاین و عرضه مستقیم داشته است.

استفاده از دستگاه های اکسیژن ساز که خلوص اکسیژن بالایی را به بیماران ریوی می رسانند با توجه به تجویز پزشک، انجام می گیرد.
با توجه به اینکه ممکن است طیف گوناگونی از بیماران ریوی وجود داشته باشند، این موضوع سبب شده تا شرکت های تولید کننده دستگاه اکسیژن ساز، دو دسته از این دستگاه را تولید و روانه بازارهای فروش نمایند:

  1. دستگاه اکسیژن ساز همراه بیمار
  2. دستگاه اکسیژن ساز برقی بیمار

هر کدام از این مدل ها، می توانند برای بیماران تنفسی، کارایی خاص خود را داشته باشند.

در اینجا قصد داریم تا کمی بیشتر پیرامون دستگاه اکسیژن ساز همراه بیمار صحبت کرده و از مزایای آن برای مشتریان، مطالبی را عنوان کنیم.

دستگاه اکسیژن ساز همراه

دستگاه اکسیژن ساز همراه بیمار و موارد کاربرد آن

همانطور که متوجه شدید، دستگاه اکسیژن ساز همراه یکی از مدل های اکسیژن سازهای موجود در بازار است.
این دستگاه کارکرد با باطری داشته که باطری آن می تواند با برق شهر، برق اتومبیل، هواپیما، قطار و … شارژ شده باشد.
این مزیت در دستگاه اکسیژن ساز همراه سبب شده تا آن دسته از بیمارانی که علاوه بر دریافت اکسیژن طبی و خالص، خواهان انجام فعالیت های روزمره خود علی الخصوص مسافرت های ضروری یا کاری هستند، بتوانند به این مهم دست پیدا نمایند.

دستگاه اکسیژن ساز همراه بیمار با نام دستگاه اکسیژن ساز پرتابل شارژی یا دستگاه اکسیژن ساز جیبی نیز در بازار مشهور بوده و هم اکنون از نرخ قیمت بیشتری نسبت به مدل های خانگی برخوردار است.

استفاده از دستگاه اکسیژن ساز پرتابل شارژی، می تواند بدون هیچ نوع محدودیت مکانی و زمانی برای بیماران کارایی لازم را داشته باشد.

این دستگاه دارای یک باطری بوده که به طور متوسط با 4 ساعت شارژ، می تواند نزدیک به 5 الی 8 ساعت، اکسیژن خالص را به صورت پالسی به بیماران از طریق نازل، انتقال داده باشد.

کدام مارک اکسیژن ساز همراه پرفروش است؟

شایان ذکر است که هم اکنون در بازار خرید و فروش دستگاه اکسیژن ساز همراه، مارک ها یا برندهای گوناگونی وجود داشته و هر یک از مشخصات متفاوتی بهره مند هستند.
اگر چه اغلب این مارک ها با یک هدف طراحی و تولید شده، اما آنچه که برای بیماران مهم است، میران اکسیژن خروجی، خلوص واقعی اکسیژن، مصرف انرژی و به طور کلی بازدهی و کارایی این دستگاه می باشد.
به جرئت می توان گفت که دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن امریکا، از مارک های معتبر، باکیفیت و تأیید شده در بازار است که توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کرده باشد.
اگر پیشنهاد اول تمامی مشاورین فروش دستگاه اکسیژن ساز، خرید اکسیژن ساز اینوژن امریکاست، به سبب دارا بودن مشخصات خوب این دستگاه می باشد.
اکسیژن ساز اینوژن همراه با مدل One در بازار موجود بوده و مشخصات ذیل را دارد:

  • اکسیژن دهی به صورت پالسی از 1 تا 5 لیتر در دقیقه
  • صدای کارکرد کم (کمتر از 38 دسی بل)
  • وزن سبک و قابل حمل آسان
  • قابل استفاده با برق خودرو، هواپیما و قطار
  • مدت کار با یک باطری تا نزدیک 8 ساعت
  • مجهز به کیف و چرخ مخصوص حمل
یکی از نکات مهم پیرامون شرایط جابجایی و نگهداری اکسیژن ساز همراه اینوژن آن است که در محل خشک نگهداری گردد و با بیشترین دقت ممکن جابجایی بایستی صورت گرفته باشد.

پایین ترین قیمت فروش اکسیژن ساز همراه

شاید خیلی از مشتریان با شنیدن کلمه پایین ترین قیمت فروش اکسیژن ساز همراه، به فکر آن می افتند که نکند کیفیت دستگاه اکسیژن ساز همراهی که قرار است بخرند، پایین بوده یا از مارک معتبری نیست!
باید گفت که مقصود از خرید پایین ترین قیمت اکسیژن ساز همراه آن است که خریداران بتوانند مارک اورجینال این دستگاه را با همان قیمتی که نمایندگی فروش یا وارد کننده آن برند، ارائه می کند، خرید خود را به انجام برسانند.

[highlight color=”red”]یکی از بهترین راهکارهای خرید دستگاه اکسیژن ساز همراه مارک معتبر از مارکی مانند اینوژن آن هم با پایین ترین قیمت، خرید اینترنتی آن بوده است که هم اکنون از طریق این مجموعه بستر آن به خوبی فراهم می باشد.[/highlight]

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما